@Relin: misschien is het nog te vroeg om te testen, zie een ander antwoord. Bij sommigen is pas na 10 dagen overtijd het duidelijk af te lezen op een test. Zelf had ik gisteravond ontzettende last van ongibuikpijn, dus ik dacht dat de al doorkwamen, maar nog niks.. Ben weer misselijk wakker geworden en slaap de laatste tijd zo beroerd, om gek van te worden. S avonds kom ik niet in slaap en s ochtends weer vroeg wakker, herkennen jullie dat? Ik had gister de hele tijd lage rugpijn en dus echt het gevoel dat ik ongi ging worden. Als het goed is word ik dat pas over een week. Dus ik ben benieuwd. Over dat gependel: het is leuk maar het komt toch wanneer het komt. Ik heb via iemand (niet op deze site) kaarten laten leggen en daar kwam uit dat ik wel zwanger zou worden, het zou haar niet verbazen dat volgende maand de test al positief is. Dus het zal mij benieuwen Iedereen die nog gaat testen: succes: ik hou niet altijd alles bij. groetjes Nikkie
hallo dames heb een vraagje, ben met ovu testen bezig om eitje te zoeken. Nu heb ik gisteren en vandaag een heel licht 2 de streepje, is dit een positief of moet he helderder worden? Ook m'n temp is naar boven aan het gaan, toch raar, heb van tevoren geen streepje gehad. Wie kan me meer raad geven
o, wat ben ik dat wachten beu! Mijn ei kwam 4 dagen eerder dit keer en ik heb het gevoel dat mijn ongi nu ook eerder komt. Veel kramp en pijn in mijn boobies. Ik moet eigenlijk pas over 10 dagen ongi worden, maar het voelt nu alsof het ieder moment kan komen. Voel me kl*te! Had net als iedereen op dit forum gehoopt op een kerstverrassing, maar helaas. Temperatuur zakt ook weer hefig.
Hey Lisa, Een licht streepje is ook zwanger hoor. Anders moet je het vanavond of morgen weer even doen. Het hcg verdubbelt zich per dag toch? Het zou wel leuk zijn natuurlijk! Succes. X Nikkie
Lisa spannend voor je meis, ik duim voor je dat je morgen een dikke vette streep hebt Hier nog steeds geen duivels, heb net toch al een test gedaan maar negatief. Ben nu wel een beetje misselijk en heb alleen krampjes aan de zijkant van mijn buik.
hey hopes, Ik heb haar een pb gestuurd en ze heeft al gereageerd. Het kan wel een tijdje duren omdat ze nog zoveel aanvragen liggen heeft, maar van zodra ik antwoord heb laat ik het jullie weten. Ik hoop zo dat het nog voor deze maand is, maar ja... Als je hoopt dan kan het natuurlijk niet anders dan verkeerd gaan. Groetjes en nog eens bedankt.
Ik heb thuis nog een digitale CB test liggen zou ik die morgen al kunnen doen? Ik hoop het anders moet ik een andere kopen.
noesje; volgens mij kun je die vandaag al doen als je wilt. Het is toch je NOD vandaag? Ik zag dat je uit putte komt. Is dat putte dicht bij roosendaal? Daar woon ik namelijk. Ik heb vandaag zoveel afscheiding. Werd wakker en mijn broek was gewoon hartstikke nat. (sorry hoor) Maar ik heb dinsdag mijn eisprong gehad. (zeker weten, ov-test gebruikt) Normaal ben je juist erg droog daarna?mmm, erg raar allemaal. liefs wies
oh noesje, las net dat je al een test had gedaan. Ik moet ook eerst eens verder lezen! Dan zou ik het morgen gewoon weer doen als de ongi wegblijft. liefs wies
haha maakt niet uit wies ja ik woon in Putte dichtbij Roosendaal. Kom je uit Putte of Roosendaal? Ga morgen een de test doen denk ik.
Ja ik hoop ook dat ze wegblijven, heb wel krampjes maar aan de zijkant van mijn buik en dit straalt uit naar mijn liezen. Het zijn geen ongiekrampen want die heb ik altijd over heel mijn buik en dan kan ik bijna niet rechtop lopen. Ook heb ik normaal vlak voor NOD of op NOD onwijs veel trek in choclade en dat heb ik nu totaal niet 8-[ :-k OOh ik dacht al dat je uit Putte kwam
Hoi dames, Vanmorgen gestest met een test van de kruidvat en weer negatief. ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Maar heb toch nog een vraagje, is het altijd zo dat nod 14 dgn na je ei is? of kan het ook zijn dat die 21 dgn ofzo na je ei is? Hoop dat iemand me kan helpen. Baal verschrikkelijk. Als ik dan niet zwanger ben laat die stomme dan maar komen, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Liefs essiee
de eisprong kan schelen per persoon, maar meestal is het wel zo dat je 14 dagen na de eisprong ongi wordt. Maar het kan natuurlijk een dag schelen. Maar een hele week lijkt mij veel. liefs wies
Hopes, balen meid! Maar troost je ik ga met je mee. Hier zijn ook net de gearriveerd! Noesje ik duim voor je. Essiee, je nod kan wat later zijn. Het kan nog steeds. Alle meiden met de . 2007 wordt ons jaar.