Hallo Brigitte, Van harte gefeliciteerd meid! Maar had je nou helemaal geen symptomen? alleen dat je overtijd was?
ja hoor had al bijna een week zere boobies en heeeeeeeel koud, steeds vaker plassen, meer afscheiding (echt het idee dat het er van beneden uitliep) en vanmorgen beetje misselijk
Oh jemig, ik kan morgen testen maar ik doe het nog niet. Denk dat ik ongi wordt, heb geen last van mijn borsten, wel veel afscheiding maar gewoon (bijna) helder. Heb ik anders nooit. Gisteren was ik duizelig en vandaag af en toe misselijk maar heb erg honger (meestal trouwens hoor) Vindt het zo spannend. Ik heb gister en eergister ook getest maar was negatief (niet met ochtendurine trouwens) Oh ik word er aan het einde altijd zo nerveus van loop steeds naar toilet om te checken.
@Sunnycloud: spannend! Kan zijn dat er nog niet voldoende hcg in je lijf zit.... maar in de ochtend maak je meer kans..... ik had ook niet gedacht dat ik vanavond al zo duidelijk zou testen hoor...
brigitte gefeliciteerd en ik hoop dat ik morgen mag volgen ik heb ook koud, vaak plassen en af en toe inderdaad het gevoel of het er van beneden uit loopt (sorry) en ook zere borsten maar dat heb ik altijd en ik dacht dat het kwam omdat ik rond deze tijd ongesteld moest worden maar dat heeft niet doorgezet moet je trouwens altijd een innestelingbloeding krijgen?
brigette zie je nou gefeliciteerd meid en het gaat gezellig worden in september. Dus meiden allemaal volgen he! groetjes las
we kunnen niet meer dan klussen he las en heel veel geluk hebben, doch ik hoop dat ons katooke toch ook de volgende keer erbij is dat de stress haar ontnomen wordt, ze is een supervrouw met een ijzersterk karakter, heb veel bewondering voor haar...
Zico zullen we een lijst maken en dat iedereen dan meteen zwanger is. Weet er al een aantal gerrina, nies, katoo,sophie, natuurlijk zico ,babybleus, moons, mariekepieke,diddle en allemaal de meiden die hier lekker meekletsen en meekijken En als ik iemand gemist heb die ook. Dus gewoon iedereen groetjes las
zou heerlijk zijn he dat we allemaal binnen de kortste keren zwanger moesten zijn. Sommigen zijn al een heel eindje bezig , ik gun het hen zelfs om eerder dan ons zwanger te zijn. Als ik kon toveren dan was nu iedereen zwanger die bezig was.....
huup huup barbatruuk en iedereen is zwanger Tja was het maar zo.... Maar lief van je dat je de andere het eerder gunt dan je zelf! EIgelijk hoop ik dat iedereen hier die nu wacht allemaal zwanger zijn, en dat moet gewoon want heb de sleutel van nod januari lekker verstopt ghehe dus mag en kan niemand meer in. De meiden die nu in jan zitten die worden allemaal zwanger Zeg ik ff makkelijk
Brigitte van harte gefeliciteerd! Alle andere dames: ik duim voor jullie, ik gun het jullie zo erg! Liefs
idd als ik kon toveren.... Maar helaas kunnen we dat niet. Mag ook helemaal niet zeuren, heb al 3 bloedjes van meiden en ben pas in de tweede ronde. Er zijn dus een heeeeeleboel meiden die voorrang hebben. Ik duim voor jullie meiden En meiden [oa las/ brigitte]... ik vind het super dat jullie zwanger zijn [begrijp me niet verkeerd], maar zal jullie ook wel een beetje gaan missen op het NOD-forum .
Dat is lief van jullie! Ik hoop op veel toverkracht in 2007, dat alle zwangerschappen goed gaan en dat wij NOD'ers snel zwanger zijn! Dikke knuf