ben er normaal nie zo heel veel mee bezig maar nu ik 2 dagen overtijd ben, laat het me niet meer los, plus...die pendel...december meisje.... komen die pendels vaak juist uit eigenlijk?
Vreselijk he! Al dat wachten. Ik heb afgelopen maand twee weken zitten wachten. In plaats van een cyclus van 28-30 dagen had ik een cyclus van 41 dagen! En maar wachten. Grrrr, ik werd er gek van. Inmiddels wel ongesteld geworden, maar heel anders dan normaal. Twee dagen doodziek ervan geweest en daarna was het weg! Ik weet echt niet meer wat ik met mijn lijf aan moet. Nu maar afwachten of mijn volgende cyclus weer gewoon 30 dagen is.
We kijken hier echt nergens meer van op hoor! Maak je geen zorgen, we zijn hier wel wat gewend! Maar nee, ik rook niet. Dames, ik ga jullie voor vanavond verlaten, ga ff met mijn vent op de bank zitten. dikke knuffel Hartje1
oei ja das minder...proficiat voor jou ik kan het niet laten, al weet ik zo goed dat het nie helpt voor de vruchtbaarheid, al rook ik niet zo veel meer...heb wel al beslist (zeker en vast) dak volledig stop als ik weet dak zwanger ben
Niet precies. Ik voel niet elke maand mijn eisprong. Ik dacht ook echt dat ik niet zwanger zou zijn die maand en was er dus ook helemaal niet mee bezig. Tot ik overtijd was. Toen liet het me niet meer los. Misschien heeft het toch nog wel te maken met de missed abortion in juli. Mijn cyclus was daarna ook even een zooitje.
ja inderdaad... als je overtijd bent begint je hart alvast sneller te slaan he weet precies wat je bedoeld... missed abortion?
Het is ook zo'n rottige gewoonte om vanaf te komen! Ik heb nog jaren met een leeg glas in mijn handen gestaan om mezelf een houding te geven. Was zo gewend aan die sigaret in mijn handen! En maar dropjes eten. hihi Het lukt je vast als je straks zwanger bent! En anders probeer je nu alvast zoveel mogelijk te minder.
Een missed abortion is een miskraam die niet spontaan loskomt. Ik was 10 weken zwanger, maar het hartje was gestopt. Ik moest toen gecurreteerd worden.Heel vervelend allemaal.
zal ik zeker doen! he ik ga mijn hond wat gezelschap houden (ventje is naar de basket) heb momenteel ook weer steekjes in onderbuik...hehee, beetje gaan liggen, he meid... succes ermee en tot gauw (hopelijk met goed nieuws ) julie knuffel
Hopelijk krijg ik deze maand een beetje inzicht in mijn cylcus...Had vorige maand het idee dat mijn "onderstel"helemaal niet meer mee wilde werken (heb 2 maanden terug mirena laten verwijderen)...Maar toch wel.. Succ6 allemaal! xx
hoi hoi, spannend hier vandaag! voor de zwangeren yes gefeliciteerd en wat een mooi sinterklaaskado! Voor de rest zal ik duimen voor een aantal word het steeds spannender en degene die ongie zijn geworden balen! hier druk aan het klussen maar ei duurt nog even.. liefs