ikke mijn kosmo ei was vrijdag de 22ste en dinsdag de 26ste was mijn ongi dag. Denk dat het gewoon een leuk weetje is en een tweede kans in een maand en dat is al tijd leuk! groetjes las
Goedemorgen allemaal, Hier ben ik ook weer, gisteren de hele dag weggeweest, dus geen tijd gehad om hier te posten. Weer 2 zwangeren erbij die ik nog niet gezien had: arianne22 en fempke GEFELICITEERD. Wauw dat is super! Hier nog niets te zien, ook niet echt ergens last van. Alleen was gisteravond mijn urine voor het slapengaan behoorlijk troebel. Weet iemand hier iets van? Moons en Las: ik durf echt nog niet te testen, denk dat ik toch maar gewoon mijn langste cyclus van 34 dagen aanhoud, dus dan moet ik nog even wachten. Geduld is een schone zaak...zeggen ze. Liefs, Divanaatje
of je ventje er blij mee was dat jij bij hem ging ziten gistereavond. maar hoe voel je je vandaag? je maakt het spannend groetjes las
Divanaatje, we duimen voor je! en voor alle testers Ik ben nu inmiddels oververhit, lijk wel een kacheltje. Voor mijn doen erg hoge temp. en lijkt wel of ik koorts heb. Heb zelfs warme handen en voeten, heb ik nooit. Maar durf echt niet te testen. Eisprong was volgens FF ook ietsje later dan ik zelf dacht. Moeilijk om me niet gek te maken hoor. T kan nog steeds alle kanten op. Maar die hoop... xx Sophie
hahaha ik was blij met hem. Hij ging namelijk naar de snackbar omdat ik zei dat ik trek had, dus heb nog een kroket en kaassoufle weg zitten werken
Hier eigenlijk precies hetzelfde, deze maand is de ergste van allemaal. Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan, maar je wilt toch zo graag. Misschien moet ik er maar niet over denken (alsof dat kan )
ik wacht nog op de ,heb wel bruinverlies,wat meestal na een paar dagen doorzet.verder heb ik koorts,beetje grieperig denk ik. alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!
Nou meiden... heb vanmorgen getest en serieus, binnen enkele seconden verschenen de streepjes! Ik dacht echt dat de ongi er aan zat te komen, niet dus! Ongelooflijk. Het ventje kon het nauwelijks geloven en dus hebben we een tweede keer getest; zelfde resultaat! Nogmaals alle zwangeren van harte gefeliciteerd en degene die nog moeten testen: SUCCES! En dat de uitkomst positief mag zijn!
blodyn waar blijft je mooie banner en van harte gefeliciteerd meid. geniet er van hoe onwerkelijk het nu ook nog is. Tot bij de september mama's groetje las
Nou echt... Ik was die banner net aan het "maken"; wilde hem eerst in m'n weblog zetten. Dank je voor je felicitaties! Jij natuurlijk ook van harte! Onwerkelijk is het zeker. Dit was echt de maand waarvan ik dacht dat het niet raak zou zijn. Liefs, Blodyn