ehm.. zonder valse hoop te geven.. -> afscheiding zegt niets volgens mij. Maar ook een fijne jaarwisseling!
he,ik doe ook nog mee voor december hoor al denk ik wel dat mn ongi eraan komt... heb veel last van mn onderrug en buik
Ik ben ook nog steeds hier hoor! Heb niet zo erg veel hoop meer maar wie weet... Vrijdag nog keer testen maar verwacht er niet veel van. Hoop dat ik wel bij de mensen hoor die in augustus zouden moeten gaan bevallen.... Duimen jullie een btje voor mij?
murizzz,jij bent wel veel overtijd zeg! ben benieuwd wat de test morgen aangeeft,zal voor je duimen hoor.
Marina Thx. Lief van je! Weet echt niet wat ik moet als ik morgen weeer negatief test. Bijna jaar gestopt met pil en altijd cycles van 31 of 32 dagen. Als ik negatief test dan hoop ik dat ongi ook meteen komt en ja als ik positief test dan weet ik ook niet hoe ik het heb maar zal dol gelukkig zijn! Ga maar ff boodschappen doen voor de afleiding!
He linda Stom is dat he. Ben je eindelijk een keer overtijd en dan ben je nog niet zwanger. Maar ook geen ongi. Heb nog steeds krampjes en steken in liezen en buik. Dat gaf me vlak voor NOD hoop maar nu na zoveel dagen overtijd doet het me nix meer. Word gek van het wachten en ben ook helemaal niet aardig meer tegen mijn mannetje. Terwijl hij juist hartstikke lief voor me is. Heb een zoontje van 5 jaar die nu vakantie heeft. Dus dat is wel erg gezellig en zorgt voor veel afleiding...
ik ben er ook nog voor december... hier is het erg spannend en voel me heel erg rustig er onder wat eigenlijk totaal niks voor mij is dus we wachten af ga zondag testen indien die krengen er niet gekomen zijn... liefs wiesje
bij mij kan het ook nog, maaaarrr heb ook buikpijn en in mijn rug dus denk het niet helaassssssssss...
had vanmorgen wat last van mijn rug maar dat is helemaal over... dus zal wel verkeerd gelegen hebben vannacht in bed..... maar weer afwachten
Goedenavond , ik doe ook nog mee voor December Dat wil zeggen , dat denk ik Nog een ongi te bekennen hier en ook geen tekenen van .... Maar ja , dat zegt nog niets natuurlijk . Heb inmiddels testen in huis , maar durf nie echt meer na 4x nega getest te hebben We wachten het weer af ... Groetjes Joyce
Ben ook nog in de race voor december... dus genoeg kansen om november te verslaan. Hoop dat dat gaat lukken!
Ik ben nieuw hier en ik had in m'n eerste post gezet dat m'n ongi wel vandaag zou doorzetten. Ik had namelijk woensdagmiddag heel klein beetje lichtroze slijm (?), maar tot dusver nog niks te bespeuren! Ik weet wel dat het voor het grootste gedeelte het aan het ontpillen is te wijten, maar stiekem hoop je toch....
Ik ga door naar de volgende ronde...de zijn inmiddels gekomen. Een "voordeel" is wel dat we nu een vakantie kunnen boeken .... positief denken noemen ze dat Meiden op de wachtbank.....ik duim voor jullie
@Diddl: balen meid... ik had nog goede hoop voor je! Waar gaat de vakantie naar toe? hier ook vanavond nog niets..... vanavond even met mannetje overlegd en misschien morgenochtend testen en anders zeker zaterdag.....