Nienke, inderdaad een schatje Gefeliciteerd! En laten we met z'n allen 2006 zwanger afsluiten x Sophie
Heee meiden Ik snap niks meer van mijn lijf ! iK WAS 9 DAGEN OVER TIJD. Toen verloor ik wat bruin/rood bloed. Dus ik dacht ik ben ongi ! Maar ik heb uiteindelijk maar 1 dag een klein beetje bloed verloren, ik kan het geen ongi noemen ! Kan dat ? Dat ik toch zwanger ben ? Of zou het er mee te maken hebben dat ik 9 dagen over tijd was ? Ik word er echt niet goed van. Als ik toch ongi ben geworden dan klopt mijn banner hieronder. Is dit geen ongi geweest dan ben ik nu 12 dagen over tijd ! HELP !
Hee meiden, Ik heb nog eens zitten surfen, en het blijkt toch wel te kunnen. Dat ik bloedverlies heb gehad en dat ik toch wel zwanger ben. Ik ga maar even een test halen dan. Zou het dan toch ? pfffft........... Die onzekerheid is echt killing ! gr. Gertie
Hee meiden Ik heb nog geen testen in huis, die moet ik eerst gaan halen ! Dat ga ik nu doen doei doei XXX gertie
Yep!..ja hoor!... ikke! heb mmeteen mijn bevindingen onder topic "zwanger worden" gezet.. heb hem even gekopieerd: hai allemaal, Nou nou nou, vanmorgen was het zover! ik ging TESTEN! Had eigenlijk meer hoop dan anders dat het dit keer wel goed zou zitten. Had bijna geen mestruatieklachten en voelde me ook anders... Als ik in mijn tepels kneep kwam er zelf wat wit vocht uit! (wist ik veel!) Dus al met al er eigenlijk al een beetje rekening meegehouden dat het wel eens raak zou kunnen zijn! vriend ook helemaal enthousiast! Dus ik hup naar de wc...... plassen, testje eronder, snel de dop erop, test omgekeerd op de wasbak gelegd want ik durfde niet te kijken... toen met oren en ogen dicht tot 180 geteld (drie minuten...duh) en met bevende handen de test gepakt........... en wat denk je..................niks! 1 streep!......... gewoon echt niet zwanger dus!....nou ja zeg!, was er min of meer toch best al wel ietswat vanuit gegaan dat het wel zo was.... dikke vette teleurstelling! zag aan het gezicht van mijn vriend dat hij ook baalde .... maarja helaas! ...alleen ben ik nog steeds niet ongesteld...en voelt ook niet alsof het eraan zit te komen..... ben echt nooit te laat... maar goed, kwou dit even kwijt.... fijn weekend xxx _________________
Heej hopes... Die testen daar kun je echt gek van worden. Ik had bij mijn eerste dochtertje pas na 8 dagen een positieve test en dan moest ik hem nog tegen het licht houden om een streepje te kunnen zien. Vocht uit de tepels heb ik nog nooit van gehoord maar ik had wel gelijk kleine witte bobbeltjes op mijn tepelhoven... HEt klinkt heeeeeel spannend.... Sterkte met het wachten.
Heej EsraMaria Die krampjes....die klinken heeeeeeel erg bekend. Knap van je dat je niet te vroeg test...ik duim voor je.
we wachten gewoon heeeeel geduldig af...... GEDULDIG! NOT! DUS Het woord geduldig is door een man uitgevonden dat kan niet anders....hihi....sterkte met wachten....
Hoi meiden! Ik kom ook maar weer even om de bocht kijken, zit sinds vandaag op de wachtbank en zal me benieuwen wat er allemaal gaat gebeuren. Ik wil eigenlijk nu na 13 maanden toch ook wel eens zo'n mooie banner maken! 12-12 is de grote dag, dat die duivel weg blijven mag ( hahahaha zit helemaal in de sinterklaasstemming met mijn rijmelarij ) Groetjes, Astrid
@Hopes: misschien is het nog te vroeg. Je hoort wel eens dat een test bij sommigen pas na een of twee weken overtijd positief aangeeft. Dus als je niet ongi wordt, dan nog een keer testen deze week. Succes! Ik ben hier net nieuw dus ff een vraagje: misschien dom maar zijn alleen de dagen voor je eisprong de vruchtbare dagen of een paar erna ook nog? Vandaag is als het goed is mijn eisprong maar eigenlijk is daar niks over te zeggen omdat ik pas twee maand gestopt ben met de pil. De eerste keer kwam het na 30 dagen maar kon ik het niet echt een menstruatie noemen dus eigenlijk weet ik nog niks. Vind het wel spannend, ben wel tien jaar aan de pil geweest. Ik kon de klok erop gelijk zetten wanneer ik weer ongi werd. Nu is het maar afwachten. Hou nu eerst een cyclus van 30 dagen aan. Ben echt na de stopweek van de pil gestopt. En dan zat er 30 dagen tussen. Dat vond ik nog wel netjes. Maar ja het zegt misschien niks. Ik heb nu wel wat buikpijn en nog steeds last van mijn borsten. Die witte bobbeltjes heb ik ook, maar volgens mij heb ik die normaal ook dacht ik. @ Gertie: Succes en we lezen het wel. Hoop voor je dat het raak is. X Nikkie