nee nog niet getest.... heb min of meer afgesproken dat we dit weekend gaan testen.... ene moment voelt dat prima en andere moment wil ik nu weten waar ik aan toe ben... maar goed als het ++++ is dan is dat van het weekend ook... En wil niet net als vorige maand een aantal testen verspillen voor niets..... Maar tot vandaag is mijn temp mooi hoog... even afwachten hier..... probeer mijn geduld te bewaren
Las, echt waar, super meid, GEFELICITEERD. Nog net op het randje van 2006, fijn voor je. Hoeveelste ronde was dit voor jou? Strooi je even wat hormoontjes uit over het forum? Voor Januari ook niet vergeten. Kus Moons
Wij gaan er ook heel hard ons best voor doen deze ronde, als het goed is heb jij dat toch al gedaan of niet? Hopelijk test jij ook positief. Liefs Moons
we hebben ons best gedaan deze maand.... nu maar afwachten wat het resultaat is..... ging er vanuit dat het ondanks de veelvuldige pogingen niets zou worden omdat ik dus al 16 dagen af en toe heel licht bruin verlies heb maar volgens VK komt dat waarschijnlijk van geirriteerde baarmoedermond.... en nu het zo lang duurt ben ik wel benieuwd.....
Jeetje Las, en zonder mmm of zaten jullie hier al in? Het is je gegund meid. Is dit je 1e keer dat je zwanger bent in al die 21 ronden? Liefs Moons
@ Las ...GEFELICITEERD Het is je gegunt meid.....super. Geniet er van en hopelijk volg ik je goede voorbeeld snel.
nee moons ik heb een dochter van 7 en twee zoons van 5 en 3 dus dit is nummer 4 we zijn hierdoor ook niet de mmm in gegaan. we hadden zo iets van lukt het zijn we er heel erg blij mee lukt het niet is het ook goed. Maar heb ook een heel kut jaar achter de rug dus dat heeft ook mee gespeelt denk ik groetjes las
Dan moest het waarschijnlijk zo zijn dat het langer heeft geduurd. Heel fijn voor jullie dat er toch nog een 4e kindje mag komen. Liefs Moons
Las: wat super dat het gelukt is! Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik je mag volgen En de rest natuurlijk ook!
joepie joepie joepie.......... lasje in zwanger.... kei gaaf Meid... en Moons jij bent de volgende he