Blodyn, VAN HARTE GEFELICITEERD meid! Geniet er lekker van! En iedereen een goede jaarwisseling en alle al eerder gewenste wensen!
@martine & ikke: ik hoor hier eigenlijk ook niet meer, verschuif ook naar januari, maar het is hier veeeel te spannend en gezellig!
Iedereen die zwanger is een gelukkig, gezond en groeizaam jaar gewenst alvast. Iedereen die nog niet zwanger is een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar gewenst. Ik hoop dat al onze wensen volgend jaar in vervulling gaan! En Bibu bedankt voor je knuffel doet me goed, neem nu even een tijdje rust, want anders wordt het zo'n obsessie (is het eigenlijk al). Was gisteren behoorlijk emotioneel van die duivels. Kom als het tegen mijn NOD loopt bij januari kijken. groetjes
Hoi dames Vanochtend getest maar negatief. Moet vandaag ongi worden, maar is nog niet te bekennen. Heb wel af en toe krampjes, maar wet niet of dit juist een goed of slecht teken is...! Duimen jullie mee? Alle andere meiden heel veel succes gewenst! Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2007 gewenst! Groetjes Marie
hier is het einde van het jaar en einde van deze ronde ik ga naar januari, maar ga eerst op vakantie morgen en denk dat ik dan even wat afscheid neem van het forum.. dus misschien tot later.... fijne jaarwisseling voor jullie allemaal en heel veel positieve zwangerschaptesten in 2007!1 liefs wiesje
Allereerst een super gezond, gelukkig en vruchtbaar 2007 Meiden die ongi zijn geworden, een dikke smakkerd. Testers, ik duim voor jullie Heb net besloten te wachten met testen tot eind vd week, (als ik t volhoud en als ik nog niet ongi ben dan ) Ben wel enorm dizzy, maar kan ook door weinig slapen komen En temp. is nog hoog. xxx Sophie
Ik was net thuis, Dacht van laat ik ht maar gedaan hebben. Was een erg gezellige avond, en tja de tranen hebben weer lekker gerold hahahahaah Heeft de rest ook een leuke avond gehad?