NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oowww spannend,
    Ik ben nog steeds niet ongie geworden, maar heb ook nog steeds geen verschijnselen van zwangerschap. Ben nog niet regelmatig, dus heb 30 dagen aangehouden. Zit nu op dag 33, mijn langste was 40. Ik denk dat ik morgen ga testen en dan weet ik misschien zeker of ik in december NOD blijf of niet. Nu klopt mijn banner dus nog even niet, maar die pas ik wel aan als ik wat meer weet (ongie of zwanger).

Ik hoop zo op goed resultaat morgen!

Groetjes Olga

2. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    puksem, ik heb 5 jaar cu gehad en in 1999 is mijn dikke darm geheel verwijderd, omdat ik eigenlijk totaal niet meer reageerde op de medicatie. Ik lag bijna elke 3 maanden een week of 6 in het ziekenhuis omdat het zo slecht met me ging. Nu ik een zogenaamde pouch heb, gaat het een stuk beter. Ik ben iig niet meer zo ziek en ben gelukkig toch spontaan zwanger geraakt na een jaar oefenen. Ik heb wel wat minder kansen, want er is toch een hoop verkleeft vanbinnen door die buikoperatie.

Wat fijn dat jullie een begripvolle gyn hadden. Dat scheelt een hoop. Ik vond het ook een moeilijke stap om naar de medische molen te gaan, maar het geeft ook een hoop rust. Ik was gelijk de eerstvolgende ronde zwanger toen ik was langsgeweest! Ik hoop dat het voor jou ook zo goed uitpakt.

En meiden, wat zijn er een hoop miskramen geweest... Het is toch iets dat vaak voorkomt hoor. En zo heftig. Allemaal heel veel succes met de decemberronde. Veel afleiding en koud genoeg om lekker veel in bed te vertoeven ;)

olga, succes met testen! Maar misschien kun je het beste reageren in de november NOD topic dan? Je bent nog niet ongi. Ik hoop dat het raak is meid...

x Nienke

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hier zijn we ook aan een nieuwe cyclus begonnen, door de drukke werkweek niet zoveel tijd gehad om eens even iets te zeggen. Leef nog altijd he

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goede morgen dames

ik kom me maar alvast hier nestelen
    banner is er nog niet ik weet nog niet waar i dit keer aan toe ben ik ga er vanuit dat iki door ga naar ronde 5 vandaar meiden heel veel succes

gr maria

5. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik ga ook voor de volgende ronde. Viel zo tegen, omdat ik altijd een cyclus van 28 dagen heb en nu ineens van 31. Nouja helaas kunnen we er niks aan doen en hopen we maar dat het deze ronde raak zal zijn.

Wat is het toch telkens een tegenvaller :( Heb nu ook de digitale CB ovulatietest gekocht misschien kan die mij gaan helpen om de juiste dag te bepalen.

Succes allemaal deze maand

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nienke,
    Ik zat niet in het november topic en omdat ik dacht dat ik al 5 dagen geleden ongesteld zou worden, was ik maar vast hier gekomen. De test was negatief, dus nu maar weer wachten op de ongie. Waarom wordt het niet eens een keer regelmatig? Het zal van de week wel komen en ik zou eigenlijk zaterdag naar de sauna gaan. Nou, dat wordt hem dus niet denk ik.....

Ik ga als ik ongie ben, beginnen met tempen. Misschien dat dat me alvast wat duidelijkheid kan geven over mijn cyclus.

groetjes Olga

7. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Zo, het klusseizoen is hier weer vollop aan de gang.

Succes allemaal

Gr.

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik meld me bij deze in het december-topic.

Ergens rond 7 december is mijn NOD, maar ik weet niet of ik hier veel zal posten. Probeer voor de zoveelste keer wat afstand te bewaren.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hallo allemaal,

Mag ik meeschrijven op dit forum? Ben 24 jaar en gaan voor ons eerste kindje, zitten inmiddels in ronde 8
    Ben gisteren ongi geworden, baal er echt van, had deze keer echt het gevoel dat het raak was, zere borsen en bij vlagen misselijk. Ik heb ook nog steeds geen ongi gevoel, maar de duivels zijn er dus wel. Uitgaan van 30 dagen is mijn nod nu 11 december.

Heb al geregeld meegelezen op het forum, lijkt me nu wel leuk om ook eens mee te schrijven. Kan je tenminste wat delen en samen uitkijken naar je nod.

Liefs Martje

10. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    martje
    welkom tuurlijk mag je erbij komen

Realtjuh
    hier precies idem al is het erg verslavend om heir te komen

Micha
    heel veel klus plezier

olga
    hopelijk heb je snel duidelijkheid

gr maria

11. hoi allemaal

ben al 5 dagen over tijd.
    moest de 7e ongesteld worden, alleen wat oud bruinig bloed verloren.
    verder niet ongesteld geworden :(
    spannend!

groetjes carola

12. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    puma
    is dit je eerste ronde
    en hoelang ben je van de pil af misschien dat het daar aan ligt
    al een test gedaan

succes gr maria

13. hoi maria

ben 7mnd geleden al met de pil gestopt.
    de 1e drie maand gewoon op de goeie dagen ongesteld en daarna heel raar
    2 weken over tijd, 1 week over tijd, 1 maand normaal en nu dit van dat bruine bloed.
    ik heb nog geen test gedaan, daar wacht ik nog ff mee
    ben bang om teleurgsteld te worden

gr carola

14. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ja psies dnk wel dat je :evil: er aan komen maar zet het niet door of stopt het zou ik er toch eentest tegenaan gooie nheb je duidelijkheid

gr maria

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi puma,

ik heb dat ook gehad 3 dagen licht oud bruin verlies gehad en de testen waren negatief bij mij, dus heb het als ongie gerekent en zit daar nu 30 dagen na dus was vast mijn ongie alleen ik zat net in de tweede ronde na de pil.

succes!

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedenavond dames...

Ook hier is de volgende ronde weer een feit. Mag vandaag vanwege de spotting nog niet mee rekenen.
    Maar vanaf morgen zit ik weer op dag 1 van nieuwe cyclus. NOD op 9-12 bij een cyclus van 26 dagen!

Allemaal heel veel succes en tot schrijfs morgen!

17. hoi lot

maar ik heb t maar 1 dag gehad en dat vind ik zo raar.
    ik denk dat ik morgen toch maar ga testen. :(

groetjes carola

18. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    we zij net bezig, tweede ronde mijn nod-dag is 1 december.
    Heb wel een hele korte cyclus gehad van 23 dagen dus ik weet niet of hier vanuit kan gaan? :( Voor mijn pil gebruik had ik ook een onregelmatige cyclus ik wacht maar gewoon af!

Betere korte dan een lange cyclus toch.
    Ik hoop dat de feestmaand ons ook feest zal geven!

gr amidala

19. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi meiden

@ carola je kan hartstikke zwanger zijn hoor.

was net bij ' ik ben zwanger ' had ik gereageerd op een topic waar iemand plotseling een tweeling verwacht. Is de topic ineens verdwenen en heeft zij besloten niet meer op deze site te komen. Best jammer vond haar verhaal toch wel interessant.

groetjes iris en weltrusten

20. mark en maria

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    puma
    hoe gaat het heb je er al een test tegen aan gedaan
    spannend

hier zijn ze vanacht goed door gebroken
    na een raar begin
    maar ja komt goed

ik ga er wel minder mee bezig zijn en zal dus ook niet veel op site zitten heb geen banner om toch mezelf niet al te gek te maken ben al prettig gestoord hihi

meiden heel veel succes

gr maria

Deel Deze Pagina