NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden hier ben ik dan, ik zat de hele tijd maar bij het November NOD maar heb 7 december mijn NOD dus zat verkeerd :oops:
    :oops: :oops: :oops: Jeetje zeg ik schaam me dood, echt een stomme fout. :p

Heb een heel weekend sinterklaas gehad dus nu weer even rustig.

Vanochtend bij het douchen had ik het idee dat mijn rechter (.) ineens voller was dan mijn linker (.) terwijl normaak mijn linker altijd ietsje groter is.
    Ook toen ik vanmiddag naar de wc ging kwam er bloed bij uit (sorry beetje onsmakelijk) moet normaal pas donderdag ongie worden en heb ook totaal geen ongiekramp en heb nu ook helemaal geen bloedverlies meer

Zou het de innestelling kunnen zijn? Was best veel bloed maar nu helemaal niks meer.

Ooh het zou zo'n leuk kerstcadeautje zijn.

2. Lieve sinterklaas en/of kerstman (beide voor de kansverhoging) :)
    Hieronder mijn verlanglijstje voor de meiden van dit forum:
    - Een goeie netwerkverbinding naar het forum
    - Weinig pijn voor de degene die toch ongi zijn geworden
    - Voor degene die nog gaan testen... please positief!
    Dank je wel!
    ;)

..........................
    En dan nu duimen....
    Ook hier opgezwollen borsten, voel ze bij elke stap die ik doe >< echt maffe gewaarwording >< :rolleyes:

3. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Ah Tamus das lief!
    Ik ben het volledig eens met jou verlanglijstje :p
    Maar pfff.. wat is het vroeg 7.27..
    Ik kon niet meer slapen, en dat terwijl ik pas heel laat in slaap viel +/- half 4.. :rolleyes:

Iedereen een fijne dag gewenst!
    Liefs Esra

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    tamus ben het helemaal eens met je verlanglijstje!
    noesje gezellig dat je er nu toch bent en hoop voor je dat je een mooi kadootje krijgt donderdag een posi test en dat het bij dat beetje bloed blijft!

ik zit nog te wachten op mijn ei hoop maar dat hij volgende week komt want het duurt aardig lang hopen maar dat het wachten eind van de maand word beloont met een posi test!

succes allemaal ik ga zo werken!

liefs

5. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    goeiemorgen allemaal....
    Zo ben weer een beetje opgeknapt, was gisteren zwaar versdrietig maar heb me eroverheen proberen te zetten... gisteren beetje ongi geworden maar wil niet echt doorzetten...schiet nu maar op denk ik dan, kan ik tenminste weer opnieuw beginnen!.... blijf nog even hier plakken voor ik ga verhuizen naar januari...
    wat toevallig ik heb Klaas en Claus precies hetzelfde lijstje gestuurd!, daar kunnen ze niet meer omheen zou je dan zeggen toch?!

6. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Zo, het is nog vroeg, maar hier ben ik dan alweer. Geen krampen meer, maar nog steeds pijnlijke borsten. Mijn tepels zijn normaal, maar aan de zijkant van mijn borsten, steken, precies dat ze er met een naald inzitten. Zou dit kunnen? Zou ik al kunnen testen? Ik weet het niet... Mijn geduld geraakt stilaan op.

Ook ben ik onthaalmoeder van beroep, ik kan niet met zekerheid zeggen of ik kindjes kan aannemen... Het is zo verschrikkelijk. Moest ik nu op mijn eigen lichaam kunnen rekenen dan zou het toch al een stuk makkelijker zijn.

Vandaag heb ik het een extra moeilijke dag en ik weet niet waarom. Hopelijk kan ik hier troost vinden. :cry:

Groetjes en nog een prettige maandag verder

7. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    meis dat had ik gisteren ook, was zo verdrietig! en het helpt echt dat al die lieve schatten hier met je meeleven, ik heb er echt heel veel steun aan! Het is afwachten lieverd, maar dat doe je lekker met ons samen!.. als je wilt schelden, vloeken, klagen...gewoon doen! iedereen begrijpt je hier!
    dikke knuffel

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

Toch weer veel meiden die de duivels op bezoek hebben gekregen, balen zeg, maar heel veel succes in deze ronde.

Voor de meiden op de wachtbank, mijn duimen draaien voor jullie allemaal.

Liefs Moons

9. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hai dames!

Even kijken of er al nieuwe zwangeren zijn die in december hebben getest? Die misschien een mooie positieve test in hun schoen hebben gekregen. Dat zal toch wat zijn ;)

Succes allemaal!

Liefs,

Gaby

10. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    hallo allemaal,

mijn NOD is vandaag en ben nog niet ongie :D :D
    wacht alleen wel paar dagen met testen, durf het niet eens.
    we zitten alweer in ronde 12 :( wacht nog een weekje tot 2 weekjes ben ik het dan nog niet, dan gaa ik testen :D

groetjes

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Spannend, kun je zolang wachten met testen? Succes!

Liefs Moons

12. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    knap hoor! en het is logisch dat je bang bent voor de teleurstelling!
    ik duim voor je!

13. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering

nee eigenlijk niet :( :( maar t is al vaker gebeurd dat ik neg testte en dat ik dan een week later ongie werd:( nu heb ik me langste cycles gedaan en toch overtijd maar wacht het af, en daarbij is t een mooi kerstcadeautje misschien wel :D ben wel zenuwachtig, heb deze maand toch wel andere klachten als eerst

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Troela, ik duim heel hard voor je hoor! En voor de andere meiden natuurlijk ook!

Ik voel me raar, enorme buikpijn dacht net toch echt ff ongesteld te worden. Ken je dat die pijn in je buik net voor een heftige menstruatie doorbreekt? Nou dat heb ik al verschillende keren gevoeld na de iui. Mn tepels branden, borsten zijn erg gevoelig. Ben heel moe... Maar ik heb geen hoop. Ik heb aan mn baarmoedermond gevoeld en die voelt hetzelfde als wanneer ik ongesteld word. En daar ben ik op het moment heel bang voor. We hebben de 3e iui gehad en dan moeten ze bij ons ziekenhuis kijken of we er nog 3 krijgen of dat we voor ivf moeten. En dat lijkt me zo eng... zo ingrijpend. Ik weet t allemaal ff niet meer!

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    funny me je bent gewoon zwanger!
    punt uit.

groetjes las

16. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    zooo dat is al weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest pfff.er is niet echt veel gebeurd de afgelopen tijd bij mij.alleen dat ik vanaf af afgelopen donderdag een zeer hoge temp heb.maarja ik wacht het af en ga ga mij zeker niet meer gek lopen maken als afgelopen periode ;)

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Las en toch denk ik dat het niet kan. Misschien zelfbescherming. Ik heb al zovaak symptomen gehad... Maar mn bmm voelt echt hetzelfde als wanneer ik ongesteld word! GRRR word gek hier!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zoals beloofd ben ik er weer vandaag om alle :evil: weg je jagen

GGRRRRR BOEEEEEEEEEEEEE weg :evil: en niet meer terug komen

:)

19.  
  20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je Lot23 ;)

Mijn (.) (.) zijn nu allebei iets voller dan normaal, helemaal geen bloed meer gezien alleen gisterenmiddag dus 1 keer. Heb nu ook ineens honger en ben net uit bed :oops: normaal heb ik dat niet.

Nog 3 dagen wachten pffff.

Troela, ik duim voor je dat de duivels wegblijven meis ;)

Deel Deze Pagina