vanochtend bij het opstaan lichte ongi krampjes.... kijken of het nog erger word. verder lichte steekjes in mijn borst.... is nog te vroeg voor echte duidelijke sympthomen denk ik....
klinkt goed hairdresser Maar je moet er niet té veel op gaan letten hoor.. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.. Nou, ik ga er vandaag even tegenaan (Studeren..) Zit in mijn laatste jaar/maanden.. Liefs! Fijne dag!
Gisteren geklust, Vandaag eisprong. Is het nog de moeite dat we vandaag klussen of is de kans groot dat ik zwanger zou kunnen worden? Groetjes en aan mamalieske: een dikke proficiat.
Tsja, vanaf wanneer kán ik testen? Ik d8 zelf aan te testen wanneer ik mn NOD heb.. dus de 5e of de 6e.. en jij? xx
welkom mamavanjordy. zou idd een mooi kerstkado zijn. ik hoop het voor jevoor iederene eigenlijk wel hoor
Hoi Allemaal, Mamalieske van harte meid! Ik gun het je! Mariekepieke: Ik ken je gevoel. Kreeg gisteren van mijn schoonzus een belletje, ze is voor de 4e keer zwanger , de jongste is net 1 jaar geweest. Het was eigenlijk niet gepland.............uhu............ikke niet zo blij............ wel voor haar hoor, maar voelde me wel jaloers. Ze zei wel heel subtiel: "jullie zijn toch ook bezig?" misschien dat ze zich toch een beetje schaamde om het te melden? Pamela: Ik zou ook vandaag gewoon nog klussen, hoe meer voorraad er ligt hoe beter zou ik maar zeggen! Veel plezier! Laten we hopen dat het ook voor ons deze maand raak is!
Hoi dames, mamaLieske gefeliciteerd! Mijn nod is 7 december.... Sinds gisteren ben ik s ochtend en s avonds misselijk, denk dat het door de eisprong heb ofzo..die is alweer aantal dagen geleden..maarja kunnen nog geen symtomen zijn.. heb wel elke dag last van steekjes en soms ongi pijn. Vooral gisteren weer paar best harde steekjes links/rechts onder en ook nu weer. Mijn tepels zin best gevoelig maar dat wisselt per dag. Nouja, er is nu nog niks van te zeggen. vanaf zondag/maandag zouden het pas kwaaltjes kunnen zijn...mar dan kan het ook nog iets anders zijn.. Ik hoop zoo erg dat het raak is! Mijn temp is nog goed hoog, 37,0c...dus dat moet ik zo houden! Liefs Sylvia
Ik ben echht depri...... heb na 24 dagen al ongi, het vloeien is gebleven dus mag ik er van uit maken dat ik ongi ben. Ik wou pas ongi worden op 7 december volgend tempkaart, na 8 dagen DPO zijn die eral.Ik snap er nog de balle van. Kutlichaam Hoe moet ik nu m'n cyclusberekenen als ik vorige keer 49 dagen had en nu 22 dat is de helft minder, ben ng maar net bezig en al zo beu, wordt 2 keer ongi in 1 maand, bah
Mirenaspiraal ze is van september verwijderd, maar ik baal ervan nog maar 8 dagen DPO te zijn en dan Ongi te worden. Ik kan echt blijten. Hoeveel dagen banner zou ik nu moeten nemen van 22 zoals nu?
Ik heb vanaf vandaag waterige (veel!) afscheiding, gisteren begon het ook al meer waterig te worden. daarvoor , dus na mn ei, had ik juist erg veel creme achtige/kaarsvetachtige afscheiding. Wel allemaal reukloos. maar voel het ook echt eruit stromen. Mn temp is nog goed hoog, 37,0 c.. Wie herkent dit? Ik heb nog 8 dagen tot mn NOD... Ook veel last van krampjes, vandaag ook echt weer steekjes vlakbij mn liezen. Liefs Sylvia
ik zou zowieso de langste cycles banner pakken. en dan op de helft kijken hoe je je voelt en je ei in de gatten houden. maar ik heb ook zo'n spiraaltje gehad. Maar kan pas nu naar anderhalf jaar zeggen dat ik weer normaal ongesteld bent. Voor mijn spiraaltje had ik nooit last als ik ongi moest worden. Na mijn spiraaltje heb ik iedere maand wel overal last van gehad. Het is deze maand de eerste keer dat ik weer normaal niets voelde en menstuatie is ook anders. Weer ouderwets zal ik maar zeggen. zico veel sterkte en december wordt gewoon onze maand groetjes las
las jij bent alweer opnieuw begonnen, wat duurt het allemaal lang he ! balen duurt wel lang na een spiraaltje voor dat je cyclus weer normaal is, ik dacht dat het na spiraaltje sneller op orde was dan met de pil. zico als ik jou was zou ik weer zelfde lengte van cycles aanhouden als afgelopen maand, je mag hopen dat het niet weer 49 dagen word. balen als je lichaam niet meewerkt. onze klus dagen zijn gelukkig weer voorbij. dit is de tweede keer dat we insemineren, het word er zo niet makkelijker op. morgen naar de gyn, zien wat hij weer te vertellen heeft.
Definitief over naar december.... denk dat mijn mini-ongi er ook alweer opzit.... Was niet veel deze keer maar misschien komt dat ook door het stoppen met de pil. Op vrijdag begonnen met bruinverlies en vanaf zondag hele hele kleine beetje rood (alleen zichtbaar door tampon)... En nu weer bijna over. Heb maar zondag genomen als de eerste dag van mijn nieuwe cyclus... komende 2 weken maar goed alles in de gaten houden om te kijken wanneer we weer fanatiek mogen klussen.... Deze week maar vast wat warming-up doen! Iedereen in deze maand maar weer veel succes...
Iedereen suc6! Vandaag beetje off-day. Ga maar hard werken dan is de dag snel voorbij, morgen en vrijdag lekker vrij. Dit weekend gezellig Sint vieren en voor ik het weet is het dan al weer dinsdag (NOD) en is het wachten of voorbij of duurt het 9 maanden
Ik het in oktober mijn spiraal laten verwijderen en heb gelijk terug een goede cyclus. Ook voor ik mijn ei goed. Is wel en geluk denk ik. Ik had ook het idee dat je na je spiraal sneller ontpilt bent. Maar dat gaat dus niet voor iedereen op helaas.
Hallo Allemaal, Mijn eerst volgende NOD is op 19 december.ik heb dus ook nog even te gaan. Veel succes allemaal
Mijn tepels gaan steeds zeerder doen...ook als ik ze dus niet aanraak...voel het nu de hele tijd, ook jeuken ze nu steeds meer. net zag ik dat er wittig uitkwam, melk denk ik? Ook beetje doorzichtige afscheiding uit andere tepel... Ik heb dit nog nooit gehad! wat zou dit zijn? Ik zit nu 8 dagen voor mn NOD.... Liefs Sylvia