Ik heb al een paar dagen maar een hele lichte positieve ovulatietest... nu deed ik net een zwangerschapstest... en ...een heeeel licht streepje... Ik ga zo nog maar even naar de kruidvat om nog een test te halen.. ik begrijp het niet hoor.. ben wel ongesteld geweest 2 weken geleden maar niet zo erg als anders bedenk ik me nu...
Nou, ik had me begin van de maand gemeld (geloof ik) met NOD 7 december... Mijn cyclus is weer ff de kluts kwijt... ben nu al ongi MAAR... ik blijf nu wel lekker in deze maand hangen... nieuwe NOD 28 december.. haha! Nog 1 kansje DIT jaar!
neeee moet geloof ik echt eenheel lelijk gezicht uit de kast halen om al die rot weg te jagen, dit was niet afgesproken meiden, we zouden alle records verbreken Dikke knuffffff voor alle meiden waar de geland zijn
Doen ons best.. maar wil nog niet echt lukken... Ik moet zo naar de apotheek voor paracetamol.. zo geneigd om een tester mee te nemen is ff kijken of ik me in kan houden
He wat vervelend weer al die verdomde . Heel veel sterkte meiden die de duveltjes hebben gekregen. Alle testers succes en alle zwangeren proficiat. hier gaan we weer volop klussen.
He alweer meiden met duivels. En ik had ze nog zo de verkeerde kant opgestuurd. Hier ook nog iemand in spanning. Ik moet nog tot donderdag wachten, maar het voelt goed. Zere (.) (.) en groter. En erg misselijk. Maar ik heb net testen besteld en wacht, als het lukt, tot donderdag. Meiden zet hem op!
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Zou dit helpen?
Pfff... wat veel weer. Het wordt tijd dat de een wegblijven. Ik wacht nog een paar dagen in spanning af Groetjes Roca
nou zeg waar ie die mooie tijd gebleven dat alleen BOE! roepen genoeg was? mmmm helaas. Tanja8: heb je alweer getest?
Ik heb hier maar een kaarsje aangestoken en ben bezig met een brief voor de kerstman. @Las, hoe gaat het nu?
hahaha inderdaad vroeger toen de vrouwen nog aan de haren het hol ingetrokken werden... whahaha, nee hoor grappetje...
Hahahahahaha hopes, beetje lol moet kunnen hoor anders wordt het zo'n serieuze bedoening vooral met die spanning en teleurstellingen iedere keer. Hier ook nog een weekje spanning, ik hoop dat die snel voorbij zal zijn ! Groetjes, Astrid
inderdaad, ben over het algemen positief ingesteld, alles benaderen met een beetje humor is goed voor de mens... (lukt me niet altijd hoor) x