hallo meiden, las net dat een aantal ongi geworden is zwaar balen. zag ook at januari alweer geopend was met mij gaat het redelijk blijf veel last van ijn rug en arm en nek houden. iedereen die moet testen of op de bank zit, ik duim voor jullie groetjes las
Meiden die de op ongewenst bezoek hebben: dikke knuffel. Las, ben je nog naar je huisarts geweest? Beterschap! En ik sluit me bij je woorden aan. Ik duim ook voor iedereen! x Sophie
Dank je wel Alice. Maa rdenk toch niet dat het raak is maar goed we zullen zien. ik duim voor iedereen! vervelendvoor die meiden die ongie zijn geworden. Ik reken er ook op hoor en dan kan ik weer naar Januarie. Doeg jennie72
Wat lief dat jullie allemaal zouden gaan duimen! Maar nu slecht nieuws... pf had net het bericht getypt en kom op de wc... Toch bedankt en zie jullie op het NOD januari forum! Liefs Joselynn
joselynn balen zeg succes de volgende ronde! Las ben je nog naar de dokter geweest? hoop voor je dat je niet teveel pijn hebt.. Zo dames en nu het tij maar keren er zijn al teveel dames met ongie gekomen hopelijk hebben die allemaal nog een kans deze maand zodat ze toch nog zwanger 2007 in mogen! succes allemaal! liefs
tis nie zo´n goeie dag vandaag he al die negatieve berichten allemaal een dikke knufff enneuh jennie ben benieuwd hoor waneer ga je testen?
jocelyn balen meid klote duivels. veel succes im januari en nee ben nog niet naar de dokter gewwest. kom daar liever niet. groetjes las
Iedereen die ongi is geworden, sterkte! Zelf heb ik vreselijke krampen in m'n onderbuik, ga ervanuit dat de snel zullen komen....
Hoi gemke ik ga volgende week Woensdag testen denk ik. Als ik het volhoud. JUlie horen het wel van mij. Wat jammer Domino. MIsschien toch nog een kansje of komen ze er echt aan?jennie72
Wat een slechte berichten.. wordt er een beetje angstig van.. Bij mij alleen nog niets aan het handje.. Ga de hele dag al naar de WC (plassen, plassen, plassen en dat terwijl ik opzich weinig drink..) De hele tijd last qua de grote behoefte hihi.. de ene keer té makkelijk (lees: diaree ) en even later zit het weer helemaal verstopt. Verder erg veel krampen rond navel, onderbuik (Al +/- 6 dagen) en gewoon een vreemd gevoel. Zeg steeds tegen mijzelf, nee het is onzin, ik word straks gewoon ongesteld.. dus afwachten.. Hoop het zo..
hey hey had je nou nog wel wat verteld tegen je ventje esramaria? je twijfelde toch of had hij zelf al een beetje een vermoeden? blijft spannend bij jou.. wat een nare berichten allemaal geen top dag bah! sterkte allemaal... liefs wiesje
Hey wiesje.. Nee heb maar niets gezegd, wil hem geen valse hoop geven, wacht nog even af.. Hij zal zo ontzettend blij zijn als ik het hem vertel, en als het dan negatief blijkt te zijn zal het hem enorm raken.. Gelukkig vertelde hij dat we samen sinterklaas kunnen vieren met mijn familie hij heeft een dag vrij gekregen (A.s. woensdag) dus ben benieuwd of we dan samen een test kunnen gaan doen!
ow dat zou leuk zijn ... o ik ga heel hard duimen dan want dat zou wel een heel leuk kadotje zijn of niet dan... liefs wiesje
Hey, Goed nieuws, slecht nieuws, geen nieuws. Ik weet het nog steeds niet, maar ik voel mij niet goed de laatste tijd. Ik ga nu slapen en hopelijk gaat het morgen beter. Ik heb steeds krampen in mijn onderbuik en daarnet voelden mijn borsten zeer opgespannen. We zullen wel zien, en als het goed nieuws is zullen jullie mij zeker en vast horen. Groetjes en een goede nacht.
He wat lees ik nou, allemaal meiden met een ongi. Dat hadden we niet afgesproken. Vanaf nu allen nog maar zwangeren hoor! Ik moet nog vier dagen wachten maar voel me vreemd. Zere, grotere borsten, misselijk, moe. Ik wil toch echt wachten met testen tot donderdag. Meiden, ik duim voor iedereen en heb de duivels de verkeerde afslag laten nemen. Ze komen in Timboektoe uit.