NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Femke en adrianne GEFELICITEERD! :whistle: \:D/

2. Opening

Opening Niet meer actief

allemaal heel er g bedankt voor de felicitaties
    femke jij ook gefeliciteerd
    als het goed is ben ik uitgerekend 31 augustus dus hoor nog bij augustus volgens mij

ik had het koud, moe, vaak plassen en hele zere borsten

ik ben echt blij na een jaar begon al te dneken dat er wat mis was met me

3. Opening

Opening Niet meer actief

jippie mijn banner doet het ook

4. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Gefeliciteerd zwangeren! Echt super leuk!

Hier toch ongesteld geworden, ik ga door naar januari...

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Appie dan moet je morgen maar een lekker glaasje champagne drinken!

@Femke, adrianne22 en brigitte22 WAUW echt super! Geniet ervan, dat is nog eens een mooi uiteinde van het jaar!

Zelfga ik morgen nog 1x testen voor de zekerheid, inmiddels ben ik er echter van overtuigd dat bij mij alles nog al in de war is.

Twee dagen flinke steken gehad, nu nog een beetje, ik hoop nu dat dit een eitje is en ben dus flink aan de klus. Test ik morgen negatief zal ik mijn banner ook weghalen.

Allenaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2007!

6. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik zie er weer 2 zwangere bij
    meiden van harte gefeliciteerd
    en geniet er heerlijk van

appie
    dat is balen ga genieten van oud en nieuw

linda
    ik hoop dat de test morgen positief is
    heel veel succes

meiden als ik jullie niet meer spreek aan gezien ik het morgen super druk ga krijgen
    wens ik jullie een super uit en in komen van het jaar
    een vruchtbaar en liefdevol 2007 toe

gr maria

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Jemig sinds vandaag weer zwangeren erbij, VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEMAAL.

en de anderen veel succes in 2007.

Ik zit nog in spanning, check continu of ik al ongesteld ben. Tot nu toe niets, wel wat ongi pijn maar komt en gaat. Ben benieuwd!

8. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Alle zwangeren gefeliciteerd!
    Ik ga zo mijn banner maar weg halen... 19 dagen overtijd, drie nega testen...
    Ga geloof ik maar wat afstand nemen...
    Weet ook niet meer wanneer mijn volgende NOD is dus maak ook geen nieuwe banner aan.
    Succes allemaal en mocht ik ook ooit weer zwanger worden laat ik het zeker weten hier.

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Je klinkt wel erg moedeloos, laat de moed niet zakken. Je weet maar nooit, misschien is het een idee om bij de huisarts een test te doen? Volgende ronde nieuwe kansen, toch...?

(Vind het zelf ook moeilijk hoor)

Sterkte en succes

10. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    Alle meiden die positief testten: GEFELICITEERD! Te gek om zo het nieuwe jaar in te luiden! :D

Hier nog steeds geen duivels te bekennen. Als dat morgen ook nog zo is, dan waag ik een testje.

Iedereen alvast een gezond en vruchtbaar 2007 toegewenst!

11. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    brigitte22, jaaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd!! Zie je nou wel? Hihi, je moet naar de ervaren zwangeren luisteren ;)

arianne en fempke jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

sunnycloud, spannend!! Je blijft broekgluren he in deze periode... Wanneer ga je testen?

murizzz1, misschien een keer teunisbloemolie proberen om je cyclus wat regelmatiger te krijgen? Ik was na twee maanden gebruik zwanger!

Linda, misschien heb je deze maand geen eisprong gehad en sla je een ronde over? Misschien anders de ha bellen voor medicijnen als je ongi niet komt en je ook niet zwanger test? Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent, maar dan zou je onderhand wel een streepje op die test verwachten! Sterkte met deze onzekerheid.

Nic79, heb je al getest? Zes dagen overtijd is niet niks!

marina99, bij mij was verkoudheid altijd een zwangerschapssymptoom hihi!

Moons, we blijven voor je duimen meid!

Blodyn, succes met testen morgen.

Hier alles prima, lekker misselijk en nog steeds op mijn roze wolkje ;) Ik blijf jullie af en toe volgen hoor, want ik ben zo benieuwd wie er zwanger raken!
    Allemaal een fijne jaarwisseling en een supervruchtbaar 2007 waarin jullie diepste wens mag uitkomen!

x Nienke

12. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    hallo allemaal,

lees heel veel goede verhalen zeg! allemaal zwangeren, mooi zo!
    Voor degene bij wie het niet gelukt is: kop op en vol goede moed het nieuwe jaar in!
    Voor degene die het nog niet weten en daar hoor ik ook bij: ik duim voor jullie!

Helaas is mijn vriend er niet op de dag dat ik mijn eisprong zou moeten hebben, maar de dag daarvoor wel, dus als het goed is, maakt het dan niet uit... weet iemand hier meer over, ik lees wel dat de dag voor de eisprong je heel vruchtbaar bent, dus dat komt goed uit!
    We gaan ons best doen, haha!

Alvast een heel gelukkig en knallend nieuwjaar! :D

13. Niet meer actief

Nou meiden,

hier toch wat bloed gespot, het zet niet echt door, maar de test zegt heel resoluut 'niet zwanger' en eigenlijk wist ik dat ook wel.

Vandaag zet ik dan maar als 1e dag van alweer m'n 8e ronde. En het klinkt heel mieperig, maar zit toch met traantjes in m'n ogen.
    Beste vriendinnetje heeft gister 2e kindje gekregen en ik wil ook zo graag, maar ja, het komt wanneer het moet komen zeggen ze.

Getsiederrie, vind er nix meer aan :cry:

14. Niet meer actief

Ps. en de nieuwe zwangeren natuurlijk van harte gefeliciteerd! :D

Ik ga naar januari, bye bye zwaai zwaai....

15. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nog steeds af en toe een krampje maar verder niets, wordt vast vanavond of vanacht ongi.

en Nienke als ik niet ongi ben morgenochtend waag ik misschien wel een testje (mannetje wordt er nerveus van)

16. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik zit nu ook weer op het wachtbankje, heb deze maand juist helemaal niet het gevoel zwanger te zijn maar nu de duiveltjes uitblijven denk ik: "zou het dan toch zo zijn ?" Gisteren negatief getest dus nu maar weer afwachten.

Voor alle zwangere dames onder ons, gefeliciteerd en voor alle anderen, mijn duimen draaien voor iedereen.

Liefs, Bibu !

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nou mijn duivels zijn er hoor, heb wel even gevloekt, baal enorm maar goed op naar de volgende ronde dan maar hoop dat 2007 ons jaar wordt.

18. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi Sunnycloud,

Wat kl*te zeg, nou een hele dikke knuffel komt mee met dit berichtje hoor ! VANGEN.........

Bibu !

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik wil even alle meiden die graag zwanger willen worden een heel vruchtbaar 2007 wensen! (sommige nog in 2006 hopelijk).
    Dat jullie wens maar uit mag komen!

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Allereerst: Erica, wat lief van je! :p
    Jij heel veel geluk.

Arianne, Brigitte, Fempje GEFELICITEERD :p :p :p
    Super meiden :D Gaat goed hier :p

Meiden die ongi zijn xxxxxxxxx

Demi en Las, lief dat jullie aan me denken.
    Hier alles goed. Was super in Antwerpen. Ben wel bekaf en voel me vreemd sinds woensdag ongeveer. Temp. nog hoog. Maar reken helemaal nergens op.

Voor testers :thumup:

Kus, Sophie

Deel Deze Pagina