NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi dank jullie wel succes he! ene stevig aan de klus he hebben wij oook gedaan om de dag! :oops: ;) jennie72

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi essie,

klinkt allemaal erg spannend en zoals ze hier altijd zeggen is een vage streep ook een streep maar snap dat je de zekerheid wil en een dikke vette streep wil zien ik blijf voor je duimen!
    ik dacht altijd dat clearbleu meer hcg nodig heeft dan apothekerstesten enzo...

iedereen succes en lees vanavond wel weer bij!

liefs

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    vandaag mijn nod maar nog niks een mijn temp is het zelfde gebleven als gistern (36,8)
    ben benieuwd wat ie morgen gaat doen.
    zwangere! gefeliciteerd.
    wachters ! ik wacht met jullie mee
    ongi meiden ! aaahhhhhhhhhbbbbbbbbbboeeeeeeeepssssssssssssttttttttttt zo.xxx

4. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Essieee een licht streepje is ook een streepje dus alvast een voorzichtige feli vanaf hier.

Groetjes, Astrid

5. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    heyy hairdresser!
    Bij jou ook nog alles goed lees ik?
    Moooooizo ..
    Vandaag is onze NOD, spannend! :p

Ik duim voor ons!

6. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    helaas zijn de :evil: :evil: hier ook gekomen. Ik blijf wel in december, volgende NOD is 31 december. Alle zwangeren gefeliciteerd!
    De rest kop op en succes!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi domino balen zeg gelukkig heb je dit jaar nog een kans succes en hopelijk zwanger 2007 in succes

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    EsraMaria

ja spannend hoor.
    mijn temp hging gisteren van 7,0 naar 36,8 en vandaag weer 36,8.
    tja wat maak je ervan. gewoon afwachten.
    ik ga tegen het wekend pas testen denk ik jij?

9. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    goedemorgen ik heb net getest. en POSITIEF
    had een digitale van clear blue. kan het haast niet geloven en ben zo bang dat de test niet goed gegaan is. whahhhhhhhhhhhhhh morgen nog een keer testen hoor.
    het is zo onwerkelijk

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    gefeliciteerd deb.............. hopen dat ie morgen weer positief is . ik hoop het voor je en denk ook wel dat je heeeel erg zwanger bent.
    xxx

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sow en nu een normaal berichtje van mij :)
    heb een hele rare nacht gehad, werd wakker van de pijn in mn rechter (.)
    moest hem ook telkens vast houden als ik me omdraaide, en ik droomde er ook nog eens van moest naar de dokter en voor de uitslag ging mn wekker dus ik weet nog niks hahhah
    Maar die pijnis echt niet funny hey, nu met een bh aan gaat het goed voel het nog wel als ik diep een hap lucht neem dus dat doe ik dan maar niet.
    Zwanger kan ik niet zijn want die rot :evil: zijn er nog en eisprong dus ook niet, teminste dat lijkt mij........
    Blijf het zeggen het vrouwen lichaam is vaaggggggggg

Voor de zwangere gefeliciteerd
    met een vaag streepje, voorzichtige felicitatie
    voor de wachter, duimen draaien
    voor de gene die de :evil: balennnnn, en suc6 voor de volgende ronde
    voor de klussers, veeeeel plezier, ik mag ook weer bijna :)

Liefsss Ikke en werkse voor die moeten werken ik mag ook weer zo

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gefeliciteerd!

13. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Goedemorgen dames,
    Ik lees dat het hier voor een paar dames heel spannend is. ik zal duimen op de goede afloop. Voor de dames die ongi zijn, wat ontzettend balen! Succes de volgende ronde. Ik las zelfs dat er weer mensen posi testen hadden. Gefeliciteerd!

Ik was in de veronderstelling dat mijn ei al was geweest, maar ik had me gisteravond toch een buikpijn, aan de linkerkant!Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Dat was dus denk ik mijn ei. Ik had vorige week al vruchtbaar slijm gehad, vandaar dat ik dacht dat hij al geweest was. Ik voel de pijn nu nog een beetje, maar wel minder dan gisteravond. Vanmorgen had ik ook rozeverlies, dus het was een heel heftig ei. We hebben goed geklust, dus daar zal het niet aan liggen. Voor de zekerheid zal ik mijn man vanavond nog een keer bespringen, maar echt heel nodig is het niet.
    Ik ga dus nu echt de wachtbank op. (en oh wat duurt het dan altijd nog lang voor mijn gevoel)

14. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Ik ben ook nog steeds wachtende. Het duurt zo lang. Ik voel mij dus nog steeds niet goed, maar wel iets beter als de vorige dagen. Hoe een mens toch depri kan zijn...

Maar bon, nieuwe dag, nieuw begin. We kijken de dag positief en zo ook een SUPER DIKKE FELICITATIE aan diegene die positief hebben gestest. Sinterklaas heeft dus aan jullie gedacht. Hopelijk denkt de kerstman aan de volgende, en het nieuwe jaar aan diegene die spijtig genoeg overgestapt zijn naar januari. Laat ons allen zwanger wezen.

Zo, nog een prettige dinsdag en tot strakjes, zal regelmatig komen piepen.

Toedeloe

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Jennie zie het wel , je bent zwanger. Proficiat meid, wat een heerlijk verjaardagskado

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

17. Opening

Opening Niet meer actief

jenny.deb en woepie gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er lekker van

voor degene die pos. had getest ben der naam ff vergeten alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant

ik morgen naar de gyn. hoop dat alles goed is ze gaat kijken voor onvruchtbaarheid dus ben best wel nerveus eigenlijk

18. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    hey haidresser! weet nog niet zeker wanneer ik ga testen, ik durf niet zo goed.. Vandaag eerst maar even afwachten, heb het gevoel dat de ongie eraan komt.. maarja, dat heb ik al de hele week :p
    Je temp. is ietsjes gezakt maar dat zegt opzich niets..

Heeeel veel succes vandaag!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    halloes deb,

van harte gefeliciteerd.

Ik wil nog meer zwangeren zien deze maand, dan blijft het positief.

eitje waar ben je...........

20. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Jeetje, ik ben ff een paar dagen weg en er zijn alweer een paar zwangeren bij: Van Harte Gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina