Spannend, spannend hier! Ik zit nu 4 dagen voor mn nod..heb al wel test gedaan vanochtend (ja, heel stom zo vroeg..) en was nega.. Heb nl paar symptomen zoals: melk/vocht uit beiden tepels vanaf woensdag, veel krampjes (anders dan normaal voor mn ongi en veel meer) , lijkt alsof de blauwe aderen donkerder worden, vanaf vandaag meer ongi krampen best erg, rommelende buik.. Maarja, denk dat het gewoon niet raak is...wel wel dat 4 dagen voor nod erg vroeg is maar toch.. Mn temp is nog wel mooi 37,1 c Liefs Sylvia donderdag is dus mn nod pas....maar vind het nu wel spannend worden
Sommige dames al een paar dagen overtijd.... spannend ! Ik moet nog een paar dagen wachten, maar ook bij mij beginnen de kriebels al weer te komen! Groetjes Roca
spannend silvia voor je. ik zit nog 2 dagen voor mijn nod en heb wel last van af en toe een vlaagje misselijk en beetje lucht dat naar boven komt.... verder tem vrij constand. spannend hoor. ik ga dinsdag tetsen als mijn temp nog hoog is DENK IK ?
Dank je Sophie! Zou zo mooi zijn als het raak zou zijn! Het is in iedr geval afwachten nu, ook wat mn temp gaat doen...Ik wordt meestal op dpo 13 s avonds laat ongi (rond 22uur) dus als ik dus op dpo 14 (is donderdag) niet ongi ben geweest zou ik vrijdag kunnen testen..als mn temp dan ook hoog is!.. Nouja, ik ga maar nergens vanuit en weet niet of ik zo lang kan wachten met tempen als die symptomen zo blijven...net echt best erge ongi krrampen gehad. Denk sdat als het zo bklijft de temp en symptomen dat ik misschien woensdag ga testen... Liefs Sylvia
Hai, zo alweer bijna aan mn ei toe gaat snel deze maand maar ben dr deze keer niet echt mee bezig we hadden een toestandje zeg maar hier..(mannetje was een beetje ingestort) door shit van het afgelopen jaar....dingen die normaal van zelfsprekend zijn waren dat even niet dus vandaar dat ik er nu niet zo heel veel mee bezig ben.....2007 gaat vast een mooi jaar worden.
hallo iedereen hier nog een bankzitter,ik wordt gek van dat wachten. heb 15 nov een mk gehad,we gaan er ook niet vanuit dat het weer gelijk is gelukt . we hopen het wel de dokter gaf ons wel het advies om een ongi af te wachten,niet omdat het lichamelijk niet kon maar omdat het dan makelijker uit te rekenen was. ik wordt 5 dec 38 ,dus ik wil opschieten en ze hebben daar ook termijn echo's voor. alle zwangeren gefeliciteerd en alle bankzitters sucses
He Cristie, Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent....ff het jaar goed afsluiten zou leuk zijn toch liefs Lydia
hee allemaal, Ik ben nog steeds niet ongi, wacht tot dinsdag dan doe ik nog een test. Zijn er dames die ooit 14 of 15 dagen over tijd zijn geweest en toen een positieve test hebben gedaan? Of ken je misschien iemand die dat ook heeft gehad ? Gr. Wanhopige Gertie
Hallo allemaal, Maandag 11 december is pas mijn NOD. Ben erg benieuwd, was het maar alvast zover. Ik wil mezelf de kop niet gek maken, maar je denkt toch steeds van: hé, voel ik me nu anders dan normaaal ? Is dit een symptoom ? Ik heb namelijk een erg opgeblazen gevoel in mijn buik. Kan het niet hebben als mijn vriend in bed tijdens het slapen zijn hand op mijn buik legt. De kat op schoot is ook al te zwaar....... Vind het allemaal erg spannend en interessant om mee te maken hoe je lichaam reageert op het ontpillen en eventueel zwanger worden. Meiden, allemaal ontzettend veel succes en laten we proberen om met zijn allen in 2007 een babyboom te veroorzaken Groeten, Kenja
Het is echt zo waanzinnig spannend hier dat ik blijf lezen en jullie blijf volgen.... Ik hoop oop heeeel veel positieve testen. probeer naar je lichamelijk symptomen te kijken..dus vocht uit de tepels...lijkt mij een ZEER overtuigend symptoom.... Allemaal heel veel geduld gewenst....
helaas, vocht/melk uit tepel had ik ook, .....zegt niet zoveel, vanmorgen wat roze en bruine ongi.... voel dat het ook wel doorbreekt...hoef ik woensdag ook niet te testen... op naar de volgende ronde...
ik vind het ook erg spannend hiero en blij ook iedereen volgen hihihi ben ebnieuwd wie er bij ons (augustus mama's ) bij gaat komen maar moest effe reageren alhoewel ik nu ook wel vocht uit mijn tepes heb tis niet altijd een zwnagerschapssymptoom ik heb het namelijk een paar keer eerder ook al gehad en was toen echt niet zwanger dus het zegt niet zo heel veel tis gewoon afwachten en positief testen
oh hopes wat vervelend nou meis zit je nog wel met je volgende nod hier dan lijkt het niet zo lang hoop dat het de volgende keer raak is voor je meis dikke knuffffff
Dit is de eerste keer dat ik me zo verdrietig voel.... ik had echt het gevoel dat het goed zat!..en dal leesj ehier zoveel die zwanger zijn...ik gun het edereen echt waar hoor! iedereen wil net zo graag als ik.. ik ben ook superblij voor jou hoor!.. maar ik wil ook zo graag... had er zo op gehoopt dit keer... voel me zo rot nu!.. tja ben altijd wat emotioneel als ik ongesteld ben. .... mijn volgende nod is in januari.. maar daar wil ik nog niet heen... blijf nog even hier plakken... jij heel veel succes met je zwangerschap meis... en bedankt voor je steun!..xxx
hopes, balen zeg en begrijp je gevoel helemaal had ik vorige maand toen er mensen om me heen zwanger waren.... ik wens je een vruchtbaar 2007! succes ik zit te wachten op mijn ei maar heb een kleine schimmelinfectie dus nu even medicijnen maar we hopen dat het ondanks de infectie deze maand voor ons een extra feest mag worden en we met een klein wondertje in mijn buik 2007 in mogen wijden... liefs