Gefeliciteerd Shelly, mooi verhaal zeg Balen justforlove hopelijk een mooi begin van 2007! ik heb echt nog geen idee wat ik ervan moet denken, nog 3 daagjes tot NOD, voel niet echt veel beetje gerommel, had buikpijn maar is nu weer over de laatste dagen...geen peil op te trekken.. Heb vanmorgen stiekem een testje gedaan neg natuurlijk.. hoop dat, dat nog veranderd... Allemaal gezellige kerst gewenst!
Iedereen die ongi is geworden , jammer en een vruchtbaar 2007 voor jullie gewenst. nog paar wachters hier, ik hoop voor jullie nog aantal ++++ Renate gefeliciteerd zie dat je je banner toch wel veranderd hebt dus is toch zeker dat je zwanger bent. Ik heb alsnog nieuwe test gedaan deze was duidelijk posi. Nog steeds geen kwaaltjes, me buik word al wel stuk dikker. Dus ga nu naar het zwangeren forum, ik wens jullie veel sterkte toe in het zwanger worden. en hou jullie beetje in de gaten kom zo af en toe even lezen in forum van januari. En hoop jullie snel in nieuwe forum te zien. liefs van smutsie
Alle zwangeren: van harte gefeliciteerd. Ik wacht tot de doorbreken, heb wat last van me onderrug en daar begint het vaak mee. We hadden toch niet zoveel geklust afgelopen maand dus hoopte ik er ook niet op dat het raak zou zijn. We zien wel...
Hoi meiden, net terug van weekendje weg. Bij 'Ik ben zwanger' veel meiden gefeliciteerd. Ongelooflijk zo veel zwanger Gaat goed! Meiden met een dikke kus. En veel succes voor testers. FF heeft mijn kruis (eisprong) van vorige week ma naar wo geschoven. Ik heb m heel eigenwijs weer teruggezet. Had nl. vanaf zo t/m wo positieve test + test was op maandag 2 x zo vet als controle. Vermoed dus nog steeds dat maandag eisprong was. Als ie wel woensdag was, dan minder kans op zwangerschap, aangezien we zoveel daarvoor geklust hebben dat ik me afvraag of er nog wel zaadcellen over waren x Sophie
Hihi Sophie, bij een gezonde/vruchtbare man blijven er altijd spermacellen aanwezig hoor! En als de ovutest lichter is dan de controlestreep, mag je hem als negatief neerzetten he! Alleen als de teststreep dikker is als de controle mag je posi neerzetten. Dan weet FF ook waar het kruis hoort Shelly, wat een prachtig verhaal meid. Van harte gefeliciteerd met dit bijzondere wonder. Ik denk dat jij van daarboven hulp hebt gehad van een heel bijzondere engel... x Nienke
wat ik nou weer heb, zo nieuwschierig als ik weer ben, en aangezien dat ik al 2 dagen met buikkrampjes loop, wat ik niet herken als normaal, want meestal begint dat een aantal uurtjes van te voren en dan barst het los, dus dacht ach ik doe een test, een test van hier. wat zie ik een witte streep en een controlle streep, dit heb ik nog nooit gezien bij deze testen en ik heb er al een heleboel versleten, aaagrrrrrrggg ik snap er niks van. Wat moet ik hier mee Hellupppppp
just2love,jammer zeg... ikke1981,een witte streep?tja ik weet het ook niet,maar hoop het natuurlijk wel voor je!misschien nog n keertje testen? hier begin ik al n beetje rugpijn te krijgen,wat is meestal heb een week voordat ik ongi word...maar ja dat wil nog niks zeggen he?
ja dat doe ik ook, maar dan morgen ochtend met de ochtend urine, heb het nog niet aan mn mannetje verteld hoor! Misschien kan ik hem morgen dan wel een heel speciaal cadeau geven voor kerst,, zucht........hier wordt ik nou zo onzeker van he
Shelly: van harte gefeliciteerd! Wat moet dat een goed gevoel zijn! Ik ga als ik niet ongi word proberen te wachten tot 1 januari met testen. Wie test er mee op nieuwjaarsdag? ALLEMAAL HELE FIJNE KERSTDAGEN GEWENST! {|=
Nou vanmorgen een test gedaan, negatief! Laat de duivels maar weer komen! Dus gister die witte streep staat als negaief, weer wat geleerd Iedereen fijne dagen toegewenst! Liefffsss Ikke
Ikke1981 Balen zeg! Voor mij het zelfde ik heb ook net een test gedaan en ook Neg Laat die hier ook maar komen. Kunnen we weer aan de slag, dat wachten is maar niks Iedereen een hele fijne KERST toegewenst \/ Geniet er allemaal maar lekker van Liefs Nic
Ik heb ook net een test gedaan en weer negatief.. Nu maar snel ongesteld worden, want dit is ook niks zo!
Jeetje meid na 9 dagen nog niks zeker! Ik duim voor je dat je hcg traag is en dat je snel een posi test in je handen hebt Liefs Ikke
Ik ga er maar vanuit dat het door het ontpillen komt (wat ook waarschijnlijk is..). Maar het zou wel erg prettig zijn als er een menstruatie op gang komt want nu weet ik het helemaal even niet meer qua cyclus wanneer ik eventueel mijn eitje zou hebben.
goedemorgen, ik heb gistermiddag een dikke vette streep op de ovutest gehad eindelijk komt mijn ei waarschijnlijk vandaag of morgen dus als het deze maand raak mag zijn is het verwekt met kerst wel mooi! meiden die negatief getest hebben balen hopelijk word het nog positief en anders snel naar de volgende ronde. ik blijf nog even in december kletsen maar mijn nog is als het goed is in januari! liefs