NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    het is om iets van te krijgen he... ik heb beetje zelfde, ben twee dagen overtijd en negatieve test deze ochtend... voel al meer dan week lichte ongi krampjes maar dat is alles...

ik zou toch binnenkort eens dokter ofzo bezoeken, kan die eens bloed onderzoeken om zekerheid te hebben, niet?

2. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    gisteren zijn de :evil: :evil: echt doorgebroken,ik zet mn nod nu op 30 dec.

3. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dan toch nog een kansje voor 2006! we zullen duimen hoor!

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Kon het niet laten om even te testen vanmiddag. Maar niks hoor. Ik heb ook pas volgende week mijn NOD (rond de 16e) dus of het is nog te vroeg of het is niks.
    @Pamela: jij dus ook succes volgende week en wie weet.
    Ik werd bijzonder humeurig na het testen. Zoveel klachten. Maar misschien is het nog te vroeg?
    Houdt mijn lichaam me soms voor de gek?
    Nog een dikke week wachten dus pfff. Hopelijk geen :evil: :evil: dan. Maar als het wel zo is gaan we er weer met frisse moed tegen aan.
    Ik ben wel wat chagrijnig even. Dus misschien een voorbode van mijn ongi. Hmmff

X Nikkie

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou hier word het ook erg spannend hoor. Af en toe wat steken in mn lies. Met vlagen duizelig. Kon gisteren niet op mn buik liggen van de tietpijn (normaal doet maar 1 borst pijn, nee meer gevoelig. Nu doen ze allebei pijn!) Steken in mn buik... Pff maandag de inseminatie gehad. Maar zaterdag ervoor mn pregnyl. Dan zou zaterdag mn nod zijn toch? Das 14 dagen erna. Normaal is mn cyclus 25 a 26 dagen. Zaterdag zou dag 27 zijn. Wat denken jullie?

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nikkie, het moet toch bijna wel te vroeg zijn? Je hebt net je eisprong gehad, volgens mij meot je dan nu nog geen positieve test kunnen krijgen. Tenminste denk ik...

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee klopt want je eitje moet nog innestelen en vanaf dan komt de hcg hormoon vrij en dat is pas vanaf een bepaalde hoogte meetbaar, gaat bij de ene slenner dan de andere, vandaar dat de een al iets voor de nod posi test hebben en de andere erna

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja maar ik dacht dat ik misschien al langer zwanger was. Laatste ongi duurde maar een dag. Maar misschien is het allemaal in de war.
    Ik moet niet zo zeuren, dit is nog maar ronde 2. :(
    Dus ik ga gewoon volgende week afwachten.
    Hoezo duurt een maand ineens lang. Pfff.
    Iedereen succes met testen straks en ik hoop dat het raak is. Dat zou een mooie feestmaand worden.

X Nikkie

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    dikke kans dat je nog aan het ontpillen bent meis, of ben je al langer gestopt met de pil?

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nee net 2 maanden dus. Mijn 1e ongi kwam wel netjes na 30 dagen. Ben ook pas na de stopweek met de pil gestopt. Dus niet halverweg een strip. 1e cyclus was 30, nu maar afwachten. Dus eigenlijk weet ik ook niet precies wanneer mijn eisprong is. Ik hou me nu eerst aan die 30 dagen.
    Dus dan zou 16 dec mijn NOD zijn.
    Hoe ging dat bij jullie cyclus?

X Nikkie

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    mijn cyclus ging redelijk snel netjes zo tussen de 23 en 26 dagen 1 uitschieter van 29, maar ga meestal uit van 25 dagen.
    waar ik het meest aan moest wennen dat ik me lichaam op nieuw moest leren kennen, je voelt allemaal dingen die je niet kan thuis brengen, ben er nu redelijk aan gewend..
    Alleen is het nooit te voorspellen hoelang zoiets duurt

suc6

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi meiden.
    hier niks veranderd geen krampjes geen roze of rood.... wat zal het gaan worden?

13. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hallo iedereen,

Het doet echt goed om de berichtjes hier af en toe te komen lezen. Maar het is wel verdorie moeilijk om te volgen als je 2 dagen niet gelezen hebt!

Blijkbaar ben ik niet de enige met de volgende symptomen ...
    Volgens temperatuurcurve en echo vorige week maandag/dinsdag eisprong, gespannen borsten, nu ook buikpijn (precies alsof ik mijn regels ga krijgen), af en toe draaierig, temperatuur deze morgen 36,8° (dus nog altijd hoog).
    Mijn vriend zei deze middag al lachen 'Ik ben blij dat je je misselijk voelt ...'
    Duimen maar, zeker.
    We kijken er alle2 naar uit, net zoals iedereen die op dit forum komt.
    Het doet echt goed om te weten dat je niet alleen bent ...
    Zijn deze symptomen eigenlijk normaal?

Dikke knuf aan iedereen
    XXX

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    dat had ik ook de eerste keer alleen eht draaierig niet

15. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    heb je er al een testje tegenaan gegooid?

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja vanochtend maar toen was ik als wel een keer daarvoor naar de wc gegaan en twijfelde dus heb het niet gedaan.
    daarna (half uurtje later) toch een klein plasje en zo dipstick gebruikt maar niks....

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    bale zeg voor je

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik zit nog 2 dagen voor mn nod...
    n temp is al wel weer omlaag gegaan maar nog wel hoog (36,9 c)
    Ik hoop dat mn temp morgen echt weer hoger is...nouja, het zal we niet raak zijn. Ik voel verder ook niks. Wel beetje misselijk en moe maar komt door drukte op werk denk ik en weinig en onrustig slapen. Mn buik is ook super onrustig, veel rommelen!
    Vanochtend nog nega test,...zucht..nouja, heb nog 2 dagen te gaan voor mn nod is..
    Morgen 1 dag voor nod dus misschien testen?

Liefs

Sylvia

19. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Tja, soms is het inderdaad moeilijk om te weten of die symptomen 'echt zijn' of dat ik het 'me inbeeld'.
    Dan vraag ik me af of ik niet wat draaierig ben omdat we gister een glas gaan drinken zijn en minder slaap heb gehad dan anders ...
    Terwijl ik eigenlijk wel weet dat het daardoor niet kan zijn.
    Ben gewoon bang om me voor te liegen wat ik echt voel ...
    Bang voor de ontgoocheling ...
    Het duurt ook allemaal zo lang ...
    Nu nog wachten tot volgende week ...
    Gewoon om gek van te worden!

XXX

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Als mijn cyclus een beetje mee wil werken deze maand, heb ik mijn volgende NOD op 31 december. Ik mag dus nog net in het decemberforum volgens mij! ;)
    Klinkt voor mij ook nog net even minder ver weg als januari 2007!

Wij zijn inmiddels een jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik heb in juli helaas al een missed abortion achter de rug :(

Laten we hopen dat we 2006 allemaal met positief nieuws kunnen afsluiten. Ik gooi in ieder geval de ovulatietests weer in de strijd!

Deel Deze Pagina