Ik ben altijd emo Zonder gekheid, sinds woensdag ben ik weer zo lekker emo. Heb ik vaker last van. Maar dus ook op momenten als vannacht ja!
Ik ben ook zo lekkere emo-koe hoor, hart in aktie op tv en ik huil mee en noem maar op. Maar ook tijdens de jaarwisseling pfff, ik voel het nu al en dan moet ik nog de hele dag Vind het toch altijd weer ff stil staan bij van alles van het afgelopen jaar en de personen die ik mis...zucht... slik ff aan wat anders denken Ja wat doet een dom blondje nou dan als die ongi is, ben wel erg benieuwd
Mm,ben deze dagen soms best emotioneel ja. Herkennen jullie ook dat je behoorlijke stemmingswisselingen hebben? Nou, mijn mannetje heeft het hier af en toe zwaar te verduren. Ben behoorlijk snel op mijn teentjes getrapt nu.
Meiden, ik vind t erg gezellig hier, maar zit er volgens mij al vanaf 10:00 uur achter. Ga zo ns even douchen. Misschien nog even tot vanmiddag. Dikke kus, Sophie
Je bent liefff Ik ga ff me gedachtes verzetten in het huishouden anders hou ik het nu al niet meer droog ppfffff
benbehoorlijk emo, ben niet snel op mn teentjes getrapt, maar als er ergens iets emo's in zit dan krijg ik al tranen. Zelf nu al
Omdat je zwanger bent misschien? ps ik heb al dagen een kort lontje en emo en ken me zelf niet helemaal, vanaf woensdag. Woensdag dacht ik dan ook dat ik do ongi zou worden. Ben normaal alleen dag voor ongi soms beetje chagi.
Gefeliciteerd Blodyn! Spannend Ikke en sophie, ik duim voor jullie.. Ik ga helaas door naar januari.. vanmorgen zijn de gearriveerd.... Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen, dan ga ik me maar bezatten vanavond!
ik zit niet op de wachtbank, ikhoor hier eigelijk al niet meer heb mn nod in januari maar het is hier zo spannend en nog vooral gezellie Als het goed is zijn mijn vandaag verhuisd Maar goed ik ga nu echt ff wat doen, ff de emoties in het huishouden gooien