Nou.. ik blijf ook nog maar even hier.. Twee dagen geleden bruinverlies, gisteren ook nog een klein beetje maar nog steeds geen . Het lijkt nu ook wel of het bruinverlies helemaal over is. Wachten maar weer!
Ik heb vorige week zondag getest en toen was het negatief (was op mijn NOD). Ik denk dus zelf dat ik niet zwanger ben. Maar het zou wel kunnen dat ik te vroeg heb getest. Ik wacht gewoon nog even af en anders nog maar een keer testen.
Morgen dames Hier ook geen plusjes Schiet nie op hoor , had zo graag nog wat plusjes gezien voor de kerst . Gelukkig hebben we dus vandaag en morgen voor die +++++ Zet hem op dames Marleen , ik zag dat dit de eerste ronde is ? Ben je ook pas gestopt met de pil of dat al langer ? Want als je pas gestopt ben dan kan het wel dat je ongi op zich laat wachten door ontpillen Maar ik wens je natuurlijk veel succes en een + test Hier ook al 2 dagen wat licht bruinverlies , of eigenlijk meer beige Heb dit normaal nooit , ook niet voor ongie . Dus weet niet wat ik er van moet denken pf . Weet alleen wel dat ik niet zwanger ben aangezien ik 2 nega testen had We zullen weer afwachten ... IK HAAT WACHTEN Groetjes joyce
ey meiden, nou hier nog niets te bekennen. Normaal heb ik altijd last van gespannen (.) (.) maar daar heb ik nu niet eens last van. Ben nog wel vaak ik de avond licht misselijk. Ja en die tussentijdse bloeding blijft natuurlijk een beetje raadselachtig Succes meiden ik duim voor jullie en mij zelf
Ja , vertel mij wat Ik WACHT al zeker een dag of 4 (zolang ben ik volgens mij echt overtijd) en die kl*te zijn er nog niet . Aangezien ik toch niet zwanger ben , mogen ze wat mij betrefd NU komen Kan ik tenminste weer verder hahaha Maar voor dit moment zit er voor ons beide niet anders op dan WACHTEN En nu moet ook nog WACHTEN tot mn testen binnen zijn Weet je eigenlijk wel hoeveel wij vrouwen wachten in een mensenleven En die mannen hebben nergens last van , tis nie eerlijk Groetjes Joyce
Het is inderdaad mijn eerste ronde en ik ben vorige maand met de pil gestopt. Ik denk ook dat dat de reden is hoor. Mijn cyclus is gewoon nog niet op gang. Maar ik had na dat bruinverlies verwacht dat ik ongesteld zou gaan worden.
he dames... hier ook nog steeds afwachten.. dacht gisteren even dat het gelopen koers was omdat ik tijdens ontlasting toch weer even wat bloed had... maar misschien toch een adertje ofzo.. want het is nu weer weg (nog wat oud bloed her en der) en mijn temp is nog steeds hoog.... snap er niets meer van?!
Hallo dames, Ik zat vanochtend op de wc en ja hoor bij het afvegen wat roze/rood bloedverlies, alleen op het wc papiertje. Dus ik neem aan dat ik ongi word! Ik laat het hier nog wel even weten. Dus wel met Kerst helaas Hoop voor de meiden die nog gaan testen dat ze positief zullen testen! Ik duim voor jullie! Heb nu ook krampjes dus het zal wel doorzetten, wel balen in ons weekje vrij Nikkie
Hoi! Vannacht wakker geworden van krampen en ben ongi geworden......helaas had toch wel gehoopt op een mooi kerstkado... Op naar januari dan maar.... Begin januari nog naar gyn... Liefs Es
hoi marleen, ik had de tweede ronde na het stoppen met de pil alleen maar 2 dagen bruinverlies en verder niets werd na die tijd na 40 dagen weer ongie dus bij mij was het mijn ongie wil je niet ontmoedigen maar wachten kan ook frustrerend zijn dus gewoon blijven klussen! succes! Nikkie hoop voor je dat het gewoon wat oud bloed was! succes allemaal
Hey Nikkie, Jammer meid..ik ook al helaas..Maar we kunnen wel drinken met kerst en oud & nieuw. Hoeven niet een smoes te verzinnen!