hallo dames ook weer eens een berichtje van mij. alfgelopen week zwaar verkouden geweest, dus mijn temp. veeel te hoog. morgen en dinsdag insemineren. donderdag naar de gyn. volgende ei komt op 25 dec., dus zal er dit jaar geen zwangerschap voor ons inzitten, maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. anders volgend jaar maar.
goedenavond allemaal heb een drukke dag gehad stap net binnen dus meteen maar ff kijken degene in dec. we gaan natuurlijk allemaal voor een leuk kerstcadeau he gaan we tenmiste goed het nieuwe jaar in
hallo alle dames die de december ronde ingaan, klussende dames veel plezier.wachtende dames,succes!spannend hoor! enne we laten de duivels allemaal weg hoor! hier zijn de vruchtbare dagen weer voorbij,dus afwachten maar...
ik wil iedereen even succes wensen! Wachters, wachten duurt lang maar hou vol. Klussers, zet hem op en zorg dat je een mooi kerstkado krijgt. liefs essiee
Pff...wachten duurt altijd lang...7 december is pas mijn nod..... Spannend altijd ook wel, hoop zo erg dat het raak is! Liefs Sylvia
Hallo allemaal, blijkbaar zijn er heel wat meiden aan het klussen. Veel suc6 iedereen. aan de W8'ers: hopelijk loopt alles goed en hebben jullie wel een heel uniek eindejaars kado.
Ik zit weer op de wachtbank..pfff wat duurt het nog langg! Heel vervelend...gelukkig wel druk op het werk dus dat scheelt wel. Ik hoop dat december een hele special maand gaat worden...voor ons allemaal! Iedereen veel succes en zet m op! Liefs
Dag dames houd vol, ik moet nog een paar dagen wachten. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het raak is maar goed. Ik wens iedereen op de bank veel succes he. Wij hopen voor een wondertje. jennie72
jennie ik duim voor je dat het raak is het is je gegunt! ik vind wachten ook lang duren moet wachten op mijn ei en dan op de wachtbank dus duurt nog een poos hier maar hopelijk word het wachte eind van de maand beloont met een dikke vette + of l. succes allemaal! liefs
hey, Ik kom gewoon even mijn cyclus nakijken. Dit week-end niet al te goed geslapen en nogal druk. Onze ruben is ziek en is vandaag bij zijne papa thuis gebleven. Groetjes
er zijn er al veel in december te veel jopelijk krijgt iedereen een mooi kadootje en vallen er veel af
Goedemorgen allemaal! Wie wacht, ik wacht met je mee Ter afleiding ga ik hier lekker lezen, zit op m'n werk, maar het is totaal niet druk... lijkt al weer de stilte voor kerst die begonnen is, gelukkig heb ik vanaf 18 december vrij... Klussers: suc6!
leker domino. ben vandaag vrij altijd op maandag moet wel zaterdags werken. ben kapster. ikk ben wel aankomende zaterdag vrij en heb afgelopen vrijdag en zaterdag ook vrij gehad. wat een luxe he. ik moet de hele kerst (voor de kerst) gewoon veel werken maar wel gezellig.xxx
Hello ladies, Fijn weekend gehad? Ik een beetje down, ben in de weer gegaan met ovulatietesten aangezien ik vorige maand opgeens een cyclus had van 33 dagen ivp 30 zoals alle maanden ervoor. Pas vanochtend had ik een positieve test. Wat dus inhoudt dat ik weer op een langere cyclus zit. Daar baal ik wel een beetje van eerlijk gezegd. Ik vond die regelmaat juist prettig, nooit onnodige testjes hoeven doen etc omdat ik altijd wist waar ik aan toe was. Maar ja ach! Dus maar even de calculator gebruikt om te kijken wanneer ik dan mijn nod moet hebben en nog leuker wanneer ik zou moeten bevallen 10/11/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 26/11/06 Een beetje vruchtbaar (made love) 27/11/06 Vruchtbaar 28/11/06 Erg vruchtbaar 29/11/06 Eisprong 04/12/06 Innesteldag 13/12/06 Vanaf hier kun je testen Gisteren gevreen en zo te zien vandaag en morgen ook maar even mijn man verleiden zodat we een grote kan hebben om te bevallen op (vermoedelijke bevallingsdatum) 22/08/07. Hmmm ik loop weer lekker op de zaken vooruit. Allemaal weer succes en werk ze. Ik zal mijn nod even veranderen in het schemaatje. Liefs, Gaby
Ik zie dat niet iedereen de laatste versie neemt voordat ze een kopie maken, daarna zijn er dames die allemaal in een oude versie zijn gaan staan. Deze is de meest complete incl rondes. Meiden die er niet in staan nogmaals deze copieren en hun naam er in zetten aub 1-12 ikke1981 ronde 12 1-12 Loran 2-12 Micha ronde 10 2-12 Mopsje 5-12 Hairdresser ronde 4 5-12 Mariekepieke 5-12 Domino 6-12 Nynke 6-12 Jessica77 7-12 Zico 7-12 marina99 7-12 Ciske, ronde 2 7-12 Marie 7-12 Sylvia 8-12 Roca81 ronde 13 10-12 Christie ronde 3 13-12 GabyBaby ronde 6 na MK 15-12 Maria 15-12 Moons 16-12 Sharelis 16-12 Pamela 16-12 Malaika 16-12 Linda 19-12 Lydia 20-12 Nadia1981Dunja nieuwe telling, Ronde 1 23-12 Lies ronde 4 23-12 Chrisje79 24-12 Pearly(mooi kerstcadeautje) Ronde 8 24-12 Esmeralda (ook mooi cadeautje 24- 12 Choco 27-12 Kyra75
Even ervaring delen: eigenlijk heb ik tussen eisprong en menstruatie soort van krampen / steken in m'n onderbuik. Wie herkent dit? Nu heb ik dat totaal niet. Nu weer wat anders: moet vaak plassen en kan het totaal niet ophouden Was net aan het kletsen met collega, dacht ik moet snel zijn... liep in rechte lijn naar de wc (zij lachen) Dat van die mogelijke bevallingsdatum bekijk ik ook altijd, en dan beetje fantaseren hoe het zal zijn een baby in die maand... Volgens mij leuke periode om mensen te knippen vlak voor kerst, hairdresser. Mensen hebben dan toch vaak goeie zin. Zijn ze in voor een feestkapsel?
Hi GabyBaby Volgens mij hadden we soort van besloten hier geen lijstje meer bij de houden maar daarvoor in NOD lijst op deze site te kijken. Omdat anders deze pagina's zo snel vol lopen en je alleen maar lijstjes voor bij scrolt...
ja das altijd wel leuk en bij erg vaste klanten krijg je ook wel eens kadootjes(ook erg leuk) ik zit ook wel eens te fantaseren hoe ik ht mijn ouders schoon ouders en andere zou gfaan vertellen dat we in verwachting zijn....... als het dit keer raak zou zijn kunnen we er gedichje over maken...