meiden we hebben afgesproken dat de er deze maand niet meer inkomen hoor We gaan allemaal zwanger 2007 in. Oooooh wat zou dat gaaf zijn zeg.
hoi hoi ik meld me ook weer eens hoe is het hier meiden? Ik dacht dat ik me eitje weer ergens rond dag 11 had gehad. Vanmorgen lekker voor de fun geklust voel ik inene om uur of 5 me ei..........me lief en ik hebben direct weer ff lekker geklust....hihi sorry hoor wou het even delen
Zou ook wel willen dat ik m'n ei zou voelen. Als het deze ronde niet raak is, ga ik ovulatietesten bestellen...
wij gaan ook ons best doen deze maand , het zou idd een leuk begin van het nieuwe jaar zijn! jullie allemaal ook veel suc6!
goedenmorgen allemaal, Er zijn er veel te veel die zich hier bij december aanmelden hoor, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Balen zeg, ik wens jullie wel heel erg veel succes en op voor een augustus-baby he! Wij zijn hier nog steeds op zoek naar ons eitje, vorige maand waren we 9dgn overtijd voor de ongie kwam. Daarna een rare ongie gehad en nu kunnen we het ei niet vinden, ik voel hem altijd heel goed maar deze maand nog niets gevoeld en we gebruiken zelfs ovulatietesten die alleen negatief aangeven....... er zit niets anders op dan afwachten maar dat is zo wel erg vervelend.... groetjes pat
He balen Pat! Maar wat is dat toch hier met al die eitjes? Waar zijn ze dan gebleven? Allemaal even goed rondkijken, misschien vinden we ze wel voor degene die er nog een nodig heeft Maar eh...meiden die 'm niet voelen, het is niet altijd een pretje hoor om het eitje te voelen. Ik begrijp dat het heel makkelijk zou zijn en een hoop onzekerheid zou wegnemen maar toch. Ik heb hier op dit forum ook vaak genoeg gelezen dat mensen echt krom liggen van de pijn hoor. dikke knuffel Hartje
Lijkt me ook geen pretje nee! Voel alleen waneer ik links of rechts m'n eisprong heb, maar dat doet niet zo'n vreselijke pijn, maar voel het wel! Wat zou het zijn, ongi? (hoop het niet) Heb meestal 's avonds buikpijn en best wel een hard buikje. en sinds een week ongeveer zijn mijn borsten erg gevoelig, mijn tepels zien er ook anders uit(tepelhof) Maar kan pas over 11 dagen testen! Wat duurt dat lang Afwachten geblazen jessica
hoi dames, ik heb niet zoveel te melden, mijn ongie is bijna weg dan kunnen we er weer tegenaan! hopen dat we allemaal 2007 zwanger in mogen gaan en dat het een goed jaar word! voor degene die op de wachtbank zitten hopelijk krijgen jullie een mooi sinterklaas kado en de klussers succes laat die goeie zwemmers maar de goede kant op gaan en dat ei vinden! liefs
Nou meiden, aftellen is echt begonnen nog een paar daagjes. Weet echt niet wat ik er van moeten denken, wat ik normaal iedere maand heb, heb ik nu niet Dus ja wat kan ik er mee, helemaal niks Mijn nod is 1 dec en als ik vrijdag 2 dec niet ongi ben gooi ik er een test tegenaan. Dus mn geduld wordt weer op de proef gesteld! Hoop dati k het vol hou want ik heb de testen van hier in huis en daarbij wordt gezegt dat je 4 dagen voor je nog kan testen omdat ze zo gevoelig zijn...... moeilijke keuzes...hihihi wens alles klussers veel plezier wachters ik wacht met jullie mee Liefs Ikke
Hey meiden spannend allemaal he Ik hoop voor jullie dat dec maand raak zal zijn Ik heb mezelf er ook even bij opgezet 1-12 Loran 2-12 micha 2-12 mopsje ronde 10 5-12 hairdresser 5-12 mariekepieke 6-12 nynke 6-12 jessica77 7-12 marina99 7-12 ciske 7-12 marie 7-12 sylvia 8-12 roca81 10-12 christie 15-12 maria 15-12 moons 15-12 tijgertje23 ronde 2 16-12 malaika 16-12 linda 19-12 lydia 20-12 nadia1981dunja 24-12 pearly (mooi kerstcadeautje) 24-12 choco 24-12 jen25 mijn nod is 15 dec [-o<
he domino we lopen tegelijk... nog niet echte sympthomen maar dat kan nog niet echt denk ik 5 dagen nu pas na me ei. nee sympthomen kan nog niet echt. alle wachters succes he en die de duivels hebben .....k.... en die positief hebben getest.....gefeliciteerd
heey meiden, hoe gaat het hier? Hier zit ik in een dipje heb geen idee waar het vandaan komt ben zo positief gestart aan deze ronde! Hopelijk kom ik er snel weer bovenop! Succes meiden! Liefs Pearly
dag meisjes, Mijn ongi is ook weer over gelukkig dus een nieuwe ronde nieuwe kansen....ben benieuwd of het deze maand een echt ++++++++ maand gaat worden..aan ons ligt het in iedergeval niet he.. fijne dag allemaal het lijkt wel lente buiten zo zacht is het
Hallo, nou me ongi heeft maar 1 1/2 dag geduurd, het wordt steeds minder lijkt het wel. Maar we zijn weer druk aan het klussen en we hopen nou dat het wel raak wordt deze maand, heb zin in een mooi kerstkadootje.
Hallo, mijn NOD is 12 dec, wij zijn nu in ronde 8 voor ons eerste kindje ! Ik gebruik de persona om mijn eisprong te bepalen, dus we kunnen weer goed aan de klus ! jimmy
Meiden wil jullie allemaal nog een keer heel veel succes wensen komende maand; Gewoon er alles aan doen, wat we er aan kunnen doen! (of zoiets) Groetjes Nadia