hoi hoi dames. voor jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2007, dat het ook een vruchtbaar jaar mag zijn. ik dacht laat ik me maar weer eens zien, na 4 maanden me helemaal op een zwangerschap gestort te hebben vond ik het na vorige maand wel genoeg geweest en wilde er minder mee bezig zijn. dat is aardig gelukt moet ik zeggen, ben ook de hele maand hier niet geweest, hhmm dat was wat minder. maar ik vond dat ik wel weer een goede reden had om me hier te melden aangezien ik drie dagen overtijd ben! jahoe! ik voel me verder prima, heb geen rare klachten of wat dan ook wat ergens op kan wijzen. heb heel af en toe een vlaag van buikpijn. maar dat is echt maar 2 keer op een dag. dus het wordt weer spannend hier! sophie ik zag dat je ook weer twee dagen overtijd bent, spannend hoor! ik wens jullie allemaal veel succes en ik houdt jullie op de hoogte! veel liefs joyce
Hoi hoi, ik denk dat ik eind deze week nog een keer ga testen als de er nog niet zijn. Vandaag de hele dag erge buikpijn, heel vervelend. We blijven duimen!
Was van plan tot woensdag te wachten, maar kon het net toch niet laten, en jippie ZWANGER! Ik was de afgelopen dagen zo vreselijk moe dat ik dacht dat een griep eraan zat te komen, maar nee dus (1 dag overtijd en met CB digitaal getest)
Domino GEFELICITEERD! Jullie jaar kan niet beter beginnen, dat wij hier je maar allemaal snel mogen volgen
Hee lieverd..jou banner is ook overtijd ik kijk elke dag even hier of ik al IK BEN ZWANGER van Sophie kan lezen maar je houdt ons wel erg in de spanning he Wanneer ga je testen? voor alle andere posi testers, ontzettend gefeliciteerd geniet er lekker van! voor de wachters..ik duim voor jullie..dat het jaar 2007 maar mag beginnen met ontzettend veel fijne zwangerschappen! liefs Pjetje
Ha lieve Pjetje, Tja, ik houd t spannend, maar temp. is alweer ietsje gezakt vanochtend. Heb niet zoveel vertrouwen meer eerlijk gezegd. Hoe is 't met jou? Ik vind de site van Kylian erg mooi en bijzonder. Voor jullie in 2007 al het geluk van de wereld en een hele dikke knuffel. Veel liefs, Sophie
Hey Sophie, kom op! Geen bloed geeft moed Hier nog steeds niets te zien, ik wacht in ieder geval nog tot het weekend om nogmaals te testen (als er dan nog geen ongi is). Op de ingedroogde test die ik gisteren gedaan heb, staat nu wel een streep (veel te laat natuurlijk) Liefs, Divanaatje
Thanx Divanaatje, da's waar Spannend die ingedroogde streep! Ik test ook pas 't weekend als ik nog niet ongi ben dan. Duim hier blauwe duimen voor ons en alle andere testers xx Sophie
He meis, mmmz das niet de bedoeling, maar er is nog steeds een kansje! dus we geven de moed niet op! Dank je wel voor je compliment over de site van Kyl..kheb m dan ook met veel liefde gemaakt..en ik moet zeggen dat ik er ook trots op ben We gaan even door een zware periode heen..kan veel steun vinden op de site en door eraan te werken! Lief dat je een berichtje hebt achter gelaten thanx Voor jullie natuurlijk ook veel geluk in 2007 en voor iedereen hier! Ik kom nog steeds elke dag ff kijken of je al in het ik ben zwanger forum staat Hoop het echt voor je! liefs en een dikke knuf
divanaatje wat spannend allemaal, ik hoop dat het beter afloopt voor jou dan het voor mij afliep! Volgens mij ben je gewoon ZWANGER! Super zou dat zijn zeg!
Hey Nic79; dank voor het vertrouwen Ik hoop best wel dat ik zwanger ben natuurlijk, wat duurt dat wachten toch lang.....ach we zien het wel!
Jose en Domino van harte proficiat. Een geweldig begin van het nieuwe jaar! Hopelijk wordt het voor een paar meer meiden ook zo! Sophie ik ben hard voor je aan het duimen, hopelijk wordt het nu werkelijkheid. zolang er geen boed is, kan je blijven hopen he! Voor alle andere meiden een heel gelukkkig en 'vruchtbaar' nieuwjaar!