Morgen ben ik trouwens dagje/nachtje naar Antwerpen, dus kan dan even niet op t forum.....zat.middag/avond hopelijk weer Ik ga nu slapen xxxxx
ongeveer een half uurtje van monaco is echt mooi daar en je heb er alles. nb ligt ook een van der valk hotel waar je heerlijk kunt eten groetjes las
Nou meiden, voor mij ziet het er naar uit dat ik naar januari ga.... Krampen en bruinverlies, ongi komt eraan Ik baal, maar niet zo erg, ben nogal niet gezond bezig geweest deze maand en zat me al schuldig te voelen.... Hopelijk ben ik de laatste die naar januari gaat!
Hey meiden ik wacht het nog steeds maar rustig af. Hoop dat ik bij die vijf hoor voor deze maand Ik weet het nie tmeer, maar zie heir meiden die al veel langer overtijd zijn en ook steeds neg testen. Echt balen meiden. Ik hoop voor jullie natuurlijk nog een pos test, maar laat anders die maar snel komen ik duim voor jullie allemaal en ook voor mij zelf natuurlijk Ik ga slapen welterusten
nou spannend hier allemaal nog.. Ik duim voor jullie allemaal! ik heb sinds vanmiddag veel last van buikkrampen en rare darmen..hmmm nou ja ben bang dat dit toch gaat betekenen dat ik ongi wordt..
Hallo allemaal, Ik wil iedereen heel veel succes wensen deze laatste paar dagen van de maand nog. Zelf heb ik bijna mijn NOD, nog geen te zien, voel ook nog niets. Kon het toch niet laten en heb gisteren een kruidvat test gedaan omdat die minder hcg nodig heeft, nou niets dus ook niet vaag. Gewoon negatief. Ik word er zo verdrietig van! Durf nu niet meer te testen natuurlijk wacht wel af. Heb de laatste dagen meer afscheiding. Hebben anderen dit ook en zijn jullie er ook zo vreselijk mee bezig, dat je wilt testen?
Goeiemorgen ladies, Ik ben nog altijd ook in de race voor december. Alleen weet ik nog niet of in december test, of dat het toch januari wordt. Heb niet echt ergens last van, alleen soms wat zere borsten, heel erg chagerijnig tegen mijn mannetje , behoorlijk wat afscheiding en smorgens honger, overdag niet. (weet niet of dat ook wat is ) Het is nog steeds erg spannend hier! Mijn duimen draaien overuren voor jullie! Liefs, Divanaatje
ik doe ook nog steeds mee... vanmorgen nog steeds hoge temp dus ik begin langzaam wel de hoop te krijgen dat het misschien? ben nu vanmorgen wat misselijk.... en nog steeds zere boobies... en geen tekenen van ongi.... spannend!
Goedemorgen, Meiden die ongi zijn geworden een dikke knuffel. Ook ik ben nog in de race Ik denk dat ik wacht tot ongi niet komt en in dat geval pas begin jan. ga testen. Mijn temp. is vanochtend weer omhoog gegaan en FF geeft een mogelijke 'triphasic' aan bij 'Implantation signs'. Verder zijn m'n boobs nogal gezwollen en lag ik weer vroeg wakker. Ach ja, t kan elke maand weer alle kanten op. Succes voor de testers! Ik duim voor jullie! Zo naar Antwerpen, tot morgen. x Sophie
hey meiden ik ben ook nog steeds in de race.. ga zondag testen als er niks gekomen is.... heb ontzettend zere borsten gehad echt niet normaal nu is het bijna over. wel heel vage ongi krampjes we zullen zien.. liefs wiesje
Morning Alle zwangeren gefeliciteerd! Wachters ik wacht met jullie mee. Zou zondag kunnen testen, maar denk dat ik NOD 2 dagen moet opschuiven omdat m'n ei later is gekomen. Zie het wel. Als het me lukt wacht ik tot woensdag... Domino
he sophie als ge politie nodig hebt kom je m'n ventje nademiddag misschien nog tegen..... grts, veel plezier in de anvers
ik doe ook nog mee in dit decembertopic,maar voel de duivels al komen...rugpijn.. denk dat jullie me straks in januari zien..