Sophie, spannnend! Je bent gewoon zwanger, dat kan niet anders, jij bent nu aan de beurt, dat is de afspraak. Liefs Moons
Oh ja, m'n man zei gisteren "t lijkt wel of er water in je boobies zit" Klopt ook wel, ze voelen aan als watermeloenen
de enige zekerheid die je kan hebben is een test doen meid! Nee hoor als je niet wilt moet jet het niet doen, mar ben wel erg beniewd gheghe
t is misschien gek, maar ik heb een vreemd soort bijgeloof deze maand dat ik nog niet zo snel moet testen
Haha, dat had ik ook. Ik kon afgelopen donderdag al testen, maar heb dus maar gewacht. *duimt voor Sophie*
Blodyn, thanx enne dat klinkt positief als jij tzelfde had Ikke, ja hahaha voor ik mn glas champagne ga drinken even snel testen of t wel kan
Zit al op dag 33 van cyclus. Normaal cyclus 28,29 dagen en eisprong altijd op dag 16. Doordat vorige maand ws innesteling niet goed is verlopen was ik 4 dgn overtijd + had ik deze maand een zeer late eisprong. Volgens mij dag 20 en volgens Fertility Friend op dag 22 (weet bijna zeker dat ik gelijk heb adhv ovutesten). Vandaar ook dat ik niet snel test....
@Blodyn: GEFELICITEERD! grappig dat jij het ook niet geloofde... hier had ik precies hetzelfde.... gisterochtend nog maar een testje gedaan en ook geen enkele twijfel (heb zitten wachten op de controlestreep... hihihi.... de teststreep stond er al lang en breed)... En ook hier echt het idee dat het deze maand niets zou zijn..... Zo zie je maar weer.... Tot bij de septembermama's
Ooooh, alweer een zwangere erbij! Blodyn, GEFELICITEERD. Sophie, wat maak je het toch spannend. Als je nu al op dag 33 zit, waarom nog wachten?