NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    hallo allemaal ook lekker aan de :evil: ...bleeuh...hopen maar dat het snel weer over is...het kan echt huilen op een scheet en zie dr niet uit lekker hoor...maar goed een nieuwe ronde nieuwe kansen he...

He Tinky fijn dat je cyclus weer stabiel is ...dat is toch wel handiger he..

Voor iedereen een heel fijn weekeind alvast

liefs Lydia :D

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

degene die ongie zijn geworden en hoop dat de feestmaand zeker een feestje voor ieder mag worden met een positest!

bij mij zijn de ongies bijna weg dus kunnen we er weer tegen aan :oops: laat dat ei maar komen ;)

klussers go for it en wachters nog even en het is december! [-o<

liefs

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden,

Voor de meiden die er bij zijn gekomen, welkom hierzo en zeker ook balen dat jullie hier erbij moeten, kunnne we niet een slotje op doen hiiiihhihihi we willen alleen nog maar zwangeren zien eigelijk. Maar goed kan helaas niet anders he.

Zullen we zeggen dat december een groote feestmaand wordt, sinterklaas kerst en alleen maar zwangeren :) Want dan is het echt een feest maand

Hier wat rare krampen in mn buik, beetje een ongi gevoel alleen veels te vroeg moet nog een week, :( agrr vreemd

zat trouwens net de denken als ik deze ronde niet zwanger ben dan blijf ik als nog bij jullie want heb mn andere nod ook in dec, maar eigelijk wil ik daar helemaal niet aan denken bbrrrr, wil eigelijk gewoon door naar de aug mama's en wil jullie allemaal mee hebben.

Morgen zal ik er weinig zijn want manlief is vandaag jarig en dat gaan we morgen vieren gezellig met familie en vrienden! Dus dat gaat gezellig en vooral laat wordne :)

Wens iedereen weer veel suc6666666

Liefs Ikke

4. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Welkom alle nieuwe dames

Hopelijk wordt december voor iedereen een hele fijne feestmaand.

Fijne geklust deze week, mijn ei is vandaag. Ik voel nog niets, maar
    vanmorgen was mijn temperatuur wel omhoog gegaan, dus dat is een goed teken.

Groetjes Roca

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey dames

Alles goed met jullie?
    Met mij niet zo heb gisteravond last van me onderrug en rechtsonderin me onderbuik maar ja misschien dat het me eisprong is maar dat lijkt mij niet wie ken dit?

mijn nod is 15 dec [-o<

6. Niet meer actief

Heb mezelf er ook even bij gezet ..

1-12 Loran
    2-12 Micha
    2-12 Mopsje RONDE 10
    5-12 hairdresser
    5-12 Mariekepieke
    6-12 Nynke
    6-12 Jessica77
    7-12 marina99
    7-12 Ciske
    7-12 marie
    7-12 Sylvia
    8-12 Roca81
    10-12 christie
    15-12maria
    15-12 Moons
    16-12 Malaika
    16-12 Linda
    19-12 Lydia
    20-12 Nadia1981Dunja
    24-12 Pearly(mooi kerstcadeautje )
    24-12 Choco
    24-12 Jen25

Zou inderdaad een héél leuk kerstcadeautje zijn !

7. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden, alles goed met jullie? Weer een aantal nieuwe NOD-ers, veel succes deze maand! En een hoop wachters weer. Hopelijk goed nieuws binnenkort!

Ik lees elke dag wel mee maar ik plaats niet zo vaak, maar hier even een up date-je van mij. (en kan ik gelijk mijn banner even bekijken)

Deze ronde ben ik iets rustiger dan de vorige. Ook al temp ik al 2 rondes, da's ook iets waardoor je er 's ochtends vroeg al (weer) mee bezig bent. Ik weet hierdoor wel zeker wanneer ik mijn ei heb gehad.

Als het deze keer niet gelukt is gaan mijn vriend en ik in maart een verre rondreis maken. (Maleisie en Borneo) Als het deze keer raak is, wil ik al eerder in het jaar 2007 op vakantie. Ik weet eigenlijk niet of ik risico's loop als ik zwanger ver weg op vakantie zou gaan en of ik ergens rekening mee moet houden, maar ik heb ook geen zin om constant maar dingen uit te stellen voor het geval dat. Herkent iemand dat ook?

Voor de rest voel ik me goed, maar kan nog geen tekenen hebben om dat de eventuele innesteling nog niet is geweest, dat is pas na het weekend.

Heel verhaal geworden, maar ik had zin om effe lekker wat de kletsen. (Zit alleen thuis, ook wel eens lekker!)

Groetjes Jessica

8. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    He Jessica wat leuk om al een reis in het vooruitzicht te hebben...nu maar hopen dat je zwanger bent dan kan je lekker eerder op vakantie.

Ik temp nog niet ga dat denk ik doen als ik een half jaar bezig ben...zit nu pas in ronde 4 dus wil er nog niet al te veel mee bezig zijn(zit elke dag op het forum hihih)...maar ja misschien is het wel handig om tegen die tijd wel te gaan temperaturen we zien het wel hoe het loopt.

9. Niet meer actief

Fijn weekend allemaal!

:)

10. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Lydia, Ik ben ook pas na 7 rondes gaan tempen, gewoon ook uit voorzorg.

@Mariekepieke, jij ook fijn weekend!

Het is hier maar rustig vanaaf, is iedereen naar de kroeg ofzo?

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Denk het want volgens mij is er geen bal op de tv...misschien aan het klussen. =D> ..of ze zijn hun schoen aan het zetten...die kleine van mij ging zn schoen zetten onder GTST mmm wel lief maar alle liedjes die hij kent kwamen langs hahaha :D

12. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    aaa, da's wel lief ja. Ik heb GTST nog kunnen volgen, een kat die zingt geen sinterklaasliedjes. Hoe oud is Dany eigenlijk?

13. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Hij is 4 jaar nu en hij vindt het helemaal spannend hoor morgen komt sinterklaas bij ons aan en hij is er helemaal klaar voor.

Liep met hem in het dorp stonden daar een paar donkere mensen roept hij kijk zwarte piet (oeps :oops: )hihihi

14. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    hihihi oeps ja. Gauw doorlopen dan he?

Ik moet morgen werken, dus ik ga nu lekker in bad en dan lekker mijn bedje in. Fijne avond nog!

Groetjes Jessica

15. Niet meer actief

wil jullie effe een goedeavond wensen voor mij duurt het nog of 6 daagjes als ik tenminste weer een 26 daagse cyclus heb en anders als alles normaal is een 28 daagse cyclus nog 8 dagen
    de laatste 2 maanden was het 26 dagen namelijk en nee tis geen ontpillen ben namelijk al een dik jaar van die pil af

16. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    welterusten ;)

17. Niet meer actief

ohja puistjes lijken per minuut te verschijnen word weer jeugdig denk ik whahahahaha

18. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    He Gemke,

26 of 28 is toch hardstikke goed...maarre misschien ben je wel zwanger hoor kan natuurlijk ook... :D

Ook hier een jeugdig type volgens mij gewoon die rot hormonen...volgens mn bijsluiter van mn pil zijn die pil hormonen heel snel uit je lichaam dus ik geloof ook niet zo in ontpillen gewoon mn eigen rot horormonen hihihi 8-[

19. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hee gemke daar heb ik ook last van hoor mijn vriend zij al ga je met je nieuwe jeugd beginnen :) :)

nog 8 dagen en dan mijn NOD liever pas over 9 maanden ;)

liefs mopsje

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hey alice; ja, wij hebben gelijk NOD hihi.. leuk!
    Hier gaat ie goed. ben net terug van het dorp sint inkoopjes doen. pfffff ben me partijtje moe nu. verder nergens last van. ei komt pas dinsdag (banner klopt niet), dus klus nog ff voor de lol hihihi...

antoinette: welkom hier en maak maar een heel mooi kerstcaduea hoor!

Deel Deze Pagina