klinkt heel erg goed sophie. Ene trouwens ik heb al een plek gereserveerd in het september mama's topic dus ....... wanneer ga je testen? Enne jij had testen liggen toen ik moest testen, ik heb een test liggen met een resultaat dat jij ook gaat krijgen. Dus wil je die hebben? groetjes las
Wat ben je toch een schat Las Ik wil die test graag hebben Als de er 1 januari 's ochtends nog niet zijn, doe ik misschien een testje als ik al durf. Maar misschien wacht ik nog wat langer. Lijkt me super bij de september mama's te komen! Maar houd mezelf voor dat het vast niet raak zal zijn. xxx Sophie
Sophie, jij hebt morgen een positieve test en ik volgende maand, het moet gewoon. Liefs Moons Kreeg net een pendel voor positieve test januari een meisje, heb er nog twee staan voor bevruchting December, volgens mij is mijn ei gisteren al gesprongen, dus dit zou nog kunnen, deze zeggen trouwens een jongen. Ben benieuwd, eerst maar eens zwanger worden en blijven.
hallo hallo dames! zag bij 'ik ben zwanger' een hoop dames van hier komen. december was dus weer een heeeeeeel vruchtbare maand voor de dames die nog moeten w8 veel succes! alvast een happy en vruchtbaar 2007!
Ha KimKivits, Wat staat ie je goed die banner Hoe is 't? Voor jou ook heel veel geluk in 2007 x Sophie
alle zwangeren van harte! sophie ik duim voor die positieve test voor jou hoor.... ik heb weer eens wat stoms... sinds vorige week voel ik me raar niet echt kotsmisselijk maar echt blehk als je begrijpt wat ik bedoel, dat is niet iets aparts want er heerst griep dus zou best kunnen dat ik daar wat van mee krijg, ook heb ik onwijs veel slaap nou dat kan ook omdat het kouder word komen ofzo. maaaaar wat ik dus nog nooit gehad heb echt nog nooit dat is zere borsten en dan bedoel ik echt zeer net als spierpijn en soms heel erg steken? vooral s avonds als ik de bh uitdoe en echt dit heb ik nog nooit gehad..... nou ik dacht nu moet het bijna wel raak zijn toch ? vanmorgen getest en negatief maar echt niet het idee dat er wat aankomt ... wat moet ik daar nou weer mee.... iemand een ideetje? liefs wiesje
moons daar hou ik je aan, heb al een plekje gereserveerd dus nu moet je wel. Wil ook nog even iedereen een vruchtbaar 2007 wensen. Enne sophie alcohol morgen avond of niet! Wat doe je? Als je er morgen een testje tegen aangooit weet je het! groetjes las
Las, hou hem nog even bezet, ik kom je over een paar weken achterna. Ja Sophie, nu moet je wel testen, haha
@ Arianne & Fempke: Ook jullie supergefeliciteerd! Morgen toasten met appelsap dan maar geniet er lekker van en ga feestend het nieuwe jaar in! Aan alle twijfelende testers: gewoon morgenochtend testen! Andere zwangere dames: kan het nieuwe jaar beter beginnen? Alle wachters: nog even geduld en [-o< Alle anderen: veel klusplezier! En voor iedereen bovendien veel liefde, licht, geluk, gezondheid, warmte en wijsheid voor 2007! May it be a good one! Kussss Noor
hahahaha hou t bij hooguit 1 glaasje champagne, misschien paar slokjes. Heb met kerst ook wijn gedronken Deze maand is 1e keer dat ik na eisprong wat gedronken heb. Gek, ik was eerst heel principieel en merk nu dat ik alles wat makkelijker neem. Wil t nieuwe jaar liever ingaan met idee dat ik mogelijk zwanger ben (tenzij ik morgen ongi word natuurlijk) dus nee, ik test niet morgen haha
sophie zal ik je wat verklappen! op de dag van mijn eisprong hadden we een feest bij de buren en ik kon nog maar net recht naar huis rollen en je ziet het resultaat dus groetjes las
Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een super gelukkig en vruchtbaar 2007! Veel liefs, Sophie