NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Alice gefeliciteerd meis. geniet ervan ;)
    Hopelijk zullen er nog meer meiden volgen

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dank jullie wel! Ik gun het iedereen zo...meiden zet m op..ik wil er veel meer zien!

3. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Zo wil me ook even aanmelden voor december! heel veel succes iedereen!
    Gr. Hupse

4. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

20 sep 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    gefeliciteerd Alice en alle andere nieuw zwangeren.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Yes yes yes yes yes yes yes je bent zwanger, wat een tof verjaardagskadoke.

Geniet ervan meid, leef op je roze wolk. heb je je ventje al ingelicht?

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Zwangeren gefeliciteerd!

Meiden met de duivels. We gaan voor een vruchtbaar 2007.

Wachters: ook jullie geduld word eens beloont.

Klussers: zet hem op.

Hier is alles nog wat onduidelijk. Wel klachtjes maar ook afscheiding. Ik wacht rustig af tot morgen.

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Alice van harte gefeliciteerd! Super zeg!

Hier geen nieuws, heb ook pas volgende week mijn NOD. Wat is trouwens een normale cyclus, hoeveel dagen?
    Of kun je niet spreken van normaal, is dat bij iedereen anders. Als het dus maar constant is.
    Met de pil was het 28 dagen. Ik dacht dat dat normaal was altijd. Zat zelf nu op 30.
    Hoe zit dit eigenlijk?
    Nou ik hoop voor degenen die gaan testen dat ze goed nieuws krijgen!
    Zelf had ik gister wel wat buikpijn en vanochtend ook weer een zeurende pijn links in mijn onderbuik. Ik dacht echt dat ik ongi ging worden. Zou wel heel snel zijn, na 21 dagen. Maar dat kan dus wel.(?)
    We zien het wel en anders op naar januari hihi.
    @Hartje: heb jij je NOD ook de 16e? Hoelang is jouw cyclus?

X Nikkie

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi allemaal,

ik heb gister mijn ovulatie gehad. Had eergisteren een positieve test.
    Ik ben ziek geweest en mijn man is een dag weg geweest met werk. We hebben dus niet veel geklust. De laatste keer is de nacht van zaterdag op zondag geweest (rond 4 uur, erg laat..) Maar kan ik nu nog zwanger zijn. Ik las verschillende dingen over de levensduur van een zaadcel. De een zegt 1 dag, de ander 2 tot 4 dagen en een andere zelfs 5 dagen. Weten jullie hier antwoord op?
    liefs wies

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    In principe kan een zaadcel wel enkele dagen overleven. In extreme gevallen zelfs een week maar dat gebeurt volgens mij bijna nooit. Als je nu je eisprong hebt zit je nog wel goed volgens mij. Je bent vruchtbaar vanaf 5-6 dagen voor je eisprong en 1-2 dagen erna.

Ik weet niet eens wanneer mijn eisprong is, ben nog maar 2 maand van de pil af. Dus als mijn cyclus deze maand weer 30 zou zijn, is dat wel mooi. Dan zou ik mijn ei afgelopen weekend hebben gehad.
    Hoe bereken je het anders? (vraagt een leek hihi).

Wat betreft het klussen: we doen het wanneer we zin hebben maar zeker niet elke dag. Ik ga nu niet ineens alleen vrijen om zwanger te worden. Dat kan ik gewoon niet. Misschien dat ik na een jaar anders praat ;) Maar hopelijk hoeft het niet zover te komen.

X Nikkie

10. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goede morgen dames

is alweer een tijd geleden dat ik aan ben geweest
    was ook heerlijk druk met sinterklaas
    gisteravond gevierd met de buren en hun kids
    het was heerlijk
    nu hopen dat de sint het kadootje wat mannetje en ik op het lijstje hebben staan ook in vervulling laat gaan

meiden dien zwanger zijn:
    VAN HARTE GEFELICITEERD

meiden die ongi zij geworden
    BALEN HELE DIKKE KNUFF succes in volgende ronde

wachters
    WACHTEN DUURT LANG HOPELIJK WORD HET BELOOND

gr maria

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Zwangere dames, heel erg gefeliciteerd, super!

Meiden met de :evil: balen! Hopelijk volgende ronde raak!

Ik zit te wachten op mn ei...
    Heb geen idee wanneer die komt omdat het vorige ronde mis is gegaan weet ik niet wat mn cycles deze ronde gaat doen.
    Dan maar de hele maand klussen ;) dat is natuurlijk ook niet erg :D

Alemaal veel succes en ik volg jullie!

Groetjes Doris

12. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

20 sep 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    ik zit ook op het eitje te wachten.
    Als het goed is heb ik hem zondag.

13. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Lees bijna elke dag mee maar ik zit op het wachtbankje...vreselijk!
    Ik probeer niet teveel op zogenaamde "symptomen" te letten want ik lees bij zoveel mensen dat het uiteindelijk niks betekende.

Maar kan er deze keer echt niet omheen dat ik nu sinds een dag of 2 pijn in mijn onderbuik heb af en toe..net alsof je ongi moet gaan worden.
    Dat zou een week te vroeg zijn dus dat lijkt me sterk maar ja...we wachten maar af en zien het vanzelf wel hè ;)

Verder slaap ik echt mega slecht...bloedheet heb ik het snachts...nou moet ik zeggen dat 14graden in December ook niet echt de normaalste zaak is :)

Voor iedereen die positief getest is ben ik echt hardstikke blij, ik hoop natuurlijk op een dag ook aan die kant van de medaille te zitten!
    Voor degene die ongi zijn geworden zit er weer een periode van klussen aan te komen wat toch ook wel weer leuk is :)
    Tja en voordegene die net als ik aan het wachten zijn....we zullen zien wat de toekomst ons brengt :)

xxx Sabine

14. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    hoi hoi dames,

ik zit ook te wachten maar dan op me NOD!
    hoop natuurlijk zo dat ik zwanger ben...
    nog twee daagjes wachten.......poeh.......wat erg zeg!
    heb wel wat verschijnselen denk ik (deze week zere/zware borsten en nu vandaag steken onderin me buik)...maar dat kan natuurlijk ook gewoon verschijnselen voor mijn ongesteldheid zijn...afwachten dus!

iedereen ook heel veel succes verder...

liefs relin

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Spannend meiden!

Ik ben ook op mijn eitje aan het wachten!
    Klussers veel plezier!
    Bijna testers oooh ik duim heel hard voor jullie!

Succes allemaal!

Liefs Pearly

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi

Gefeliciteerd voor de gene die positief hebben getest! :D :D :D

Ik ben net terug van het ziekenhuis, was al aan het wachten op de rontgenafdeling vor mn HCG onderzoek, wordt ik opeens terug gehaald, Ik moest weer terug naar gyneacologie want de arts wilde me nog spreken..
    Het was een andere arts dan vorige keer. Ik ben jaren geleden behandeld voor chlamydia, nu bleek uit de bloedtest van vorige week dat ik dit nooit heb gehad.(geen antistoffen)..........hij vond het onderzoek dus medisch zinloos aangezien het ook een belastend onderzoek is, toch maar niet gedaan..

Wel raar idee heb ik me jaren (waarschijnlijk) voor niks druk gemaakt :(

Is natuurlijk goed nieuws...maar wel een beetje vreemd gevoel...

Nou moest er even uit

succes allemaal!

groetjes martine

17. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    jennie72, woepie, deb1 en alice van harte gefeliciteerd met jullie posi test!!! Eindelijk gaat jullie diepste wens in vervulling! Wat een hoop zwangeren ineens zo met sinterklaas.

essiee, een licht streepje is meestal wel goed nieuws hoor meid! Alvast een voorzichtige felicitatie.

Noesje, spannende klachtjes hoor!! Ik duim voor je kerstkadootje!!

Sophie, voor jou nog even een extra knuffel. Ik las net je verhaal rondom je ongi... Ik ken het gevoel, overtijd en zeker weten dat je zwanger bent en dan ineens boem ongi. Super dat je het ook zo positief weet te benaderen. Je kunt waarschijnlijk dus toch zwanger raken en nu alleen nog de juiste lijm zien te vinden! Succes deze ronde meid!

hopes, lastig he een vrouwenlijf? Beetje bruinverlies telt volgens mij niet als ongi. Was het geen innesteling? Hoe is je cyclus normaal gesproken?

Sylvia, temp die zakt is idd meestal geen goed teken... maar als hij niet teveel zakt, kan het nog raak zijn toch? Tempen houdt je best wel met beide benen op de grond. Ik ga er ook altijd vanuit dat ik ongi wordt als de temp zakt. Werkt een beetje tegen de teleurstelling! Sterkte met wachten en hopelijk stijgt je temp morgen weer!

Maria, leuk dat je ook weer even langskomt! Hoe voel jij je?

Martine, wat een vreemd verhaal zeg! Een HSG is wel heel pijnlijk, dus gelukkig dat je dat niet hoefde te ondergaan. Sterkte!

Ik durf het eigenlijk niet op te schrijven... Laten we het er maar op houden dat ik best wel positief ben over deze ronde. Ik weet dat ik vaker het gevoel heb gehad zwanger te zijn, maar dit keer heb ik het gevoel dat het ook goed zal blijven gaan. Ik heb dan ook een nieuw motto: be positive till you pee positive. Hihi! Ik zit nu op dag 30 en heb normaal gesproken al 2 dagen last van spotting en nu nog niks. Alleen meer en heldere afscheiding. Mijn temp was vanmorgen en gisteren 37.2 en dat is onwijs hoog voor mijn doen. Volgende week zaterdag zit ik op mijn allerlangste cyclus ooit dus het wordt nu heel spannend! Ik houd jullie op de hoogte.

x Nienke

18. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Dank je nienke, maar denk dat de felicitatie toch niet terecht is.

Ik heb vanmorgen getest met een test die ik op deze site besteld hem, maar die was super negatief. Dus weet het even niet meer.
    Mijn temp blijft wel hoog en geen tekenen van ongi.

Weet niet wat ik nu moet denken.
    Herkent iemand dit misschien? En wat was toen het resultaat?

Liefs essie

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Moeilijk he? Wel niet, positief, negatief.....
    Zit pas in ronde 1 (morgen NOD!) dus heb hier geen ervaring mee, maar hoop voor je op een positief resultaat!

Ook hier is het spannend, heb wel af en toe een beetje buikkramp ofzo. Nog maar even afwachten!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lastig he Essie? Met welke test had je positief getest? Zolang de :evil: :evil: er niet zijn zou ik over twee dagen weer testen. Je hcg verdubbeld zich om de dag. Wie weet test je straks weer positief!

Ik word lichtelijk dwaas hier. Ik wou er zeker niet teveel mee bezig zijn. Het is tenslotte al voor de derde, maar ik ben op van de zenuwen. Heb veel klachten en voel me zwanger maar verlies wel gekleurde afscheiding. Van mij mogen de :evil: :evil: dan maar gewoon komen. Ik zal er niet heel teleurgesteld om zijn. Het is pas de tweede ronde na verwijdering van het spiraal en mijn orgi is prima op regel. Ik mag dus niet klagen maar baal gewoon dat ik mezelf zo gek loop te maken.

Deel Deze Pagina