zouden we eigenlijk een topic over moeten openen: Het grote "hoe verleidt je je man om een baby te maken" topic..... hahahaha
whahahahahahah...hihihihihihi ...hahahahaha Oh.. is dat het!? ssssst ik leg hem voortaan onder die ene steen...ssssst
whahahahahahah...hihihihihihi ...hahahahaha Oh.. is dat het!? ssssst ik leg hem voortaan onder die ene steen...ssssst[/quote] ohww die steen, ja weet welke je bedoeld, ikke zegt niks[/quote] ik kan hem ook aan een ballon met helium vastmaken natuurlijk....
Dank je Nynke, voor het mooie bloemmetje. Ik ben blij dat ik hier steun kan vinden en hopelijk gaat het morgen beter met me. Weet iemand of nu al kan testen? 9 dagen vind ik nog zo verschrikkelijk lang. ale: Groetjes en een dikke knuf
ik zou het nog niet doen meis, hele hele hele grote kans dat je negatief test, is echt nog veel te vroeg, mocht je wel zwanger zijn dan zit er nog lang niet genoeg hcg in je urine... effe wachten lieverd, gewoon iedere dag even hier komen... wij wachten met je mee.... en anders effe wat leuks gaan doen!
Ik was begonnen met dit topic te lezen, maar 69 pagina's werd me toch teveel..... Vind het erg leuk om er zo mee bezig te zijn, en al jullie verhalen, belevenissen te lezen! Mijn NOD is (denk ik) 7 dec. De eerste keer na de pil was m'n cyclus precies 28 dagen, daar ga ik nu ook maar vanuit. Hoop voor iedereen dat het deze keer raak is! Allemaal mooie Sint en Kerst cadeautjes!
ohww die steen, ja weet welke je bedoeld, ikke zegt niks[/quote] ik kan hem ook aan een ballon met helium vastmaken natuurlijk....[/quote] ja dat lijkt me een strakker plan, dan gaat tie waarschijnlijk naar verwegistan ofzo
Heeeeej EsraMaria, je maakt het nu wel erg spannend hoor! Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is. Ik duim alle duimen bijelkaar voor je! Ga je morgen testen? Je kerel zou toch een dag thuis zijn? Ben erg benieuwd.....wachten duurt altijd zo lang he. Misschien wordt het wachten deze keer beloond! Succes hoor!
Jep.. hij komt gelukkig morgen thuis voor sinterklaas Ik wil graag testen morgen maar ben bang voor negatief resultaat.. weet dus nog niet zeker of ik het ga doen.. Ik ga in ieder geval het wel vertellen want hij vroeg net al over de telefoon: "Schat, ben je al ongesteld, dat moet je worden toch?" Mijn antwoord: "Hihi, ja lieverd.. wel buikpijn etc maar nog niet echt afscheiding/bloed te zien, dus ik ben benieuwd" Toen werd ie geloof ik al een beetje zenuwachtig haha Lief dat je zo hard duimt, duim je duimpjes er niet af he.. hihi.. we duimen samen hoor!
hallokes iedereen, heb vandaag een licht ovu testje? Dus m'n ei zit eraan te komen, ben kerjeus heolang het nog gaat duren.