las GEFELICITEERT, hoop dat het aanstekelijk werkt............ hebben jullie nod november niet ingehaald al? met al die zwangeren in dec. groetjes peggy geniet er van...........
tja, het is toch niet voor niets dat de dagen zo kort en de nachten zo lang zijn?! Helaas moet ik vannacht gaan werken, voor 3 op een rij. maar ach, vruchtbare periode is toch nog niet aangebroken... )
wat gaaf Las VAN HARTE GEFELICITEERD! Whoehoe! Meiden die nog op de wachtbank zitten hopelijk mogen jullie Las snel volgen! De deur naar Januari is DICHT! Liefs Pearly
Tuurlijk, ik wel, heb het al schriftelijk vastgelegd. Kan er echt niet meer onderuit. Moet me natuurlijk aan het contract houden. Liefs Moons ps ga nu afsluiten, tot morgen allemaal en slaap lekker, en voor Las, hopelijk kun je heel lekker slapen op je roze wolk.
hallokes las zie het net , je bent zwanger dit is mega bangelijk goei nieuws, strooi je voor ons wat vruchtbaar hormoontjes voor 2007
Las meid VAN HARTE! Ene gooi een beetje vruchtbaare stofjes in de ronde voor de andere meiden die bijna bij hun nod zijn want er kunnen nog wel veel meer zwangere bij!
zico en ikke ik strooi zeker wat hhhhhccccccgggggtttjjjeeessss want jullie moet volgen hoor. groetjes las