Hoi Hartje! Nee hoor meid, ik ben er ook zo een die me lekker mee laat slepen en vervolgens dingen aan ga trekken. Zolang het goed gaat zien jullie me hier en anders ben ik weer een tijdje weg zeg maar. Laten we hopen op een hoop zwangeren deze maand...........
1-12 ikke 1-12 Loran 2-12 Micha 2-12 Mopsje RONDE 10 5-12 hairdresser 5-12 Mariekepieke 6-12 Nynke 6-12 Jessica77 7-12 marina99 7-12 Ciske 7-12 marie 7-12 Sylvia 8-12 Roca81 10-12 christie 15-12maria 15-12 Moons 16-12 Malaika 16-12 Linda 19-12 Lydia 20-12 Nadia1981Dunja 24-12 Pearly(mooi kerstcadeautje ) 24- 12 Choco
hallo hartje1.... welkom terug zou ik zeggen. ja, wij zijn allemaal ook doorgeschoven naar december (tenminste een paar dieje nog kent). Ben blij dat je nu eens een normale cyclus hebt gehad en dat het vanaf nu zo blijft (tenminste nog maar 1 keer dan ) succes in je nieuwe ronde. Ik ben weer in de klusfase aanbelandt. Eitje komt waarschijnlijk dinsdag. Dus nog eventjes geduld.. en daarna weer op de wachtbank. Maar het is momenteel gemakkelijk om je gedachten te verzetten, want sinterklaas komt eraan, dan kerstboom optuigen, voorbereidingen kerstdagen, oud& nieuw...... dus hele drukke maar super gezellige dagen. schattekes met ongi: hoop dat jullie er snel doorheen zijn schattekes in de klusfase: d'rop, d'ronder of d'rvoor, go for it... schattekes in de wachtfase: heeeeeeeeel veel geduld..... succes met wachten... schattekes over tijd: DUIM DUIM DUIM voor een +test.
Hey ingiemoppie, Zie dat we gelijk opgaan! Heb er deze maand helemaal geen goed gevoel over moet ik zeggen..heel raar. Wel druk aan de klus hoor..hoe is het bij jou? Dames bijna weekend! Ben er wel aan toe! Liefs
Ik voeg me ook even bij jullie, zojuist zijn de duivels gekomen. Dus op naar de tweede ronde waarin ik gezellig met jullie meeklets. Mijn NOD is 24 dec, dus wie weet een mooi kerstcadeau Allemaal veel succes! Groetjes Antoinette
even naar mijn banner kijken, mensen met ongi's >jaag ze maar gauw weg, kunnen jullie weer aan een nieuwe ronde beginnen. klussers > veel klusplezier. wachters >heel heel heel veel geduld gewenst. groetjes pat
1-12 ikke 1-12 Loran 2-12 Micha 2-12 Mopsje RONDE 10 5-12 hairdresser 5-12 Mariekepieke 6-12 Nynke 6-12 Jessica77 7-12 marina99 7-12 Ciske 7-12 marie 7-12 Sylvia 8-12 Roca81 10-12 christie 15-12maria 15-12 Moons 16-12 Malaika 16-12 Linda 16-12 Pamela 19-12 Lydia 20-12 Nadia1981Dunja 24-12 Pearly(mooi kerstcadeautje ) 24- 12 Choco Zo, ik heb er mij even tussengezet. Voor diegene die er nog op een andere manier mee bezig willen zijn,kijk eens bij de calculator. Daar de datum van uw laatste maandstonden invullen en dan krijg je nog eens de juiste datum wanneer je het meeste vruchtbaar bent. Zo, we gaan weer het weekend in en voor diegene die aan het klussen zijn... Het zal geen weer zijn om buiten te komen, dus mooi jullie huiswerk maken. Prettig week-end en tot maandag
Halloaaaa, ik ben ook toegetreden tot December ... op 26 December is mijn NOD ... tweede kerstdagkadootje .... ik heb er weer zin in ...
hey hey dames hoe gaat het hier hier gaat het wel goed druk druk met sinterklaas olga is 5 jaar en gelooft er nog in dat is zoooooo leuk he op 5 dec vieren we het ook samen met de buurtjes en op 2 dec met mijn zusje en schoonvader dan doen we het gewoon voor de gezelligheid xxTINKYxx balen zeg dat ze er zijn heel veel succes deze ronde gr maria
Eigenlijk baal ik helemaal niet zo erg ! Door de drukte op mijn werk heb ik mijn EI gemist ... stom stom stom ... en gelukkig zit ik nu weer op een cyclus van 32 dagen ... dus ik kan weer verder ... X
Gelukkig ben ik niet de enige, maar probeer het net als jou te doen. Gelukkig nu een gezellige maand tegemoet met sint, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dan gaat de tijd ook lekker snel. Ben vandaag druk geweest met een surprise te maken en cadeautjes te kopen. Volgende week vrijdag avond gaan wij al sint vieren bij mijn ouders thuis. Gezellig dus....Nu nog heel druk met gedichten.
Hey meiden, Nou ik kom me ook hier melden, mijn NOD is 24 december... Hoop op een leuk kerstkadootje natuurlijk, maar eerst moeten die maar eens wieberen ! Groetjes Jennie VEEL SUCCES ALLEMAAL
heey meiden, Tinky succes deze ronde!!! Zie dat er weer een paar bij gekomen zijn! succes dames! OOk een paar meiden die ook 24december de NOD dag hebben! Wat leuk dames we gaan ervoor he? Op naar dat mooi Kerstcadeau! \/ \/ Liefs Pearly