Shelly , gefeliciteerd zeg Ik denk idd dat je moeder heel ontroerd zal zijn en dat de kerst weer een fijne aangelegenheid word voor haar Dit is natuurlijk het mooiste kerstkado wat ze maar krijgen kan ... een kleinkind . Geniet er lekker van en strooi ff wat van die hormoontjes hier in de ronte Misschien dat je ons aansteekt . Groetjes Joyce IEDEREEN FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GEWELDIG SPETTEREND EN VRUCHTBAAR 2007
Ik vind het een prachtig verhaal Shelly! Super! Dit wordt een geweldige kerst voor jullie een een heel mooi begin van 2007!
Shelly gefeliciteerd! Hier nog steeds afwachten.... bleh niet leuk maar ja... temp is 0,1 omlaag maar ja dat zegt nog niets want zit nog steeds veel hoger dan voor mijn eitje... dus moet nog wachten wachten wachten
Shelly, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws. Zijn er nog meer testers deze dagen? Ben erg benieuwd of we nog meer zwangeren kunnen verwelkomen hier. Divanaatje
even een vraag ik ben nu wat vochtig van onder(sorry ) kan dit met de eisprong te maken hebben en heb je voor of na je ei draden trekkerig slijm? hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden liefs
Vaak heb je dag voor je ei draden trekkend slijm... maar sommigen hebben het ook een paar dagen.. ik ook... maar de dag dat ik de langste draden kan trekken dat is nu 2 keer de dag voor mijn ei geweest.....
deze maand er weinig geklust, dus heb me er bij neergelegd dat het deze ronde niet raak is. Voel al vanaf gister ongi pijn dus denk dat ze vanavond of morgen wel landen hierzo. zo gezellig met de kerst ongi zijn brrrrrr
Een vriendin van mij had ook niet veel geklust maar wel mooi zwanger... met klussen 3 dagen voor eisprong... dus zeg nooit nooit.... Ik duim nog even voor je! Hoop dat je met de kerst geen extra bezoek krijgt....
nee dat is waar, maar heb nu al iedere maand ook gehoopt, en nu hoop ik het niet meer, dan kan het alleen maar mee vallen als het wel zo is. Hmzz het klinkt nu als ik het niet wil, maar wil het dol graag. Maar ik wil me zelf niet zo gek maken. Dus we wachten gewoon maar rustig af.
Lieve meiden, Ik ga jullie ook verlaten! Ongi sinds vanmorgen in alle hevigheid losgebarst na 3 dagen wat gerommel van wel/niet. Officieel is dit nu dag 4 al van mijn cyclus. Shelly gefeliciteerd! Geniet ervan! Meiden, op naar 2007, dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden. Fijne feestdagen! Liefs