sophie heb zo'n goed gevoel bij jouw, zou er gewoon een testje tegenaan gooien weet ook dat een nega test tegen valt maar het kan niet missen meid. jij komt gewoon in september groetjes las
en dat kosmo ei was ook wel goed moet ik zeggen dat viel bij mij op de vrijdag voor kerst en die donderdag hadden we niet geklust dus daar ook op letten he groetjes las
hee diddle ik had je al lopen zoeken http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kos ... lanung.htm probeer het maar eens groetjes las
Alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Super om zo het jaar nog even af te sluiten! Dus jij toch ook he Brigitte! super zeg. liefs Nikkie
@ Las ..... We hadden visite vanavond en was vanmiddag de kamer van de jongste aan het schilderen...dus geen tijd gehad om hier te kletsen. Een kosmo-ei dus...vind het een beetje vaag allemaal. Maar dat maakt niet uit....dubbele kansen per maand zijn altijd goed! M'n kosmo-ei komt komende maand iets later dan m'n "eigen" ei, dus klussen we dan ook nog even extra...geen probleem
mijn kosmo ei komt in on ongi week dus lijkt me sterk hahah En geen geklus bij mij als de erzijn getver