Hoi en maar wachten en wachten en wachten vervelend hoor. Hier nog geen spoor te bekennen. Begin het een beetje te nijpen. Wie duimt er mee? jennie72
Bedankt gemke, ik hoopte echt dat ik jou lekker achterna kon, maar nee. We laten de moet niet zakken we gaan voor een begin van het jaar. !
Jeetje meiden wat een negatief nieuws allemaal! Pfff wordt er een beetje van! En december is nog maar net begonnen! Een hele dikke knuff voor jullie meiden! Heel veel sterkte en ik wens jullie een vruchtbaar 2007! Liefs Pearly
Hallo, Eerste cyclus met clomid. NOD op 12 december. ... Spannend ... Eitjes waren goed, 2 op dag 10 --> 14mm en 17mm. Volgens temp curve ook eisprong gehad. Voor het eerst hebben we een eerlijke kans. Ben echt bang, en ik weet dat ik niet alleen ben, we hopen gewoon op dat wonder ... 'Je bent er veel te veel mee bezig' is niet de eerste keer dat ik dat te horen krijg. Maar dat is toch normaal ... van dag 3 clomid, dan naar gyn, alle dagen temperatuur nemen ... Dan kan je toch niet anders doen dan er met bezig zijn? Hoe gaan jullie daar allemaal mee om? Groetjes ikkekdm
ohwww hopes en Micha wat balennnnnnn! We hadden nog wel zo afgesproken dat we zwanger 2007 in zouden gaan. Ik leef met jullie mee, baal hier ook nog steeds dikke cyber hug voor jullie Liefs Ikke
zo begin december zijn er toch al veel ongie geworden balen zeg micha een vruchtbaar 2007 voor je en we zouden deze maand de maand november overtreffen dames.. voor alle wachtenden hopelijk word het bij jullie positiever succes allemaal! liefs
hoop door het jagen van jou dat ze mij ook overslaan....doe het over 2 daagjes nog maar een keertje ikke
ik kom het gewoon iedere dag doen, trek een heeeeel lelijk gezicht op (niet zo heel moeilijk) en jaag ze allemaal weg!
Hallo allemaal! Ik kan het niet laten ook even een berichtje achter te laten... Ik ben nu 3 dagen overtijd en morgen ga ik (als het zo blijft) testen! Het is onze eerste ronde dus ik kan me haast niet voorstellen dat het al zover is... Spannend! Liefs Joselynn
Ik vond laatst ergens dit gedicht, wel toepasselijk voor iedereen die nu op de wachtbank zit: Wachten, is alles wat ik kan. Wachten, ik word er zo angstig van. Zal het wel, of zal het niet... Komt opnieuw dat intens verdriet Groetjes Roca
Hallol, wat een negatieve berichtjes allemaal, dat het tij maar vlug keert. Hier alles rustig. Mijn cyclus duurde vorige keer maar 26 dagen maar ik hou rekening met een langere deze keer (kunnen we ook wat langer klussen ) Mijn NOD zou zijn voor 15 december. Als de uitblijven wil ik pas testen de 24ste, lijkt me wel leuk. groetjes en veel sterkte aan iedereen.
De moed zakt mij ook wel in de schoenen zo...allemaal in het begin van december al zoveel niet zwangeren...wat vervelend meiden.. Ik denk dat het bij mij ook wel niet raak zal zijn ondanks de dingetjes die ik voel... Mijn duimen draaien ontzettend hard voor iedereen! Mijn NOD is pas as donderdag.. Liefs Sylvia