hoi meiden Ben ik weer. Alles ok bij jullie? Ben vandaag met een vriendin de stad in geweest en toen ik thuis kwam had ik bruine afscheiding, dus ik denk dat dit een voorbode is voor de menstruatie. Wat denken jullie? Of zijn er ook meiden die dat hadden en vervolgens toch zwanger waren? Ik heb me er maar beetje bij neergelegd, m'n manneke daarentegen is aardig teleurgesteld en leefde al zo met met me mee de afgelopen dagen. De schat. Nou, hoop dat jullie beter nieuws hebben binnenkort! Liefs Marie
Hey Marie, das balen zeg, die bruine afscheiding. Zelf heb ik er geen ervaring mee, mijn ongi is altijd meteen knalrood. Volgens mij heb ik hier toch wel eens gelezen, dat je toch met wat bruine afscheiding, zolang het maar niet rood wordt, toch nog zwanger kunt zijn. Ik duim voor je! Liefs, Divanaatje
Hey divanaatje. Lief dat je duimt! ik ben nog steeds niet ongi geworden, ondanks die bruine afscheiding gisteren. Ik weet het ook allemaal niet meer. We wachten maar af. Ik houd je op de hoogte! Groetjes Marie
Hoi allemaal, heb gisteren op aan raden van de ha toch nog en test gedaan en weer negatief . Ik denk dat ik gewoon geen eisprong heb gehad deze maand. Vrijdag krijg ik een inwendig onderzoek, mijn hormonen liggen namelijk nogal in de knoop en mijn urine is al weken niet in orde. Ben benieuwd, hoop niet dat er iets ernstigs aan de hand is. En Marie een vriendin van mij heeft ook bruine afscheiding gehad en een paar dagen later bleek ze zwanger te zijn. Het kan toch nog! We blijven duimen voor je. Groetjes Aisca.
aisca heel veel succes en hopelijk kunnen bij de gyn je vertellen hoe en wat marie succes wie weet waarom is je banner veranderd of heb je rood meiden heel veel succes gr maria
hoi hoi Ben er weer. Wilde al eerder iets laten horen, maar kon niet ingelogd worden. Mijn banner is veranderd omdat ik afgelopen zaterdag idd ongi ben geworden. Dat viel wel even tegen omdat ik een aantal dagen over tijd was en dat nog nooit heb gehad. Zit er alleen een beetje mee dat het zo lastig is om de datum van mijn eisprong van deze nieuwe cyclus uit te rekenen, omdat ik eerste cyclussen van 28 dagen had, en deze laatste 34 dagen. Moet ik dan het gemiddelde nemen of de langste aanhouden? Wil eigenlijk ovulatietesten gaan gebruiken Wie van jullie heeft daar goede, of juist geen goede tips over? groetjes Marie
ik zou toch je langste cyclus aanhouden dat is in de regel het beste maar waarom geen ovutesten zodat je zekerheid hbt waneer je eitje is geweest succes gr maria
hoi Maria Grappig dat je dat adviseert. Ik ben er net mee begonnen een paar dagen geleden. Weet jij misschien of het mogelijk is om van de ene ovutesten op de andere (soort/merk) over te gaan als ie je eisprong nog niet heeft opgespoord? dit omdat ik twee verschillende soorten ovutesten heb liggen (hele duren en goedkope) groetjes!
ik zou toch de 1 soort gebruiken is betrouwbaarder werd mij geadvieseerd had vandaag een superlicht 2de streepje ik heb ze van mat care heel veel succes gr maria