NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mamalieske Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

Meiden die ongie geworden zijn Balen meiden en succes deze ronde!

Meiden die flink aan het klussen zijn heel veel klusplezier!

en meiden op de wachtbank Ik duim voor jullie!

Hier gaan de dagen heel langzaam voorbij! Maar begin morgen bij mijn nieuwe werkgever dus dan gaan de dagen hopelijk sneller voorbij!

Succes meiden!

Liefs Pearly

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik kom me ook bij jullie toevoegen op deze forum. Mijn NOD is 1 december en ik weet bijna zeker dat hij komt, want ik had me eisprong links gevoeld en die eileider is dicht dat kreeg ik verleden maand te horen van me gyna bij de hsg onderzoek. Dus ik denk dat ik over 2 maanden weer een kans krijg want me vriend is deze maand weg voor zijn werk. En zo kom ik in ronde 17.
    Ik hoop voor idereen hier dat ze meer geluk hebben en dat jullie allemaal zwanger zijn. Zal wel rustig worden op dit forum. Succes allemaal

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hoi meiden,
    zo mijn chef is de deur uitgewerkt, de zoekmachine in mijn verkenner staat weer aan. Zolang die op de zoek is, ga ik lekker hier bijlezen.

Ik misde het wel de laatste dagen zeg! pffffffff kon maar stiekumpjes lezen en lang niet alle verhalen.

hoi mamavan jordy. welkom hier en veel succes. we duimen allemaal giga voor elkaar.

nadia: zo voel ik mee ook altijd als iemand het tegen mij verteld. even een dipje en dat gaat het weer. dikke knuf

zico: flink balen meid. gooi het er maar uit. k*t dat je lichaam je voor de gek houdt. Misschien een cyclus van 35 dagen aanhouden? Dan zit je tussen deze en de vorige in. Maar ja, het blijft koffiedik kijken. In ieder geval even een dikke knuffel van mij.

brigitte: ik wordt ook steeds korter ongi. Vroeger altijd 8 tot 10 dagen gehad. Maar nu is het echt maar 4 hooguit 5 daagjes.

domino: veel plezier het komend weekend en ik duim voor dinsdag voor een dikke PLUS

sylvia: geen idee meis. Ik heb dat soort symptomen niet. misschien iemand anders?

pearly: succes bij je nieuwe werkgever morgen!

jolie: alsnog hoop ik dat je het bij het verkeerde eind hebt en dat het van rechts kwam ;)...... anders heel veel succes. Wel balen dat je een cyclus moet overslaan omdat je vriend weg is voor zijn werk.

ik verveel me stierlijk. Op mijn werk niet meer zo leuk, TE druk en ik moet alweer voor de zoveelste keer mijn werkzaamheden in kaart brengen om te kijken of we er wat aan kunnen doen. Tot op heden is daar nooit wat mee gebeurd namelijk.

Maar nog maar 1 dag en dan is het voor mij alweer weekend en dan ga ik gezellig sinterklaas vieren. Ik zit niet echt in een dipje, maar ik heb momenteel ook niet veel energie. Hoop dat het na het weekend beter is. En dan denk ik weer. Komop Ingrid niet zeuren, doorgaan.

gisteren nog wel even heeeeeeeerlijk hubbie verwend op een manier die hem verraste (en vandaag eitje, dus........... kan niet beter :D:D:D:D) :oops:

4. bloememeisje

20 nov 2006
    43
    0
    0
    midden van het land
    goedemiddag allemaal !
    ik lees af en toe even mee, maar voor al die meiden die zwanger zijn Gefeliciteerd! en de rest succes met klussen of afwachten.
    heb even zitten rekenen, mijn NOD dag zal Of 22 dec of 29 dec zijn ,ligt aan mijn eisprong omdat mijn cyclus in eens langer werdt.
    Wordt dus volgende 2 weken drukke weken! en daarna afwachten, hoop dat ik het aan kan weer die spanning van het wachten.
    Maar misschien voor iedereen mooie sint en kerst cadeautjes, allemaal zwanger 2007 in!

groetjes bloememeisje.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb een banner gemaakt van 28 dagen kan hem og verlengen he

6. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    kazekers zico en hij ziet er niet zolang uit
    geeft de burger weer meer moet ;)

groetjes las

7. roos81

roos81 Lid

22 mrt 2006
    71
    0
    0
    hallo allemaal

mijn nod is a.s zaterdag alleen heb vanochtend een klein beetje bloedverlies gehad verder niks! elke maand weer spannend moment.

liefs
    Roos

wil er iemand voor mij pendelen stuur pers. bericht

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    zal voor je duimen roos

groetjes las

9. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hartelijk Gefeliciteerd mamalieske

10. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Spannend Roos, ik duim ook voor je hoor !
    Mijn NOD is ook za. ik heb er een hard hoofd in wel al dagen misselijk met vlagen, maar verder denk ik niet dat het gelukt is, mijn temp gaat naar beneden en dan weer naar boven.

11. roos81

roos81 Lid

22 mrt 2006
    71
    0
    0
    ha, ken het gevoel. ik ben bang dat het beetje bloedverlies vanochtend niet echt een goed voortekenwas :evil: ondertussen staan mijn blorsten op springen! maar we zullen zien. jij ook succes!

12. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal

FF een vraagje

Ik heb een cyclus van 28 dagen, mijn eerste dag van mijn laatste menstruatrie was 10 november.

Nu vraag ik me ff af wanneer ik al kan testen. Ik dacht dat als ik een cyclus van 28 dagen had, ik op dag 29 1 dag over tijd was, en dus zou kunnen testen.

Via de calculator op deze site en predictor.nl zou ik dus al kunnen testen
    op dag 28.

Via andere site: Niet ongidag (Red Devil Day): 8 december 2006
    Via Calculator deze site: 08/12/06 Vanaf hier kun je testen
    Predictor : Positieve thuistest mogelijk 8 december 2006

Wat denken / doen jullie?

13. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk dat het wel kan op 8 december, maar zelf ben ik d'r niet van om op NOD te testen, dit om teleurstelling te voorkomen, bij de vorige zwangerschap heb ik een week na NOD getest.

14. roos81

roos81 Lid

22 mrt 2006
    71
    0
    0
    ik zou ook even wachten. ken namelijk de teleurstelling......

liefs

Roos

15. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel voor de snelle reactie

Het is idd beter om te wachten. Ik ken de teleurstelling inmiddels maar
    al te goed...

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb 2 dagen voor NOD getest, het kan dus wel maar ik had al bijna 1,5 week zulke duidelijke verschijnselen ... tja voor mij was het meer een bevestiging van het gevoel.

Ik zeg uit verstand niet eerder als NOD of je hebt zoveel verschijnsel ... dat het bijna niet anders meer kan.

17. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Mariekepieke, lastig he als je hoort dat iemand zwanger is? Je verlangt er zelf ook zo sterk naar, dus het is helemaal niet gek dat je die jaloerse gevoelens hebt. Jouw tijd komt nog wel, vertrouw daar maar gewoon op. En geniet maar van deze klustijd, want die komt ook niet meer zo terug! Je bent toch samen bezig met het maken van een kindje. En eigenlijk mogen wij blij zijn. Er zijn vrouwen die nog niet eens een partner hebben waarmee ze aan hun grootste wens kunnen werken..

mamalieske, van harte meid met je zwangerschap! Echt super voor jullie! Dat streepje staat er duidelijk hoor!

martine, volgens mij mag je wel zwanger raken in de maand dat je een HSG hebt hoor! Alleen moet je dat onderzoek dus wel voor je eisprong hebben, dus net na je ongi. Je bent juist extra vruchtbaar na een HSG, dus ik hoop voor je dat het raak is.

Hier alles goed, we wachten nog steeds op onze NOD in december. Eitje is weer netjes gelegd (op 25-11 mijn dochtertjes tweede verjaardag) en we zitten weer op de wachtbank! Flink geklust, dus hopelijk hebben die zwemmertjes dat eitje weten te vinden! Toen ik van mijn dochtertje zwanger raakte, had ik mijn eisprong op de verjaardag van mijn man. Dus hopelijk heeft deze eisprong ook een leuk kadootje tot gevolg!

x Nienke

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nienke... leuk om weer wat van je te lezen.
    Ik ga voor je duimen

deze was eigenlijk voor in het november deel bestemd... dom

Ook voor alle dames van december...hoop op een super mooie afsluiting van het jaar voor jullie

19. Nana

Nana Lid

15 aug 2006
    44
    0
    0
    hulpverlener
    Tilburg
    Hoi allemaal,

De :evil: :evil: zijn toch weer gekomen !
    Erg jammer mijn lichaam voelde zo anders deze keer, maar blijkt wel weer dat je lichaam je goed voor de gek kan houden ! :)

Ga nu weer voor een nieuwe ronde,zal een leuk kerstcadeau zijn !

Veel succes voor iedereen !

Liefs Nana

p.s Zou het leuk vinden als er iemand voor mij zou pendelen, laat even horen in een pb-tje als je mij wilt helpen ,alvast bedankt !

20. roos81

roos81 Lid

22 mrt 2006
    71
    0
    0
    hallo nana
    jammer voor je. Inderdaad gewoon gaan voor een mooi kerstkado!
    waarschijnlijk gaat het feest hier ook niet door. de buikkrampen beginnen al...... misschien zegt het wel niks

succes

liefs

Roos

Wil er iemand voor mij pendelen s.v.p. stuur een pb.

Deel Deze Pagina