Was ook zo schatiig, gisteravond belde me man op me werk, en en en ben je al ongesteld, Nee nog niet was mn antw, hij vond het echt spannend. Toen ik gisteravond laa vertelde dat ik toch ongi was geworden baalde die voor het eerst echt duidelijk! Volgens mij gaat het bij hem ook te lang duren. Ik moet zeggen dat ik er nu niet erg emo onder ben, we gaan gewoon er weer voor deze maand het moet lukken gewoon ik wil mooi 2007 in en het moet ons jaar worden! Soww ikke heb gezegt...........
Ook ik ben helaas ongesteld geworden. Op naar ronde 8. Maar ik blijf gewoon in dit forum, want mijn volgende NOD is 29 december. Wie weet start 2007 met mooi nieuws.
Gemke ik hoop dat ik jou achterna kan ! Moet vandaag ongi wordren maar voel nog weinig, normaal ben ik een dag van te voren hyper actief en daar heb ik nog geen last van gehad.
Kom me bij jullie aanmelden. Heb vorige week mk gehad. Mijn waarschijnlijke NOD is 24 dec. We nemen even een paar maandjes rust (niet te veel mee bezig zijn op voorschrift van de gyn), maar we zien wel hoe het loopt. Iedereen succes!
nou meis ik hoop het voor je ik voelde me ook anders dan anders had pijnlijke tepels en dat was het enige aan mijn borsten verder had ik niks en gister avond en nu heb ik veel te veel speeksel maar las dat dat ook normaal was whahaha nou meis kom me maar achterna je bent welkom hoor [-o< duim voor je
Nou meiden, zo dacht ik nog dat ik na het weekend pas ongi moest worden en zo had ik gisteravond ineens bruinverlies. Dit begint nu door te zetten. Wel raar, m'n cyclus werd steeds langer en nu ineens een cyclus van 25 dagen. Is dit raar? Gelukkig blijf ik wel bij jullie! Nieuwe NOD is 29 december, met een cyclus van 28 dagen. heb maar gemiddelde genomen. Ik ga nu even flink balen, bah!
Iedereen die ongi is geworden, sterkte! He Smeetje, da's minder, maar zoals je zelf zegt: ooit gaat het lukken! Mariekepieke, twee maanden geleden had ik plots cyclus van 24 dagen, schrok ik ook wel een beetje van. Ik zat altijd tussen de 28 en 30 dagen, laatste maanden is het alleen maar korter aan het worden... Volgens mij is het niet iets raars iig niet om zorgen over te maken. Sterkte
Gezellig dat je ook nog blijft in Dec ik namelijk ook We gaan gewoon voor de 2keer in dec we zijn alvast warm gedraaid en we gaan er zwanger uit
jessica77: oh bedankt voor je antwoord. Het is de eerste keer dan dat ik dus mijn ei heb kunnen voelen. Wel spannend hoor, 't is bijna net zo als de eerste keer sex hebben. Je weet er theoretisch veel van, maar in de praktijk is het allemaal nieuw Loran: misschien voor de 2e keer, maar van harte gefeliciteerd! Demy 26: ook jij van harte gefeliciteerd. Gemke: van harte proficiat meid! veel plezier enals ik een zwangere ben vergeten sorry: maar ook jullie natuurlijk proficiat! Sophia: op naar nieuwe ronde. Veel succes! Pip: welkom terug meis jolie: hé wat balen meid..... ik hoop dat je in de volgende ronde wel bij de zwangeren gaat horen! heel veel succes twessels: welcome op het forum. veel succes esramaria: sjeetje zeg... zomaar ineens? wow..... ik heb geen idee of dat een symptoom is. Hoe voel je je vandaag? julie123: beterschap meis.... wiesje: hallo bij de DEC ladies ikke: balen dat je ongi bent, maar je blijft nog wel lekker in deze rubriek smeetje: wat onzettend sneu om te horen dat je alweer een mk hebt gehad. sterkte meis en vooral goed naar de gyn luisteren..... dikke knuf. iedereen die ongi is: DIKKE KNUF iedereen die aan de klus is: VEEL PLEZIER iedereen die op de wachtbank zit: GEDULD (hier hoor ik dus ook) Zit nu zelf ook weer op de wachtbank. NOD was eerst 9 december maar omdat ik eitje een dag later heb gekregen, den ik zelf aan 10 december. Ben benieuwd...... Ik zal van het weekend niet veel online zijn. Wij vieren Sinterklaas (2 x zelfs: 1 x bij de oude werkgever van mijn vader en 1 x bij mijn schoonouders)....... druk druk dus. En zondag gaan we de kerstboom uitpakken (hahahaha, ik ben meer van de kerst, maar ik moest van iedereen wachten tot na Sinterklaas, en dat is voor mij zondag dus).... LIEFS AAN IEDEREEN
nou meiden ook ik ben getroffen door de maar mag hier nog wel blijven want mijn volgende NOD is 31 dec dus mischien ga ik wel heel gelukkig het nieuwe jaar in met veel vuurwerk liefs mopsje
He hallo, Heb vanmorgen getest was natuurlijk negatief, heb veel te vroeg getest, maar kon het op een of andere manier niet laten. Mijn nod is 5 of 6 december? Weet niet precies mijn ei is namelijk vroeger geweest dan verwacht. Ga nu pas de 8e weer testen (als de nog niet zijn geweest.) Mijn temp was vanmorgen weer gestegen van 36.7 naar 36.8 het is niet veel maar het is toch iets hopelijk blijft er een stijgende lijn in. Alle zwangeren GEFELICITEERD! Liefs essiee
Ohw balen dat ook bij jou de zijn gekomen, maar wel gezellig dat jij ook nog mag blijven. Al 3 meiden die een 2kans krijgen nou en die gaan we goed benutten
zeker weten ikke want ben het nu wel zat ben bijna 1 jaar bezig maar nog helemaal niets dus vind dat we het jaar wel mooi mogen afsluiten met ons eerste wondertje toch. alle meiden die met nieuwe ronden bezig zijn heel veel sucses allemaal en voor de meiden die wel zwanger zijn geniet er lekker van. liefs mopsje
Smeetje: Veel sterkte meid, zal niet meevallen 2 mk's. Ingiemoppie: Veel plezier met de sintbezigheden, daarna lekker genieten van de kerstversieringen enzo Ik ga vanavond ook sint vieren bij mijn ouders thuis, ben benieuwd. Ik vind sint vieren toch altijd wat hebben. Verder hier niet veel bijzonders, op naar de eisprong toe dus dit weekend is het klussen geblazen, maar dat vind ik niet erg hoor, mij hoor je niet klagen
Dat ben ik helemaal met je eens! Wij zijn ook bijna een jaar bezig, maar omdat ik een korte cyclus heb nu bezig met ronde 13, en nu geeft 13 gewoon geluk!