NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel positief is! Ik zal voor je duimen Noesje!
    Ik wilde op een gegeven moment ook gewoon snel ongesteld worden, want die onzekerheid en negatieve tests was ik spuugzat!

2. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    nou meiden wat kunnen jullie beppen zeg!

zag nog geen posi berichten!
    Dat hoort niet hoor, kom op met die ++++

groetjes las

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hopes, nynke: sjips balen meiden. Ik hoop echt dat jullie de volgende ronde wel succes hebben.

meiden met een negatieve test: ff geduld en over een paar dagen nog een keer proberen. Ik duim dat de ongi wegblijft.

Meiden die voor hun tests staan: DUIM DUIM DUIM

Zelf weet ik zaterdag pas meer (dan NOD). Maar ik moet zeggen, dat ik vanmorgen voor het eerst met een flauw gevoel opgestaan ben. En sinds een uur voel ik het in mijn keel branden. Daarnaast ook een opgeblazen gevoel in mijn buik (drukkend, trekkend). Ben van onderen superdroog..... (terwijl ik normaal altijd de hele cyclus door last van afscheiding heb. Het is nu kurkdroog, zelfs het sexen is moeilijk, want ik wordt niet nat.... pfffff zijn dit symptomen (hahaha, ik maak me dus toch maar weer gek)...

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ingrid, ik duim mijn duimen eraf voor je!

5. Ingiemoppie

Dank je Nynke..... lief van je... hoe is het met je?

Las: haha, kan bij mij ook nog niet. NOD is pas zaterdag hahahaha...... En jij dan.. hoestie bij jou?

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier alles goed hoor Ingrid.Ben niet erg teleurgesteld. Heb op nr 1 en 2 ook 7 maanden moeten wachten. Dit was pas de tweede ronde. Ben al blij dat mijn ongi weer regelmatig is.

7. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ik ben een paar weken opgeschoven in de NOD lijst van December. Ben de 5e ongesteld geworden en met een cyclus van 25 dagen is mijn nod nu de 30ste :(

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden heb zojuist een cb gehaald..Ben alleen bang om nu te testen ivm vel water gedronken vandaag...
    Hopleijk kan ik het volhouden door tot morgen ochtend te wachtten...

duimen jullie voo me mee?

9. Ingiemoppie

ik duim voor iedereen die in de komende dagen gaat testen :):)

10. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    jose777 balen meid! Maar je hebt wel een lekker korte cyclus, heb je lekker veel kansen!

Nynke, heerlijk jouw relativerende en positieve instelling!! Sterkte met die duiveltjes.

Ingiemoppie, heerlijk he jezelf gek maken? Wie doet het niet... Zo spannend al die klachtjes die je voelt. Ik ben overigens juist altijd droog na mijn ei en nu juist last van heldere afscheiding. Vrouwenlijven :rolleyes: Wil jij ook zaterdag al gaan testen?

Noesje, bij jou ook super hoopgevend allemaal.. Anders probeer je ook tot zaterdag te wachten met testen? Misschien is er dan wat meer streep te zien...

claudia23, jij ook al klaar om te testen! Ochtendurine geeft toch meestal wel een duidelijker resultaat, dus ik geef je gelijk dat je wilt wachten!

Hier is het ook nog superspannend. Vanochtend weer een temp van 37.2 en nog steeds geen bruinverlies wat ik altijd heb... Deze beide symptomen geven me nog de meeste hoop. We blijven duimennnnn!

x Nienke

11. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    het frustrenrende alleen is dat veel mensen ook nu al roepen waarom ik nu al niet ga testen..een zwangerschapstest ku je toch niet voor niets op elk tijdstip doen vd dag zeggen ze dan...!?

12. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    claudia, een negatieve zwangerschapstest is frustrerender dan een dagje afwachten, vind ik persoonlijk. Heb je je banner op je uiterste cyclus staan? Dat scheelt een hoop stress ;)

13. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Nienke dit is ronde 6 heb alleen in de 1e ronde een cyclus gehad van 28...Vervolgens een paar van 25 en 26..
    kortom vandaag zou de 28 e dag zijn..
    Heb mijn cyclus gezet op 26 dagen...

Echter heb al zeker last van misselijkheid..Heb er vandaag zelfs vrij voor genomen zo beroerd was ik vanochtend..overigens ook wel andere dagen maar niet zo heftig...

14. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    spannend weer hoor meiden.... ik duim voor jullie allemaal. zou een fantastisch kerstkadootje zijn he? ;)

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Voor iedereen in de stress: hoop dat er snel positief getest kan worden!

Voor de andere: een mooi begin van 2007 misschien volgende maand?

Zelf vanochtend ongi geworden, had ook niet anders verwacht is pas eerste ronde, maar wel al 2x netjes cyclus van 28 na pil. Daar ben ik al blij mee!

Groetjes

16. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Spannend claudia, als je een verpakking hebt met twee testen, doe je er toch gewoon eentje? Dan heb je misschien zekerheid. Maar als hij dan nega is, weet je eigenlijk nog niks! Lastige dingen voor een mens.

17. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    die was er niet meer :(
    Heb er dus een doosje met 1 gekocht....
    Echter als ik echt zwanger ben, dan zit er nu toch al wel genoeg hccg in mijn lichaam?

18. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Doe je ienemienemutte... ik doe 'm wel, ik doe 'm niet, laat je het lot beslissen en.. morgen zijn de winkels ook open ;)

Laat je het ons nog wel weten? Ik ben erg nieuwsgierig!

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik zou testen! Ik mocht zaterdag pas testen...maar ben echt zwanger (zelfs met digitale van cb) Succes!

Liefs

20. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik ben der uit...als ik echt moet plassen ga ik testen

duimen jullie voor me!

Deel Deze Pagina