joehoe gefeliciteerd brigitte! \/ \/ geniet er van! Hier nog steeds geen duivels of iets wat erop lijkt te bekennen, maar ja na een paar negatieve testen heb ik eigenlijk ook niet zoveel hoop meer..
diddle je denkt toch niet dat je nu van mij af bent he! dan ken je mij nog niet. Ik zal je gaan stalke tot je heel snel zwanger bent groetjes las
Brigitte: GEFELICITEERD, meid! Goed van je, dat je toch gisteravond nog getest hebt. Hier geen veranderingen, zit op dag 28, vorige maand kwamen de met de 26 dagen, nu nog niets te zien...maar we wachten af. Liefs, Divanaatje
gefeliciteerd arianne, ik ga door naar januari....................... neem wat afstand, dus ik kom weer es kijken in januari net voor mijn nod......... fijne jaarwisseling allemaal! groetjes peggy
Weer twee aankomende mama's erbij! Gefeliciteerd hoor! Aan het eind van december toch weer een paar erbij, op de valreep. Op hoeveel zitten we nu in december dan? November nog niet ingehaald zeker?
Femke, gefeliciteerd! Pekske, hopelijk wordt 2007 jouw jaar Gisteren had ik ovulatiepijn, nu is het weer over, donderdag en gisteren voor de zekerheid geklust. Als mijn ei is geweest betekent dat een kortere cyclus, maximaal 31 dagen ipv 34. Ik houd wel gewoon 34 aan hoor voor de zekerheid. Liefs Moons
Femke, adrianne22 en brigitte22 Meiden hartelijk gefeliciteerd Ik ben heel blij voor jullie, Jullie jaar kan niet beter eindigen Geniet er allemaal maar lekker van Hier nog steeds geen te bekennen, maar heb er ook niet meer echt vertrouwen in. Heb alleen nog last van mijn rug en onderbuik, verder merk ik niets. Ja soms licht misselijk, maar dat kan ook verbeelding zijn
arrianne en fempke en brigitte!wow 3 zwangere erbij!gefeli! wat hadden jullie allemaal voor symptomen? hier een beetje bruinverlies,heel licht nog maar.verder nog steeds rugpijn.verder ook snotverkouden
@arianne en fempke: jullie ook gefeliciteerd... tot snel bij de september mama's.... @diddl: ik blijf je in de gaten houden hoor! Dus ook al ben ik nu zwanger je bent nog niet van me af @ iedereen die nog moet testen: zet hem op meiden... in september is nog voldoende plaats @ iedereen die deze maand niet zo gelukkig mocht zijn als wij: ik duim voor jullie allemaal dat jullie snel mogen volgen! @iedereen: bedankt voor jullie lieve reacties! Het besef begint hier langzaam een beetje te komen.... vanmorgen toch nog even de CB+ gedaan maar wederom geen enkele twijfel..... (zal als het lukt straks even de foto's in mijn album zetten)
Brigitte 22, arianne 22 en fempje Van harte proficiat! Lekker het nieuwe jaar inluiden, zonder champagne, hihi..... Sophie hoe is het bij jou?