Heel misschien morgen als ik echt niet kan wachten. Dinsdag heb ik een begrafenis, dan wil ik t liever niet. En misschien ben ik dan al ongi... x Sophie
@Divaantje en Sophie: jullie maken het de laatste dag van het jaar nog erg spannend! Ik duim heel hard voor jullie dat het raak is!
voor de zwanger natuurlijk allemaal gefeliciteerdt..... Sophie...........*duim* duim* duim*..... ik lees geduldig mee.....
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
@Sophie: hier alles goed hoor... wat kleine kwaaltjes (koud, zere boobies, vaker plassen, en na een lange dag wat zeurderig gevoel in mijn rug en liezen en af en toe wat wee in mijn maag)... maar moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik iets voel.. maakt het wat meer te bevatten! Benieuwd of ik vanavond 24.00 uur haal zonder in slaap te vallen... hahahaha meid ik ga echt heel hard voor je duimen!
Wat een lieverds zijn jullie ook heh! Enne als ik mezelf al niet gek maak (wel dus), dan doen jullie 't wel voor me Ik ga weer even met mn beide benen op de grond... t kan echt nog alle kanten op. Wie weet er een leuke mop
Nee niet precies, maar we hebben de hele maand (ongeveer) keurig om de dag geklust, misschien daardoor wat meer kans. Volgens de berekening vielen mijn gewone ei en kosmische ei (hier ergens gevonden op de pagina) wel gelijk! Mijn ei heeft een heel warm nestje gekregen, wil er niet vanaf!
@ikke1981: hahahaha zullen we het gewoon op het comische ei houden.. vind het wel grappig! @Sophie: gewoon testen als jij er aan toe bent meid... ik heb ze hier op het forum ook bijna 3 dagen in spanning gehouden!