Ik hoop dat sinterklaas mij geen bezorgd want dan ben ik dus niet zwanger, maar ik heb allemaal t idee dat ik nu wel zwanger ben........ maar wachten effe 6 december de NOD af
Mijn NOD is op 7 december en zit dus op de wachtbank. Maar het duurt zoooo lang, wordt er van Ik steek in mijn hoofd dat ik niet zwanger ben om niet te zwaar teleurgesteld te zijn, maar hoop natuurlijk wel een beetje dat het toch prijs mag zijn. Voor iedereen die binnenkort aan zijn NOD komt véél succes en hopelijk veel ++++++ Voor de rest, klust ze goed! SaluKus Cis
Hallo Meiden moet toch even mijn verhaal hier plaatsen niet omdat ik zo heilig ben hoor nee nee maar gewoon omdat het zo mooi is. Komt die dan....... Kleine engelen, Er was eens een baby klaar om geboren te worden. Op een dag vroeg het kind aan God; "Ze vertellen me dat jij me morgen naar de aarde zal sturen maar hoe ga ik daar in leven blijven,zo klein en hulpeloos als ik ben". God antwoordde;"Onder de vele engelen op aarde heb ik er ééntje voor jou uitgekozen,ze zal op je wachten en zorg voor je dragen". "Maar" vroeg het kind, hier in de hemel moet ik niets anders doen dan zingen en lachen", Dat is wat ik nodig heb om gelukkig te kunnen zijn! God Antwoordde; "Je engel zal elke dag voor je zingen, je zal de liefde van de engel voelen en dit zal je gelukkig maken". En vroeg het kind, "Hoe kan ik begrijpen wat mensen tegen me zeggen als ik niet weet welke taal ze spreken ? Dat is makkelijk zegt God "Je engel zal je de meest lieve en mooie woorden leren die je ooit zal horen,En met heel veel geduld zal de engel je leren hoe te luisteren en te praten. Het kind keek vragend op naar God, "Wat moet ik dan doen,wanneer ik met u wil praten " ? God lachte naar het kind en zei, "Je engel zal je handen samenvouwen en leren hoe je moet bidden". Het kind zei...Ik heb gehoord dat er op aarde slechte mensen wonen,wie zal me daarvan beschermen ? God sloeg zijn armen rond het kind en zei; "Je engel zal je beschermen, al betekent dit dat ze soms haar eigen leven moet riskeren ! Het kind keek op en zei ; Ik zal altijd verdrietig zijn dat ik u niet meer zal zien. God gaf het kind een knuffel....."jou engel zal steeds met jou praten over mij,ze zal je ooit leren om terug tot mij te komen, hoeveel ik steeds bij je zal zijn. op dat moment was er pure vrede in de hemel maar je kon reeds stemmen horen van op de aarde. Haastig vroeg het kind zachtjes, "God kan u me nog vluchtig vertellen wat de naam van mijn engel is ? God antwoordde, "De naam van je engel is niet zo belangrijk want jij zal haar noemen........... "MIJN LIEVE MAMA". mooi toch liefs,Tattie***
Meiden ik kom jullie heel veel geluk wensen... Want ik kom jullie niet vergezellen.. Ik ben namelijk ZWANGER! SUCCES!
Auwwwww! Het lijkt wel elke keer dat ik later ongesteld worden, het steeds heftiger wordt! Nu heb ik zelfs last van mijn lendenen. Heb ik nooit! Maar goed dat het al avond is, kan ik lekker onder de plaid op de bank naar Greys Anatomy kijken, onder het genot van een fles koude cola en een zak sjips. Ik ben zielug....
He Kimmiej, Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws is dit. Nog niet eens december en nu al eentje hier die zwanger is! Dat kan alleen maar iets goeds voor deze maand betekenen toch?! Geniet er maar lekker van meid! liefs Hartje
hoi dames, Tattie dat is zeker een mooi verhaaltje! kimmiej gefeliciteerd! de meiden die ongie geworden zijn balen succes deze ronde. ik ben zelf net van mijn ongie af maar nu blijf ik een beetje een pijnachtig gevoel houden aan mijn linkerkant onderin wat zou dit zijn het is best vervelend en het is al zo vanaf dat ik ongie werd en daarvoor iets.....? op naar een mooi wondertje voor sinterklaas en kerst voor iedereen! liefs
Hoi allemaal Ik ben hier ook naar toe verhuist, hopelijk een leuk kerstcadeau.. Maar ben bang van niet voor mij want krijg waarschijnlijk volgende week een HSG onderzoek en geloof dat je die maand niet zwanger mag raken.. Iemand ervaring mee? Heb ervaringen zitten lezen net, nou daar werd ik niet bepaald blij van zucht..maar ja wel iets meer zekeheid daarna... Succes allemaal liefs martine