Renate, een hele dikke hug xxx Alex hoeraaaa gefeliciteerd! Las, spannuuuund Heb je inmiddels al een test? We duimen Voor veel weer spannend. Blauwe duimen hier! Ik had een gekke levendige droom vannacht. Was in zwembad. Naast me was broer of man (was niet duidelijk) die had onze baby in handen. Kon gezichtje zien, leek op ons, herkende t. De man hield kindje af en toe onder water. Ik was heel bezorgd, maar kindje was aan t lachen. T eindigde dat hij kindje losliet, ik bang was en toen wakker werd Dacht nog, zal t komen dat ik gisteren 2 glaasjes wijn heb gedronken (doe ik nooit na eisprong) en me daar beetje schuldig over voel? x Sophie
alex,gefeli! ik denk dat hier mn wel zullen komen,heb nl net als altijd rugpijn... verder 1e kerstdag hadden mn schoonouders en zwager +vriendin het over baby s ed, schoonouders willen nog geen opa en oma worden ,hebben ze heel goed duidelijk gemaakt vroegen ze daarna nog of wij kinderen willen,heb mn tranen vlug weggeslikt en gezegd van niet. tis onze keuze of ze het nu willen of niet,maar niet leuk om te horen natuurlijk. verder al posi testen hier?
Helaas, ben ongi geworden. Afgelopen vrijdag al. Echt jammer. Maar het gekke is dat ik altijd een cyclus van 27 dagen had, en nu dus ineens 25 dagen. Maar ja, we gaan het gewoon weer proberen. Voor alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Voor alle wachtenden: ik duim voor jullie! Voor alle niet-zwangeren: ik zie jullie misschien wel in het NOD voor januari. Want daar ga ik nu heen verhuizen. Dikke kus!
Hallo allemaal! Voor de zwangeren, super gefeliciteerd! Voor de meiden die de hebben gehad, balen, maar op naar een vruchtbaar 2007! Hier gister de gekregen. Had niet anders gedacht, was ziek tijdens mn vruchtbare dagen.. Maar...deze keer was mn cyclus 29 dagen (anders 31-32) Dus dat vond ik zelf wel positief! Heb er dus gelukkig ook niet op hoeven wachten! Succes allemaal en voor iedereen een vruchtbaar en gezond 2007 gewenst! Groetjes Doris
Het gaat eigenlijk heel goed! Behalve gespannen boobjes en af en toe een krampje nergens last van! (ik hoop maar dat dat een goed teken is)
hier ook geen te bekennen. Al 2x een test gedaan maar allebei negatief. nou laat maar snel komen dan want dit vind ik ook helemaal niks voel ook niks anders dan anders dus ben er ook van overtuigd dat ik niet zwanger ben. bah.
he bah.. echt rot als je op je moet wachten.. dan lijkt het wel alsof je drie weken met je menstruatie bezig bent ipv een paar dagen. maar al 6 dagen overtijd..? ben je nog aan het ontpillen dan?
Hier ook nog geen te bekennen. En als ik ongi wordt is dit altijd 's morgens. We wachten dus "rustig" af... M'n man wil dat ik ga testen, maar ik durf niet. Voel me gewoon helemaal niet zwanger :
over niet durven gesproken... ik heb 1e kerstdag test gedaan die was negatief..maar ook nog geen duiveltje te bekennen hier... maar ik durf ookniet meer te testen..is dat wat? ookmaar ff afwachten.. en jij succes mettesten ..als je durft haha
He meiden, zie dat het weer aardig spannend wordt, zo aan het einde van de maand! Heel veel succes met wachten en testen! Sophie dat ene wijntje was voor GOOD LUCK, vind je baby vast niet erg! Ennuh Lintje, bij ons is de eerste spanning er af en dan is het alleen maar wachten op die eerste echo, denk dat het dan wel weer spannender wordt in ons forum... vind het hier ook gezelliger hoor... Meiden toi toi toi allemaal!
Joepie.. een kindje in mijn buik! (en weer een aanval van blijdschap) strooi maar weer even wat HCG rond hiero...