deb van harte meis geniet lekke rvan je zwanger schap en essie jij bent vast ook gewoon zwanger een streep is een streep en zeker als die van cb komt want die heeft volgens vele veel hcg nodig en als jij dan een streepje ziet dan ben je volgens mij gewoon zwnager dus ook jij gefeliciteerd
Gefeliciteerd, en bij de cb heb je zoals ik hoorde meer hcg nodig, dus het zal wel goed zitten. voor de andere meiden die lichte strepen hebben of wachten om te mogen testen, ik duim me helemaal te pletter. De meiden die de duivels op bezoek hebben gekregen, dikke knuffel. Iemand vroeg of de periode tussen ei en ongi ook langer dan 14 dagen kan zijn, zoals ik heb begrepen is je periode tussen ei en ongi, je luteale fase tussen de 10 en 16 dagen gemiddeld. Die van mij is 16. Liefs Moons
Zo er zijn al weer wat zwangeren bijgekomen zie ik, geniet ervan meiden en gefeliciteerd Voor de meiden die vandaag gaan testen ik [-o< [-o< [-o< [-o< voor jullie op een posi test. Hier niet veel veranderd, vollere borsten en gisteren vlagen van misselijk en draaierig
wow...... in het weekend zoveel negatief nieuws... Meiden die doorgaan naar de volgende ronde... nogmaals dikke knuf hoor! en dan nu ineens allemaal zwangeren! super! Van harte gefeliciteerd hoor. En dan nog meiden die op een eitje wachten..... duim duim... hoop dat ie eraan komt. Meiden op de wachtbank..... geduld geduld... (hihi, is moeilijk ik weet het). Allemaal een hele fijne dag vandaag.
hallo meiden, Zie dat er weer een aantal zwangeren zijn GEFELICITEERDS en lekker gaan genieten he. Ze ook dat de kl... duivels bij sommige langs zijn gekomen :x Maar de meeste blijven dus dat is wel gezellie. Hier gaat het redelijk ben even bij ha geweest en moet het rustig aan doen. Heb pijnstillers gekregen en moet naar fysio. Hopen dat het snel weggaat. groetjes las
Ik ben benieuwd hoe het deze keer met mijn ongi gaat.... of het nu weer enkele dagen langer gaat duren. Zo ja, dan ga ik maar eens naar de HA, want het duurt nu al langer dan ooit...
Bleh, had zonet bij het afvegen een ietsie pietsie helder rood bloed.. dus de ongie zal er zo wel aangekomen.. Bah!
Alle zwangeren GEFELICITEERD! Hier is het game over denk ik. Heb al wat gekleurde afscheiding. Nog even wachten op het echte rood. Dan ga ik naar januari. Nu blijf ik nog even hangen, het is zo spannend voor een aantal dames. @Las, ik hoop dat je je gauw beter voelt. @Ingrid, gaat het vandaag wat beter met je?
Hey Esramaria Wat balen joh voor je echt kl*te Ikzelf moet ook maar afwachten heb al 4 dagen al heel last van me rug en een steek in me buik maar dat kan ook spanningen zijn he mijn nod is 15 dec
Hoi Nynke.... bedankt voor je navraag. Ja hoor... Ik ben gelukkig niet iemand die heeeel lang blijft nahameren over dingen..... wat balen zeg dat je alweer spotting hebt. weet je het heel zeker? ik blijf toch duimen dat ze je huisje voorbij rijden (of in de zak met sint meegaan)...
Hoi Ingrid, zeker weten doe ik het niet maar het lijkt er wel op. Zolang het niet rood is hoop ik nog even. En mocht het wel zo zijn is het ook niet erg. Ik ben nog maar net weer bezig. Bij nr 1 en 2 heeft het ook zo'n 8 rondes geduurd.
Hallo allemaal Hartelijk gefeliciteerd alle zwangeren ! Ik heb zelf ook heel graag tot deze groep gehoord, mijn NOD dag was komende vrijdag. Ik had een heel mooi sinterklaascadeau verwacht. Maar precies vandaag, op 5 december, kwamen ineens al de . Normaal heb ik steeds een cyclus van 28 dagen, en nu opeens 26 dagen. Ik had het echt niet zo vroeg verwacht... De teleurstelling is dan ook erorm. Ben met dit "cadeau" dan ook absoluut niet blij. Het stomme is dat ik helemaal geen tekens van de heb gevoeld. Mijn temperatuur was goed, geen krampjes, dus ik vond dat wel positief. Pfff.... we zijn al een jaar bezig om zwanger te raken. Dat het nu alwéér niet gelukt is...alweer een ronde verder, naar nummer 14! Ik ga straks de huisarts bellen om een afspraak te maken. Sorry, moet t ff van me afschrijven. Voel me behoorlijk verdrietig. Ik moet straks ook nog gaan werken, en dan kan ik mijn vriend pas om 22.00 dit vervelende nieuws vertellen. Maar nu eerst maar eens die banner weer veranderen. Weet nog niet of ik in december blijf, of naar januari verschuif... Groetjes Roca
Hoi Roca, balen meid dat die rot er zijn. Hier een mooie bloem misschien wordt je er een beetje blijer van. Kop op hoor meid. Ik weet zeker dat jullie tijd ook komt.
Aan alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Voor mij zit het er niet in deze ronde want heb sinds vandaag op bezoek 2 dagen voor mijn nod. Niets aan te doen en op naar de volgende ronde dan maar. Hoop dan toch wel op een nieuwjaarskadootje. Mijn nieuwe nod is 8 januari dus verhuis ik naar NOD januari Bye bye
Dank je wel Nynke voor de roos. Ik neem nu maar een gemiddelde cyclus van 27 dagen, dan valt mijn NOD precies op 1-1-2006. Het nieuwe jaar begint voor ons hopelijk helemaal geweldig! We moeten in ieder geval positief blijven. Groetjes Roca
ben afgelopen zaterdag ongi geworden 2 dagen eerder,nu cyclus 28 dagen.dus nog poging deze maand,nieuw NOD 31-12.