NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Goedenavond dames,
    Is hier nog iemand te vinden, of is iedereen Sint aan het vieren?
    Wij hebben afgelopen vrijdag het al gevierd, dus vanavond een rustig avondje.
    Stond vanavond wel megalang in de file, normaal in de spits doe ik er ongeveer 45 minuten over (buiten de spits ongeveer 30 minuten),
    en ja hoor ik was Den Haag nog niet uit en ik stond al in de file..........hmmm.....ik heb er 1,5 uur over gedaan!
    Sorry meiden, moest het effe kwijt.
    Ondertussen even van bijgekomen en jullie verhalen bijgelezen.

Wauw, wat een hoop zwangeren er weer bij: GEFELICITEERD!
    Enne een licht streepje is ook een streepje hoor, toch alvast een voorzichtige felicitatie van mij.
    En voor de gene waarbij de :evil: :evil: zijn gearriveerd: balen zeg!

EsraMaria: Hoe is het nu? Is het nog doorgezet, of was het misschien innestelling?
    Ingiemoppie: Het wordt bij jou ook al spannend, nog maar een paar daagjes voor je NOD.
    Sylvia bij jou wordt het ook al spannend zie ik, nog even geduld.....(makkelijker gezegd dan gedaan)
    Nikkie: Ook al ben je 2 maanden gestopt met de pil, zou toch goed ontpillen kunnen zijn hoor! (ja, ik heb er veel last van gehad en hoop er nu eindelijk vanaf te zijn). Ik zie trouwens dat we bijna gelijk lopen.

Nou meiden veel plezier vanavond!

knuffel Hartje1

2. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    vraaaagje: dat rekbaar slijm.... is dat de dag van je eisprong , ervoor of erna??

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Geen idee, erna lijkt me niet want volgens mij is het vruchtbaar slijm zoals ze dat ook wel noemen, of vergis ik me nou?
    Veel klusplezier! ;)

4. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ik weet het niet maar daar moet toch iemand antwoord op weten, das toch iets lichamelijks... vanwaar komt dat slijm,

ik dacht dat dat slijm was die door de eisprong loskwam ofzo

5. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,

Allemaal hardstikke bedankt voor jullie voorzichtige felicitaties. :whistle:
    Kan/wil het zelf nog niet geloven. [-o<

Ga vanavond of morgenvroeg nog een test doen die gevoeliger is, misschien zien we dan een duidelijke streep.
    Ik druf gewoon nog niet te geloven dat ik zwanger ben.
    Toch maar even wachten tot de andere test voor we gaan juichen.

Allemaal bedankt voor het duimen en zal zeker voor jullie duimen :thumup: , december moet een TOP maand worden met mega veel ZWANGEREN!

Succes allemaal en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs essiee

6. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja lijkt mij ook, vandaar vruchtbaar slijm. Volgens mij ben je gewoon megavruchtbaar nu

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Volgens mij is het ook voor de eisprong. Het is een teken van vruchtbaarheid. Toch?!

8. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    merci en vooral.... een al voorzichtige proficiat :) maar naar het schijnt maakt de dikte van het streepje helemaal niet uit hoor :) :thumup:

9. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    oei dan heb ik nog een vraagje (sorry hoor)

ik had op een zondagavond dat'rekbaar slijm' ...we hebben de zondagmiddag (paar uur ervoor) geklusd, maar dan eigenlijk niet meer.... is de kans er dan dak zwanger zou kunnen worden

10. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    He Julie,

Ik hoop dat je snel een positieve test hebt.

Weet je al wanneer je (weer) test?

Essiee

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dat rekbare slijm is wel het vruchtbaarste slijm... zijn soldaatjes kunnen nu een tijdje in jouw baarmoeder overleven... en dat is altijd een tijdje voor je eisprong aanwezig... dan is het leger er al als het eitje komt... dus als je dat hebt ben je meestal in je vruchtbare periode volgens mij..... Aan de klus dus

12. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Lijkt mij van wel, spannend hoor!

13. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ik nu vruchtbaar? nee hoor meid, ben al 2 dagen overtijd...maar ik ging van dat slijm uit om mijn nod te bepalen, das dus fout... ik telde 14 dagen na de dag van dat slijm, maar ja voor zelfde geld is die eisprong er dan maar later geweest

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Volgens mij wel. Maar ik ben na 12 rondes nog niet zwanger (nou ja, op 1 keertje na dan, maar das helaas misgegaan) ;)
    Het blijft uiteindelijk toch altijd weer de gok, maar ik denk dat je nog steeds mag hopen hoor!

15. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0

hey essieeee

wel heb deze ochtend getest: negatief... morgen ochtend nog eens... kan het niet laten ;)

16. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    jij al getest essieee?

reuze spannend he meid :)

17. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Voor de zekerheid zou ik er toch maar een dagje (of 2) bij optellen, maar dan zou je misschien nu wel je NOD hebben of reken ik dat nou verkeerd uit?

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Lees nu net dat je vanmorgen getest hebt, misschien over twee dagen nog eens testen?

19. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    heel erg juist normaal was mijn nod zaterdag (dus eigenlijk nu 3 dagen overtijd) dus als ik er dan een paar dagen bijtel.... zou dat gisteren of vandaag moeten zijn maar voel nog niks komen... wel al een weekje lichte krampen, maar niet genoeg om de duivels te laten doorkomen

alleen vreemd dat de test negatief is, vreems misschien niet, maar wel lastig

20. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Tja, lastig is dat zeker wel lijkt me, je blijft dan toch in onzekerheid zitten.
    Misschien moet je hcg nog wat hoger worden, toch ff geduld hebben!

Deel Deze Pagina