Hoi meiden, Ben een tijdje niet langs geweest, maak me anders een beetje gek. Inmiddels de eerste ovulatietestenreeks achter de rug, niet echt een succes, de streepjes waren steeds lichtrose. Dus we hebben er maar flink op los geklust daar bereik je als het goed is toch het meeste mee Nu dus weer heeeeeeeeeeeeeel lang wachten Ik zie in de nod-lijst 5 zwangeren! Allemaal van harte, helaas toch te veel met minder nieuws, sterkte meiden geniet van deze gezellige maand. Voor de anderen: kom op meiden, we laten ons de laatste maand niet kisten!
EsraMaria, ik zal proberen nog wat duim over te houden Maar ik snap ook best dat je nog niet durft te testen, als het negatief is weet je eigenlijk nog niets, want na een paar dagen kan je ook pas positief testen. Heb je al een test in huis dan? Enne met dat klussen komt het echt wel goed Van het weekend ook maar effe lekker geklust, heb ik geen moeite mee hoor! Voor de anderen die ook nog moeten testen: heel veel succes Voor degene die ongi zijn geworden: balen zeg! Voor iedereen rond de eisprong: Veel plezier met klussen! liefs Hartje1
Linda, welkom terug. Ja, ik begrijp je helemaal, ik moet ook erg mijn best doen om niet tevaak langs te komen en daardoor me gek te laten maken. Succes meid!
jeetje hier nog steeds niks. whaahhaa ben benieuwd, maar wacht nog even met testen. iedereen heel veel succes met testen, wachten etc. ik duim voor jullie x
Hoi meiden, Een paar dgen niet hier geweest. We kunnen bijna testen . Ben erg benieuwd, ben er erg rustig onder. rustigere dan de vorige keren. Mijn temp. is weer hoog 37.0, dus daar ligt het (nog) niet aan. Iedereen heel veel succes! en jullie horen het morgen wel. Liefs essiee
hoi meiden, Lees al een tijdje mee.... Heb woensdag mijn nod,..kon het niet laten en hebt getest Die was negatief (etos eigenmerk) Wat ik wel vreemd vondt is dat het controlestreepje er maar half in staat..Niet geheel eern doorlopende lijn, en ook niet duidelijk blauw.. Achja..geen bloed geeft moet
Zo, er zitten al veel dames 1 dag voor hun nod! Ik moet nog zeker 3 dagen tot mn NOD....heel misschien wil ik woensdag al gaan testen, 1 dag voor mn nod... Vandaag weer meer vocht/melk uit mn tepel (gisteren was er bijna niks uit gekomen). Ik slaap onrustig en ben steeds zo moe, maar dat komt misschien door dat onrustige slapen? Ik droom de laatste 2 avonden ook erg veel (doe ik normaal nooit, is lang geleden dat ik zoveel droomde). Voelde vandaag verder niet zo veel, alleen af en toe soort van krampjes, baarmoederkrampjes (niet ongi achtig, deze krampjes heb ik nog nooit gehad voor mn nod) Dusja, als mn temp hoog blijft tot vrijdag en daarna ook, zou dat heel mooi zijn! maarja, het zal wel niet zo zijn...zou te mooi zijn als het raak is! Liefs Sylvia Ik duim voor allen die gaan testen!
zucht kan iemand me helpen.... als je je eisprong hebt (dat heb ik gemerkt aan dat superslijmerig gedoe)...dan is het toch normaal juist 14 dagen tot je nod he? of niet? kan dat ook langer zijn of korter? ik had zaterdag mijn nod... en nu nog geen duivels te zien... heb deze avond getest...niets... voel wel al paar dagen zo wat ongi krampen maar toch ook weer niet sterk genoeg om ongi te worden.... heeheee lastig wachten
Wil me eventjes bij jullie aanmelden Mijn mannetje en ik hebben besloten dat we vanaf vandaag voor onze 2e gaan. Ik duim dat we allemaal snel zwanger zijn
Hallo julie, Ik heb de vorige cyclus op 8 dagen DPO m'n ongi gekregen, het kan echt korter. maar zolang er geen bloed is is er hoop he
jeetje wat word het spannend hier! allemaal dames dicht bij hun nod allemaal succes en laat nu die posi testen maar komen.....ik lees wel wat positieve berichten ga voor jullie duimen! degene die ongie zijn geworden erg balen en veel succes! klussers ga voor dat ei en zet m op! liefs
pfff het is echt 1 en al spanning hier....maar echt nog veel te weinig meiden zwanger..... Laten we voor een record gaan.... Allemaal heeeeeel veel geduld gewenst... liefs
Normaal heb ik voor mn NOD nóóit ergens last van, dan ineens pats ongesteld en direct daarop gigantische buikpijn.. Nu heb ik al 7 dagen ongeveer steeds lichte krampjes, scheetjes hihi, hoge temp. .. zal nu dan toch mn ongie eraan komen of..... ?
Overmorgen hihi .. ik ben namelijk nog nóóit met mn cyclus over de 27 dagen gekomen.. dus als dat nu zo is gooi ik er meteen een test tegenaan