Hallo allemaal, Mijn NOD ligt pas op volgende week. Vind het wel erg spannend. Ik ben al een paar weken licht misselijk (kan ook door het ontpillen komen?) en moet ontzettend vaak plassen. Maar ja twee weken geleden was de test nog negatief. Dus ik weet het niet. Ik ben ook erg moe. Maar sinds een paar dagen heb ik wel een zeurende (ongi?) pijn in mijn onderbuik. Maar dat kan ook van mijn blaasklachten komen. Dus wie weet. Nog even geduld hebben (al is dat wel moeilijk). Denk dat ik vanmiddag alvast een keer ga testen, of heeft dat geen zin? Als ik wel zwanger ben is het al langer: zo'n 5 weken. De klachten zijn niet alleen van deze maand namelijk. Misselijkheid begon twee weken geleden. Wie heeft deze klachten ook? Of zou het gewoon een griepje zijn? Iedereen succes en ik hoop dat het snel raak is bij iedereen! In het nieuwe jaar zou het idd wel een mooi kadootje zijn Roca! X Nikkie
roca, ciske en gerda: sjips sjips sjips..... wat balen zeg. roca, goed dat je de ha belt..... hoop dat je snel voor een gesprek terecht kunt. veel succes in ieder geval in de volgende ronde... KNUF KNUF
Hallo allemaal Ik heb net de huisarts gebeld, we kunnen dinsdag 12 december terecht. Deze week ging helaas niet meer. En maandag kon mijn vriend vanwege t werk niet, dus nu kunnen we dus dinsdag morgen terecht. Zijn er al meedere dames hier naar de huisarts geweest? Weet niet precies wat ik moet verwachten van zo'n gesprek. We zijn nu een jaar bezig, hiervan 4 maanden aan het temperaturen, ik heb af en toe ovulatietesten gebruikt, en verder een vrij regelmatige cyclus. Ik hoop dat de huisarts een onderzoek of iets kan doen, of een verwijzing naar het ziekenhuis. Groetjes Roca
hoi roca bij mij oprecies hetzelfde verhaal hoor ik ben ook bij de huisarts geweest en ik kan morgen bij de gyn terecht kijken wat die allemaal zegt bij mij is er alleen 1 voordeel of nadeel zo kan je het ook zien aan mijn vriend ligt het niet want die heeft al 2 kinderen uit een vorige relatie dus dan moet het echt aan mij liggen
Jouw verhaal is zoals het mijne, maar bij mij is het nog maar sinds vorige week. Ik heb ook van die klachten. Krampen alsof je naar het toilet moet, uitzonderlijk moe zijn, pijnlijke borsten? Ik moet ook nog eventjes geduld hebben. Ik kan pas volgende week woensdag testen en dan wie weet. Wanneer ga je testen? op je NOD of erna? Bij mij hebben ze afgeraden om nu al te testen, kans is groot dat het negatief gaat zijn. Het wachten wordt misschien wel beloond. Wie weet, wie weet,... [-o< Veel succes en hou ons op de hoogte. Groetjes
ik hoop dat de huisarts wat ka betekenen. hier zijn we alweer een paar dagen flinkaan het lussen en dat houdne we nog wel even vol zo. voror alle zwangere gefeliciteerd alle die de bale zeg.
Hier is een klein gedichtje om een beetje moed te geven voor diegene die overgestapt zijn naar NOD januari. Wij wensen jullie, Een kerstmis zo bijzonder en een gelukkig 2007 met telkens weer een ander wonder. Hopelijk kan dit gedichtje een hart onder de riem steken geef de moed niet op. Ik was gisteren ook een beetje depri, vandaag gaat het al iets beter maar bij dit forum vind ik wel troost. Zo dus: bedankt meiden. Dikke kus
Hoi moet 11 december weer voor een echo! Hoop dat het deze maand lukt, want anders wordt het ICSI. Duim voor jullie allen! Dat 2007 ons geluksjaar zal worden! Groetjes Marjo
Ja ik hoop het ook want ik wordt HELEMAAL WAUS sorry ik liet me ff gaan WAAROM lukt het NIET GGGRRRRRRRRRR :x mijn nod is 15 dec
Mooi gedicht ! Laten we hopen dat er in 2007 heel wat wondertjes geboren worden. Zo'n forum geeft me ook veel steun. Ik ben niet iemand die snel over problemen praat met anderen. Op het forum kun je fijn je verhaal kwijt, en bijna iedereen zit met hetzelfde probleem. Het lucht echt op om erover te praten. Alleen een (zwangere) goede vriendin / collega weet op dit moment van onze grote kinderwens af. Groetjes Roca
Hai lieve meiden, Ten eerste alle zwangeren onder ons in december van harte gefeliciteerd! Top! Dat er nog maar vele mogen volgen. Zelf begint het nu pas weer een beetje te kriebelen. Ik had mijzelf echt voorgenomen een beetje rustiger aan te doen en niet overal een symtoon voor zwangerschap in te vinden. Het lijkt dat ik deze maand een stuk rustiger ben. Nu het nog een paar daagjes voor NOD is, begint het toch wel een beetje te kriebelen. Ik heb zo vaak het gevoel gehad dat het weer raak zou zijn na onze miskraam en juist deze keer ben ik heel rustig en wacht ik rustig af. Ik heb mij ook echt voorgenomen geen testen te doen voor nod, pas als ik echt overtijd bent. Zou ik dat ook daadwerkelijk reden... hmm dat zullen we de aankomende dagen wel merken. Ik ga mij nu eerst klaar maken voor een gezellig avondje Sinterklaas. Voor degene die het ook vieren een fijne avond toegewenst vol gezelligheid en misschien wel een heel speciaal cadeautje Liefs, Gaby
WEEEHHHH! ik ben ook weer ongi geworden vanochtend ! Ik wist al een paar dagen dat het niet raak was, geen symptomen, voelde me fit, temp ging 0.1 naar beneden. Was behoorlijk schagerijnig. Dus ik schrok niet echt vanochtend op het toilet. Op naar ronde 10, nog 1 kans dit jaar, NOD 29 dec. Nu effe flink balen........
Hallo meiden, pfffffff wat een dag zeg, ben gesloopt mn clienten werkte totaal niet mee Mn (.)(.) doen nog steeds zeer de rechter het meest nog, krijg af en toe van die flagen pijn, niet funny.... Ben benieuwd hoe het vanavond is al ik mn bh uit doe, durf eigelijk niet eens Heb wel alles door gelezen maar jullie hebben lekker door gekletst dus doe het ff in het algemeen Alle zwangere: GEFELICITEERD! bij wie de zijn gekomen: BALENNNNN De wachters: duimen draaien rond De klussers: raak schieten en heeeeeeel veel plezier Liefs Ikke
jammer voor je jessica! zullen duimen dat het toch dit jaar nog voor je gaat lukken bij mij....pfffffffffffffffffffff zuuuuuuuuuuuuucht .... ben nog steeds niet ongesteld... deze ochtend getest....niets te zien....vraag me constant af, zou de kans nog bestaan dat ik zwanger ben of niet? Kloppen die testen altijd? denk dat ik morgenochtend nog eens zal testen, je weet maar nooit. Ik voel nog steeds nu en dan lichte krampjes...maar niet genoeg om ongi te worden... anders voel ik niks bijzonder.... groetjes aan allen julie xxxxx
hee allemaal Ik heb nog steeds geen positeven test, vanmorgen weer eentje gedaan, nog geen resultaat ! Heeft iemand hier ervaring mee ? ben nu 15 dagen over tijd, heb 1 dag heel licht bloedverlies gehad toen ik 10 dagen over tijd was, kan het echt geen ongi noemen. Help ! Ik weet het niet meer hoor ! groetjes Gertie Fijne pakjesavond allemaal !