Tanja een heel licht streepje is ook een streepje toch? Ik denk dat je hartstikke zwanger bent! Waarom koop je geen digitale van clear blue? Offe plaats een fotootje van je vage test. Kunnen we meekijken!
en we nog botten door onze neusgaten staken (hihi doen dat niet sommige nog steeds?)? Hihi jullie vrolijken me al op.... had ff dipje..... hoorde vrijdag dat ex van hubbie zwanger is. Naast het feit, dat mijn 'schoonzusje' van 15 ook zwanger is, dus ff een domper tussendoor (wanneer ben ik aan de beurt? achja, geduld is niet mijn sterkste kant)
Bij mij zijn de duivels er nog niet.. maar voel me wel goed slecht.. Ik had alleen een vraagje qua temp. gaat de temp. vóór dat de ongesteldheid komt ook al na beneden? Of blijft het hoog tot je echt ongesteld bent? Want ik heb de hele tijd vanaf mijn eisprong al rond de 37.2 en nu vanochtend (net voordat ik mn NOD heb) heb ik 37.6 .. Zegt dit iets of...?
Nou ga ik net naar de wc had ik bij afvegen bruine afscheiding ( oud bloed) terwijl ik een paar berichtjes terug heb gezegt dat ik maar 1 keer bloed heb gehad Maar toch ik denk misscien dat het oud bloed zou kunnen zijn en dat het de innesteling is.
Hallo Nyke: dank je wel voor de roos...... ik zie het vandaag gelukkig alweer allemaal wat rooskleuriger..... Onze tijd komt nog. Hoe voel jij je? Esramaria: bij mij is het zo, dat de temp óf een dag ervoor, óf de dag van de ongi zelf omlaag gaat. Maar ik wil niet te vroeg voor je gaan juichen. Er zijn ook meiden waar bij de temp hetzelfde blijft of ietsie stijgt. Ik duim voor je hoor! Ga je er morgen al een testje tegenaan gooien?
Nee, heb er een erg negatief gevoel over.. dus wacht het lekker af.. Denk sowieso dat ik vandaag of morgen ongi wordt.. Weet niet waarom..
Ingrid schreef; Ik weet niet precies hoe ik me voel. Heb een hoop vage klachten maar moet toch echt wachten tot donderdag. Het zal wel erg snel zijn als het raak is. Fijn dat je je weer wat beter voelt.
..toen er nog geen anticonceptie bestond en niemand hoefde te ontpillen!... je werd aan je haren die grot in getrokken...er werd geklust terwijl je de afwas stond te doen of eten stond te koken..gewoon simpel... er werden geen woorden verder aan vuil gemaakt... ...en je niet dagen zat af te tellen tot je ei... en dan tot je nod...hoor ons nou eens we lijken ook wel gek!... denk dat ik me tijgervelletje en mijn vijgeblad maar weer uit de kast ga halen...
hahahha zie het al voor me, ik in een tijgervelletje, ik denk dan dat ik mn man naar de ehbo kan brengen want die komt niet meer bij, of hij brengt mij weg en denkt dat ik gestoord ben. Hihiih
hahaha, en weet je nog hoe ze het destijds deden? Op zijn hondjes..... dus wij vanavond maar weer in tijgervelletje, met vijgeblaadje en appeltje in de hand hubbie verleiden, met de bibs in de lucht!
Dank je, maar de dag is bijna om en ik voel mij nog steeds zo depri. Ik weet het echt niet meer, is het omdat mijn vriendinnen en buren zwanger zijn en ik niet? Gek hé, ik heb al een zoontje en toch voel ik mij ongelukkig omdat ik zo lang moet klussen voor een tweede. En toch zie ik mijn zoontje dolgraag, maar de kinderwens is enorm groot. Ik kan het niet verklaren, maar ik veronderstel wel dat er hier mensen zijn die mij begrijpen, of niet? dikke knuf aan iedereen.
Je mag je wel lekker depri voelen hoor, en huilen lucht gewoon op, schaam je er ook niet voor! Er zijn hier ook meiden die al een kind of meerdere hebben en toch snappen we elkaar, om het feit dat we zwanger willen worden dus om het zelfde hier zijn. Dus lucht je hard meid, en vooral niet schamen, Dikke cyber knuffff
@pamela: lieve schat iedereen begrijpt je hier hoor! en je mag je best klote voelen is ook heel logisch, we hebben allemaal wel eens de balen erin! Maar een beetje humor wil altijd helpen, ik hoop dat ik een heel klein glimlachje op je gezicht kan toveren.... dikke knuffel! ...jaja meiden jullie weten wat je te doen staat vanavond!...hups goed kwispelen...en toe maar! ik geef mijn schatje gewoon zo'n mooie knots en een berenvel...gaat helemaal goed komen... de oergeluiden laat ik achterwege denk ik.... kheb ook buren natuurlijk...
Ik moet helaas nog wachten want die rot zijn er nog steeds maar het idee al zie het al helemaal voor me