Hallokes, vandaag ongi gedaan, amaai na 9 jaar geen ongis te hebben is het weer wat wennen. Ik weet niet welke cyclus ik moet aanhouden van 49 of 30, het verschil is dat ik vroeger een stipte cyclus had, nu had ik een uitschieter van 49 dagen. Dus voor alle zekerheid aan het tempen. Heb tijdens de ongi steeds dezelfde temp gehad van 35.9 graden. Ben kerjeus , weten jullie of je op de dag zelf kunt zien met tempen of je eisprong hebt? grts,
Ik kom me ook weer melden. We zijn weer door naar de volgende ronde. Een week te vroeg ongi geworden, dus ik heb echt geen idee wanneer mijn volgende NOD nu zal zijn. Ik ga maar uit van mijn lange cyclus van 32 dagen, dan zou het 9-12 zijn. Mijn laatste cyclus voor mijn vorige uitgerekende datum (ik had rond 27-12 moeten bevallen)... Ik hoop zo dat het deze keer raak mag zijn! Mijn eisprong is waarschijnlijk op de tweede verjaardag van mijn dochter, leuk kadootje maken...? Puksem, ik heb colitis ulcerosa gehad. Is een broertje/zusje van de ziekte van Crohn. Ik heb ook verminderd kans op een zwangerschap doordat ik een pouchoperatie heb gehad. Ben benieuwd wat jouw gyn zegt over je onregelmatige cyclus, die van mij wordt ook steeds onregelmatiger helaas. Jennie72, jeetje wat balen zeg, vroeg mk. Hoeveel dagen wist je dat je zwanger was? Heel veel sterkte meid en je weet het, na mk ben je extra vruchtbaar he! alice balen he als je ongi wordt als je overtijd bent. Sterkte meis met de volgende ronde. sancho, fluister je vent maar vast in dat je van hem wel een heel speciaal kadootje verwacht hihi! pat, jeetje 9 dagen overtijd en dan alsnog die rotduivels.. Had je wel getest? zico, je eisprong kun je eigenlijk alleen achteraf zien, omdat je temp dan stijgt. Maar heel soms gaat je temp ook even naar beneden op het moment dat je ei gaat springen. Dan kan het geen kwaad wat zaadjes erop af te sturen natuurlijk! Succes. x Nienke
Hoi Nienke, ik was 5 weken zwanger net als vorige keer. Dus een vroege miskraam. Helaas we gaan gewoon door! OOk zonde voor jou en iedereen die in NOD December is aanbeland. Houd moed meiden! OOk voor ons komt het allemaal een keer goed. jennie72
hoi meiden vandaag naar de gyn geweest voor controle na curretage. volgens hem alles dik in orde en keurig op tijd ongi. het onderzoek naar waarom een miskraam, heeft niets opgeleverd. ze konden niets afwijkends vinden ook geen 'moederkoek ziektes'. dus.. nou ja.. verder weet ik het ook niet. mag bij de volgende zwangerschap iig na 3 weken al langskomen jppie! dat geeft een goed gevoel. mij benieuwen wie weer door mogen naar de volgende ronde en wie naar huis gaan met de hoofdprijs...wordt weer spannend, meiden ! liefs irisje
Bij mij vooralsnog geen duivels. Vandaag dag 30. Vorige cyclus werd ik dag 31 ongie. Ben wel zenuwachtig voor morgen. Maar heb ook weleens 40 dagen gehad, dus het zegt eigenlijk ook niks. Weet dus nog steeds niet of ik wel of niet in deze topic hoor.... Irisje, wel fijn dat er niets afwijkends is gevonden en dat je bij een zwangerschap al zo snel langs mag komen. Dat stelt misschien een beetje gerust. groetjes Olga
ik ga hier ook mee aftellen,hier zijn de rode duivels ook weer gekomen,7dec is mn nod laatste ronde van dit jaar voor mij
Hoi, ik sluit me ook bij jullie aan. Mijn duivels zijn keurig na 28 dagen gekomen. Op zich wel lekker want dit was pas de 2e ongi na het verwijderen van mijn spiraal. Klussers: veel plezier.
Hoi ik neem voor de zekerheid 10 dagen er bij dan zit ik goed dus 12 december de 19 jarig. SUCCES DAMES ...................... JENNIE72
Hier is de ongi ook gekomen. Op zich was het de eerste ronde dus ben toch wel blij dat ze na 30 dagen al keurig zijn gekomen... Nu mn NOD op 9 december... duimen en hopen en klussen natuurlijk voor ons allemaal! Groetjes Jelske
Ik zit nu nog maar op dag 8 van mn cylcus, en mn cyclus is waarschijnijk 31 dagen deze maand...Pfff..duurt echt lang zo. De eerste periode, net na ongi, duurt het langste en is het minst leuke. Volgende week gaan we pas echt klussen (we hebben nu ook wel s.x gehad, daar niet van ) maar vanaf volgende week dinsdag/woensdag is het toch meer klussen haha. Al denken we daar niet teveel aan hoor, het moet wel leuk blijven en s.x ook voor je plezier, en dat is bij ons ook gelukkig zo Maar ik heb dus veel zin in volgende week! En dan natuurlijk in mn NOD! Periode na ei is altijd zeer spannend. gelukkig duurt die bij mij maar 13 dagen, op de 14e dag word ik s avonds ongi.. Succes meiden! Liefs Sylvia (mijn NOD zal dus op 4 a 5 december zijn ongeveer)
Dag meiden ook ik sluit mij terug aan bij het NOD forum, dit keer december, eerste ronde na MK, dus afwachten wanneer mijn komen, ik heb er totaal geen idee van wanneer ik ongi zal worden, maar ik hoop binnen een week of vier, december dus. succes iedereen! groetjes flyke
Hi Hi bij mij zijn de ook gearriveerd. Dit was mijn eerste ronde jammer dat het niet in 1x gelukt is, maar ben wel blij dat het precies 28 dagen was. Ik lees zoveel andere verhalen na het ontpillen. Ik ben er nog niet maar het begin is gemaakt. Op naar de 2de NOD dag.We gaan er weer voor. Iedereen heel veel succes en plezier.
nou veel succes allemaal hoor. lekker hoor sada dat je niet hoeft te ontpillen. ik wel kijk maar onderaan. ben in juni gestopt met de pil.. hopen dat ie nou meer op tijd is.... ik heb mijn banner maar op 45 ingesteld maar hoop natuurlijk dat die deze maand veeeeeeeeel korter is.... xxx
Het begint hier nu een beetje binnen te druppelen, op naar een mooie augustus-baby allemaal! Ik wens jullie allen veel succes en kei-veel klusplezier! :c: liefs pat
Hoi Nienke. Toevallig, dat jij ook iets met je darmen heb. heb je nog wel alles zitten vanbinnen? En hoe is het nu met je cu. Ik ken het idd wel. Ik ben vandaag bij de gyn geweest, ivm die rare cyclussen. Ik moet zeggen mijn complimenten! Heel erg lief was ze en zeer meelevend. We gaan starten in de mmm. ik heb een echo gehad en bloed geprikt, want ze zegt dat ik pco heb. en idd op de echo heel veel eiblaasjes maar aangezien ik nu op dag 9 zit zijn de eitjes allemaal even klein. Moet nu dinsdag terug komen weer voor een echo of er miss toch een eitje groeit. om de 2 dagen terug komen tot dag 20 dan krijg ik menstruatie opwekkers. En dan gaan we waarschijnlijk beginnen met clomid. en moet vanaf dag 3 cyclus daarmee beginnen.(ook weer echo's of er dan wel iets groeit) Vriendlief moet donderdag ook zijn sperma inleveren (omdat ie ook medicijnen slikt wil ze dat in ieder geval uitsluiten als er bij hem evt iets niet goed zou zijn) . zo dat was aardig wat. moet er nog even van bij komen al ben ik blij dat ze zo meegaant is en onze grootste wens in vervulling wil laten gaan groeten dieneke
Nou meiden 't begint al druk te worden. Succes allemaal. Laten we zorgen voor een piek in de geboortes in augustus...