Ik heb even geteld in de NOD-lijst; 34 zwangeren in November totnutoe 30 zwangeren in December.... NOG 5 in drie dagen.. en we hebben November verslagen.. KOM OP HE!
Al dat gewacht om gek van te worden....wordt er ook niet echt gezelliger van, gister vreselijke ruzie met mn vriend gehad..pfff Nou maar positief proberen te blijven..
Ah, dat zijn al twee kandidaten voor een positieve test. Enne.. niet ruziemaken.. lief zijn voor elkaar. Geef hem maar het boek van Kluun; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Daarin staat hoe je met zwangere vrouwen om moet gaan, maar de aanwijzingen zijn ook goed voor vrouwen die niet zwanger zijn... (mannen moeten meeveren ).
haha ja ik ken het boek, is mischien wel een idee ja, hihi weet alleen niet of hij het wel zo grappig vind.. Ik heb geen idee wat ik van mijn lichaam moet denken..voel eigenlijk weinig, af en toe wat krampjes..en slaap slecht maar ja dat was het wel zon beetje... Nou ja duimen maar, en voor alle anderen doe ik dat natuurlijk ook!
Duim, duim.. Mannen zijn niet altijd even makkelijk... meestal is zwijgen goud. Beetje de ruimte geven.. En nu testen maar! ++++++++ of II II II II II of O O O O of Zwanger! (hangt een beetje van de test af..)
Dankje Lintje heel lief! Ik heb gister avond nog negetief getest, dus denk dat ik maar tot morgenochtend wacht...
@Las: dan zit ik nog in de auto op weg naar huis... goed excuus he.... en om nou op de snelweg met 120 km per uur te piesen is neit handig... hahahaha... misschien morgenochtend.....
Hoi hoi, Nieuw hier (na al even te hebben meegelezen) en kom toch nog even bij NOD december... moet zaterdag ongesteld worden. Maar denk ik dat de eraan komen, sinds vandaag veel afscheiding namelijk. Alle zwangeren van harte! Succes iedereen en fijne jaarwisseling!