NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoihoi,

@Nienke, idd, dat tempen zet je wel met beiden voeten op de grond..ook al zou ik liever willen dat mn temp hoger was.,nou, als temp morgen weer stijgt of even hoog is valt het nog mee..(liever dat ie omhoog gaat)

Verder heb ik vandaag gewoon een rotdag....voel me gewoon niet fijn. Ook omdat ik bjna zeker weet dat ik ongi ga worden.
    Maar ook doordat ik net terug kwam van boodschappen doen en de man van 2 huizen verderop buiten in de tuin aan het werken was aan me vroeg hoe het met de zwangerschap ging, of mn buik aan aan het groeien was....auw...en zo'n onverwachte vraag over de zwangerschap doet me altijd huilen...heel stom..voelde me zo belachelijk! Hun wisten dus nog niet dat het mis was gegaan...Ik kan er nu wel goed over praten hoor maar als iemand het zo onverwachts vraagt heb ik het weer ff moeilijk..Ik zei dus : sorry, zit ik hier beetje te janken ook nog..zei hij weer: dat geft toch niks meid, is logisch. Hij wenste me sterkte dus dat was wel aardig (hij kan er natuurlijk ook niks aan doen) Toen deed ook nog mijn buurvrouw net de deur open (haar moeder ging net weg) en zag het dus aan me dat ik aan het huilen was. Ik zei ook al tegen haar: sorry hoor, dat ik aan het huilen ben. En legde het uit (zij wist er al wel van af) dat het nu weer ff moeilijk was omdat er opeens naar gevraagd werd. zei vond het ook helemaal niet gek..gelukkig maar...tovh voel ik me zo belachelijk daarover...Dusja, bleef net toen ik binnen was weer lekker hangen in emo bui...pfff...

maar nog steeds geen ongi gelukkig...ook helemaal geen krampjes ofzo...nouja, zal wel morgen komen dan..(we soort van spierkrampjes onderin mn buik)

Liefs

Sylvia

2. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    hoi nynke,

Dinsdag positeif met clearblue.
    Vannochtend negatief met test van deze site.

Ik baal echt. Toch over een paar dagen maar weer testen.

essiee

3. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @nienke nee, kan geen innesteling zijn, heb normaal gesproken regelmatige cycles van tusen de 25 en 30 dagen. Ik hoop dat ik snel zekerheid krijg...

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    vanmorgen toen ik op de wc zat schrok ik even want ik zag wat bloed bij het afvegen. iemand ene idee?

5. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    misschien een hele korte cyclus dit keer?

ik weet het niet hoor is maar een gokje.
    Hopelijks niets raars. Succes

Essiee

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    het is roze slijm achtig iets

7. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Misschien toch al je ei? Innesteling lijkt me een beetje vroeg.

essiee

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik ben benieuwd. heb het nu al twee keer met plassen maar wat het is dat me cylus onregelmatig is en ik ben uitgegaan van de langst wnat het schommelt tussen de 27 en de 32 .

9. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi daantje,

Ik had eest cyclus van 33dgn toen 29 dgn en de laatste keer 27 dgn.
    Nu heb ik een cyclus van 22 dgn, dit had ik niet geweten als ik geen ovulatietest had gebruikt.

had anders gewoon mijn ei gemist. :(

Het was deze maand toch raar op de dag dat ik het vruchtbaars was had ik zelf ontzettend het gevoel dat "het"' :oops: op dat moment moest gebeuren.
    Mijn verstand wist wel dat dat het goede moment was maar ook mijn gevoel was zo, erg vreemdvond ik dat. had ik de maanden ervoor helemaal niet.

Groetjes essiee

10. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Wat is een HCG onderzoek? Wat wordt er dan juist gedaan? Sorry voor misschien domme vragen, maar ik heb er nog nooit van gehoord. :oops: :oops:

Voor de rest is hier niks te melden. Nog steeds wachtende en ondertussen nog eens naar mijn fantastische traag vooruitgaande banner kijken. Wachten, wachten, wachten, wat een vrouw toch lijden kan.

Groetjes en tot de volgende. Oh ja, kan er alsjeblieft iemand voor mij pendelen? Ik geraak de wanhoop nabij. [-o<

11. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    Nienke
    moet nog een week wachten
    maar ben erg vergeetachtig en slordig
    iets wat in de regel toch niet ben
    verder mag ik niet klagen

ga zo weer terug want olga ligt erg verkouden op de bank
    toch sneu die kleintjes zo verkouden te zien

meiden succes

gr maria

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    niemand een idee?

13. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    niet echt nee, daantje. Ik heb dat nog nooit gehad zelfs niet als mijn eitje sprong. Wel raar hé. Misschien ben je toch ongi, maar in mindere maten. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het innesteling is. Anders moet je eens naar de HA gaan of bellen. Nog veel succes en dikke knuf.

14. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Nikkie, mijn laatste cyclus was 25 dagen, daarvoor had ik veel last van ontpillen en was ik ongeveer om de week ongi... Ik ben deze keer maar van die 25 uitgegaan, ook al weet ik dat ik voor de pil erg lange cycli had. Ik kom dan uit op 17 december, maar het kan ook best later zijn. Volgens mij heb ik afgelopen weekend mijn ei gevoeld, dus dat moet ongeveer wel kloppen.

Daantje: Heb geen idee wat het is, hoe was je laatste ongi? Misschien toch zwanger?
    Als je cyclus onregelmatig is zou ik uitgaan van het gemiddelde, maar schommelen tussen de 27 en 32 valt nog mee hoor, is niet echt onregelmatig.

EsraMaria: Weet je al wat meer? Heb je al getest of zijn die ..... :evil: :evil: :evil: om de hoek komen kijken?

Pamela: Geen idee wat een hcg (of was het hsg?)onderzoek is, ben ook wel erg benieuwd

Maria: Succes de komende week, laten we duimen dat het raak is en dat het goed blijft gaan! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Alice: GEFELICITEERD! Geweldig nieuws!

groetjes Hartje1

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

me ongi duurde 5 dagen net als normaal wnat dat is ook tussen de 5 en 7 dagen.dnek toch maar dat ik zo een test ga helen dna en even testen dan.. dan wete ik dat iniedergeval zeker

16. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Tja je weet het niet, hoop niet dat je te teleurgesteld zal zijn als het negatief is. Wanneer ben je gestopt met de pil Daantje? Als dat nog maar net is kan dat ook ontpillen zijn, heb ik ook veel last van gehad.
    Als de test nou nega is moet je misschien anders toch even naar de ha toe.
    Of heeft iemand anders nog een idee?

groetjes Hartje1

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ben al een tijdje gestopt met de pil hoor. dat is het niet dat weet ik zeker. morgen heb ik de testen binnen en dan merken we het wel is die negatief ga ik wel naar de dokter toe.

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hallo Dames,

Meld me ook weer hier voor de NOD van December. Heb de mijne staan op de 18e.
    Zit nu net tegen mijn ei aan, en ben al een paar dagen in de weer met ovu testen. Flink aan de klus dus ;) en dan later weeeeer wachen......
    Alle dames veel succes en sterkte!
    grt.

19. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi Pamela,

Geen domme vraag hoor, had sinds voor kort ook nooit van gehoord.
    Had het overigens weer verkeerd geschreven het is een HSG onderzoek geen HCG...moeilijke woorden ook :(

Hier even wat infor gekopieerd:
    Hystero-salpingo-gram betekent: het zichtbaar maken van de baarmoeder en eileiders door middel van een röntgenfoto nadat contrastvloeistof in de baarmoederholte is ingebracht via de baarmoedermond en –hals

Onderzoek in het kort:
    Na het ontsmetten van de schaamlippen met niet prikkende jodium brengt de gynaecoloog een spreider (speculum) in en worden de schede en baarmoedermond ontsmet. Dan wordt er een cupje op de baarmoedermond geplaatst.
    Dit kan een wat krampende pijn veroorzaken onder in de buik. Daarna komt de radioloog en wordt de contrastvloeistof in de baarmoeder en de eileider(s) gebracht. Soms is dit pijnlijk. Er worden direct foto's gemaakt. U kunt, samen met uw partner, alles volgen op een monitor. De pijn trekt meestal snel weer weg. Soms wordt er een injectie in een bloedvat van uw arm gegeven om een mogelijke kramp in een eileider op te heffen.

Meestal wordt dit pas gedaan als je na een jaar nog niet zwanger bent, maar bij mij zouden ze het dus eerder doen omdat ik dus een chlamydia infectie heb gehad..dacht ik...
    Maar schijn dus geen anti-stoffen in mn bloed te hebben...weird hoor ben dus voor iets behandeld voor iets wat ik niet had...en heb me waarschijnlijk om niks druk gemaakt al die jaren...

groetjes Martine

20. Niet meer actief

Hallootjes,

kom weer ff gluren hier....

Wel gezellig dat ik in december mag blijven, hopelijk wordt 2006 toch nog een super vruchtbaar jaar voor ons en voor jullie allemaal! :D

Deel Deze Pagina